Hoofdstuk 13

67 1 0
                                    

Pov Yara.

Als ik wakker wordt dit keer niet door mijn telefoon want ja ja ik had dit keer mijn geluid uitgezet.
Ik kijk op mijn telefoon en de meeste meldingen komen van instagram dus daar kijk ik het eerste. Er waren weer duizenden volgers bij gekomen maar dit keer ook veel dm's. Dus daar ga ik kijken. Ik open de eerste en meteen is het raak.
Kut kind dat je bent jij verdient dit niet vies lelijk wijf val dood of zo.
Terwijl ik dit lees krijg ik tranen in mijn ogen. En de volgende is ook haat.

Vieze vuile leugenaar jij bent geen familie van mijn mijn Shawn spring voor een trein of zo.
En weer haat

Ze gaan je nooit mogen niemand mag jou trut je bent ook nog eens een dik zwijn iedereen haat je
Die ging vol door mijn hart de tranen die eerst nog mooi in mijn ogen zaten vallen nu een voor een naar beneden.

vieze aandachtshoer, kutwijf, arrogant wijf, slet. zo gaan de dms maar door

 Ik durf de volgende niet eens meer te openen maar toch doe ik het.

Jij boft zo erg ik zou dat ook wel willen. Luister niet naar die haters die zijn allemaal hartstikke jaloers. Echt je bent super mooi en lief
Veel liefs van Zoë
Ahh dat is zo lief door dit berichtje krijg ik een lach op mijn gezicht en besluit te antwoorden.

Heyy Zoë heel erg lief van je. En ik zal proberen er niet op te reageren.
Heel veel liefs terug van Yara❤️
Ik besluit niet meer dm's te openen en ga douchen. Na het douchen doe ik make up op doe mijn haar in een rommelige staart. Ook doe ik mijn kleren aan. Ik kies voor een spijkerbroek met een zwart hemdje en een lekker vest. Wanneer ik helemaal klaar ben ga ik naar beneden. Waar ik iedereen op de bank zie zitten want het is weekend. Ik ga naast papa zitten en leg mijn hoofd op zijn borst wat ik nog nooit gedaan heb. Daarom merkt ook hij dat er iets aan de hand is. 

"Lieverd is er iets" vraagt papa.
Ik knik en begin te huilen.

"Och meisje toch rustig maar huil maar even uit" zegt mama terwijl ze naast me komt zitten.

"Shawn, Aaliyah gaan jullie even de tafel dekken" vraagt papa.

"Ja pap" hoor ik Shawn zachtjes zeggen. Ik kijk op en zie dat hij ook tranen in zijn ogen heeft. Ik sta op en loop naar hem toe. En sla mijn armen om hem heen. En zo blijven we een tijdje staan. Als we allebei een beetje rustig zijn gaan we met zn alle aan de gedekte tafel zitten.

"Yaar wil je vertellen wat er is" vraagt Aaliyah voorzichtig.

"ik werd wakker en keek op mijn telefoon. En op Instagram" ik krijg een brok in mijn keel en moet moeite doen om mijn tranen in te houden. "Ik opende mijn dm's en de reacties en het waren bijna alleen maar scheldwoorden en haat" eindig ik mijn verhaal terwijl er enkele tranen over mijn wangen rollen.

"IK ZEI HET TOCH" zegt Shawn boos en loopt weg.

"Laat hem maar even"
Zegt mam tegen niemand in het algemeen.

"Aaliyah heb jij dit ook" vraag ik.

"Natuurlijk krijg ik haat maar bij mij is het beetje bij beetje gekomen en weer weggegaan en je went er aan. Je opent het niet en gaat verder" zegt ze.

"O Okee" zeg ik. We zetten de tv aan en gaan een of andere serie kijken maar ik kan me niet concentreren.

"Ik ga even naar boven" zeg ik. Ik hoor allemaal gemompel terwijl ik naar boven loop. Ik twijfel of ik naar Shawn ga of naar mijn eigen kamer. Ik neem toch de afslag naar de kamer van Shawn  en klop op zijn deur.

"Binnen" hoor ik Shawn zeggen.

"Heyy" zeg ik als ik binnen loop.

"Heyy" zegt hij terug.
Ik loop naar hem toe en ga naast hem zitten. We zijn even stil omdat ik niet weet wat ik moet zeggen maar dan bedenk ik me iets.

"Het is niet jou schuld zoiets kan je niet voorkomen" zeg ik.

"Nee maar ik wil gewoon niet dat je zulke berichtjes krijgt dat is gewoon niet oke. Jij bent mijn kleine zusje en ik moet je daar voor beschermen" zegt hij

"Ahh dat is zo lief" zeg ik terwijl ik hem in een knuffel trek.
Hij duwt ons achterover en nu liggen we op zijn bed. Ik kijk naar boven op zijn plafond en val bijna in slaap. Maar Shawn moet het weer verpesten want hij begint me te kietelen.

"Whahahahhahahaahahjaa Shawn Shawn stoppppp ik kan niet whahah tegen kietelen" probeer ik maar hij stopt niet.

"Neeee stoppp nouuuu Whahahaha" probeer ik nog een keer.

"Alleen als je je over geeft" zegt hij.

"nooit" zeg ik. dus gaat hij weer door met kietelen. Totdat hij merkt dat ik mezelf echt niet overgeef. 
En dan is het weer stil na een paar minuten stel ik voor om naar beneden te gaan. We lopen naar beneden en gaan bij de rest zitten.

"Is het weer goed" vraagt Aaliyah.

"Jep helemaal" zegt Shawn.

"gelukkig zegt ze glimlachend. 

Xx Isabel

I dont know anything About me.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu