Hoofdstuk 19

54 1 0
                                    

Pov Yara.

"WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN" hoor ik Shawn iets te dicht bij roepen. Serieus ik sla die gast nog een keer. Ik open geïrriteerd mijn ogen en kijk Shawn nep boos aan.

"Was dat nou nodig je hebt mijn schoonheidsslaapje verpest" zeg ik.

"Ja dat was nodig want we zijn op het vliegveld" zegt Shawn nog steeds vlak bij Mn oor op een iets te hard volume.

"Jo gast ik hoor je wel hoor" zeg ik.

"Komen jullie nog" zucht mama.

"JAA MAMAA" roep ik te hyper.

"Hoe kunnen jullie zo hyper zijn" zucht Aaliyah die nog half licht te slapen.

Shawn en ik schieten in de lach en lopen achter de rest aan. Gelukkig konden we de huurauto bij de deur afzetten dus zijn we snel bij de ingang. We checken in gaan langs de douane en drinken we nog wat bij de Starbucks.

"De vlucht naar Canada kan gaan boarden" roept de intercom om. We lopen naar het vliegtuig en stappen in. Ik ben de laatste tijd wel vaker in het vliegtuig geweest dus ik luister niet naar het standaard praatje maar maak het me comfortabel met warme sokken een kussentje en mijn telefoon en oortjes. Als we opstijgen val ik in een droomloze slaap.

"Yaar wakker worden" hoor ik iemand zeggen. Na een paar seconden weer en word ik door elkaar geschud.
Ik open mijn ogen en zie dat Aaliyah de schuldige is.

"We gaan landen daarom moest ik je wakker maken" verklaart Aaliyah haar gedrag.

"Aha Okee" zeg ik. Ik doe mijn gordel om en wacht totdat we op de grond staan. Als we stil staan pak ik mijn spullen en loop achter mama, papa, Aaliyah en Shawn het vliegtuig uit. Voordat we de hal van het vliegveld inlopen doet Shawn een zonnebril en een pet op. "wat doe je in vredesnaamheid het is avond er is geen zon hoor" zeg ik verbaasd. 

" nee maar er staan blijkbaar wel veel fans dus doe maar je capuchon op en je zonnebril" zegt Shawn. Ik slik en knik en doe wat er gevraagd wordt. Ik kijk achter mij en zie dat de rest hetzelfde doet. Shawn begint te lopen. Ik neem nog diep adem en loop de deur uit. En inderdaad er staan hele hordes mensen te wachten. Shawn pakt mijn hand vast en begint naar de uitgang te lopen. achter mij hoor ik een hoop geschreeuw. Ik wil omdraaien om te kijken of de rest er aankomt, maar Shawn trekt me mee naar de uitgang. 

"o mijn hemel frisse lucht' zucht ik opgelucht.

Als ik de auto zie kijken Shawn Aaliyah en ik elkaar aan en rennen we zo snel mogelijk naar de auto. Ik pleur mijn spullen in de auto en ga snel in de auto zitten bij het raam. Dan komt Shawn de auto in die gaat bij het andere raam zitten en als laatste Aaliyah die er nogal boos uit ziet.

"Niet eerlijk jullie zijn groter en hebben langere benen" moppert Aaliyah. Ik kijk Shawn aan en we hebben moeite om onze lach in te houden. Als papa en mama in de auto zitten gaan we naar huis. Ik kijk op mijn telefoon en inderdaad ik zie overal foto's van ons tegen komen. Met vragen waar we heen waren en waarom ze met zijn vieren heen vlogen en weer met z'n vijven terug kwamen. enzovoort enzovoort. 

Als we na een niet zo heel lange autorit aan komen thuis pak ik mijn spullen en loop naar de deur. Ik kan niet wachten om naar binnen te gaan. Als papa de deur open doet laat ik mijn spullen vallen en ren naar de koelkast want ik heb mega veel honger. Als ik de koelkast in zicht heb word ik geroepen.

"YARA ASHLEY MENDES ruim je spullen op dadelijk valt iemand" roept mama.

"Jaa mam ik kom er aan" ik ren weer terug zet mijn spullen aan de kant en ren weer terug naar de koelkast. En pak nu echt wat te eten. Als ik mijn eten op heb lig ik nog een half uur op de bank.

"Yara kun je je spullen gaan opruimen" roept mama vanuit de keuken.

"Ja mam ik kom er aan" roep ik. Ik sta op van de bank en loop naar mijn spullen. Ik neem ze mee naar boven. En doe mijn vuile kleren in de wasmand en de schone stop ik in mijn kast. Als ik klaar ben loop ik naar de badkamer en doe mijn avond routine als ik daar mee klaar ben loop ik naar mijn kamer en ga in bed liggen. Al snel val ik in een diepe slaap.

Xx Isabel

I dont know anything About me.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu