Pov Yara
en dan gaat de tussen deur open.
En ik zie een oudere man en vrouw
"Yaar dit zijn mijn ouders" zegt mama.
Ik sta op en geef hun een hand.
"Hoii ik ben Yara" stel ik mezelf voor.
"Willen jullie wat eten of drinken" vraag ik zo beleefd mogelijk.
"Doe ons maar een koffie en verjaardag taart lieverd" zegt mijn oma.
Als ik het gepakt hebt loop ik terug en geef het aan hun. Toen iedereen iets had gingen we de taart eten.
We kletsen nog wat en dan ruim ik alles op.
Tringgggggg doet de bel en meteen hoor ik iemand opstaan. Even later hoor ik de stem van mijn beste vriendin door het huis schreeuwen."TAARTJE" schreeuwt ze en ze komt op mij af rennen.
( ik heb trouwens geen idee waarom ze me taartje noemt maar goed)"LOTTJEEEE" schreeuw ik terug. En vlieg ook op haar af. En geef haar een knuffel.
"Je weet dat niemand je hier ooit gezien heeft toch" fluister ik. En ja hoor ze begint te lachen.
" Jaa je moest zijn gezicht zien toen ik naar binnen stormde" lacht ze.
We lopen samen terug naar de woonkamer en ik begin te praten.
"Euh ja dit fantastische lieve gekke kind is dus Charlotte aka Lottie of lotje. Stel ik haar voor.
"Ik kan mezelf echt wel zelf voorstellen hoor" protesteert Lottie.
"Euh ja nee dus dat gaat dus fout" zeg ik
"O vandaar dat ze ons huis gewoon random in komt vallen" zegt Shawn.
"Mam mogen lot en ik naar boven" vraag ik.
"Wacht heel even opa en oma komen zo. zorg jij voor eten en drinken voor lot" zegt mama.
"Jaha" zucht ik.
"Kom lot eten" zeg ik.
"JAAAAAAA ETEN" schreeuwt ze.
"Lot rustig ik ken mijn opa en oma net dadelijk maak ik een verkeerde indruk door jou acties" lach ik.
"Jaja geef me nou maar eten" zeurt Lottie.
Ik geef dr wat eten en drinken en thank God ze is stil.
Wanneer we net bij de rest zitten gaat de bel weer.
"Shawnie belll" gil ik.
"Rustig zussie ik zit naast je" zucht Shawn.
"Sorry Lottie maakt me druk" zeg ik. En Lottie kijkt me met een dodelijke blik aan. Ondertussen gaat de deur weer open en ben ik weer stil. Ik sta op en loop naar papa toe.
"Pap dit zijn toch jou ouders" vraag ik.
"Ja Kom dan stel Ik je voor" zegt papa.
We lopen samen naar mijn andere opa en oma en Ik geef ze een Hand.
"Hoii ik ben Yara" stel ik me voor.
"O hallo Yara leuk je ontmoeten" zegt oma en trekt me in een knuffel. Ik schrik eerst maar knuffel al snel terug.
We gaan daarna weer zitten en nu is Aaliyah aan de beurt om drinken te pakken.
"Pap mogen we nu naar boven" vraag ik.
"Ja ga maar hoor drukte makers" zegt papa.
We lopen naar boven en gaan op mijn bed zitten en starten Netflix op. En we gaan een Nieuwe serie kijken genaamd the returned. Als we 2 afleveringen gehad hebben worden we geroepen.
Dus lopen we naar beneden.Daar aangekomen zit de hele woonkamer al vol en stel ik mezelf overal voor. Als Ik daarmee klaar ben loop ik naar mama toe.
"Wat is er" vraag ik.
"Willen jullie asjeblieft wat chips en taart kopen bij de winkel we hebben echt te weinig" vraagt mama.
"Ja tuurlijk doe ik graag" zeg ik. We krijgen geld mee en we lopen naar buiten.
Gelukkig is het best warm dus kunnen we zonder jas. We lopen rustig naar de supermarkt natuurlijk wel met muziek. En we komen daar al best snel aan.We lopen naar binnen en gaan als eerst naar de taarten en pakken er 2. Dan lopen we nog snel naar de chips en pakken we een paar zakken. Dan lopen we naar de kassa en gelukkig is het daar niet zo heel druk dus zijn we snel aan de beurt.
Ik begroet de meneer en betaal de spullen.
Dan lopen we naar buiten. Als we buiten staan zoek ik mijn telefoon maar ik kan hem nergens vinden.
"K*t zooi Mn telefoon ligt nog daar binnen" roep ik. En ren terug naar binnen .
"Gelukkig daar ligt die nog" zucht ik. Ik draai me
Om maar bots dan tegen iemand aan."Sorry" zeg ik en wil door lopen maar ik word tegen gehouden. Ik kijk omhoog en zie 2 hele mooie groene ogen.
"o nee Het spijt mij ik loop tegen jou aan" lacht ie. Hij propt wat in mijn hand en loopt de winkel in mij verbaasd achter laten. Ik kijk wat ik vast heb en zie een nummer staan.
Ik prop het briefje in mijn telefoon hoesje en loop naar buiten.We lopen vervolgens druk kletsend naar huis. Eenmaal daar aangekomen worden we blij ontvangen door mama.
De rest van de dag kletsen we met de familie en mag Lottie blijven slapen.
Xx Isabel
JE LEEST
I dont know anything About me.
FanfictionMaak kennis met Yara een meisje van 16 met een onbezorgd leven. Ze gaat naar school (vwo 4), spreekt af met vriendinnen en heeft een passie namelijk dansen. Dat veranderd echter als de waarheid boven tafel komt door een simpel schoolproject