Pov yara
Het is nu 2 weken sinds dat ik out ben gegaan op school. Vandaag mag ik dan eindelijk weer terug naar school. In die 2 weken heb ik niet stil gezeten, Ik heb een paar video's opgenomen voor Youtube. Vloggen leek mij niet echt leuk omdat ik toch maar de hele dag thuis zat. Ik heb samen met Aaliyah een video gemaakt waarin we populaire musical.ly's na gingen maken. Ook heb ik met Lottie een challenge gedaan waarbij ze mij geblinddoekt moest opmaken. Na deze 2 weken heb ik er 40000 volgers bij gekregen waar ik super trots op ben.
Maar goed school dus. Ik pak uit mijn kast een spijkerbroek en een trui. Het is namelijk december en ijskoud. Dit is de laatste week voor de kerstvakantie en dan komt Shawn eindelijk terug voor kerst en oud en nieuw. Ik loop naar de badkamer en doe daar heel mijn ochtend routine. Na 20 minuten ben ik weer zo goed als nieuw en loop naar beneden. Aaliyah en mama zitten al aan de ontbijttafel en ik schuif bij ze aan. Ik eet snel een boterham en dan gaat de bel al. Ik ren naar de deur en daar staan Lottie en Luke al. Ik laat ze binnen en trek snel mijn schoenen en jas aan. Ik geef mama nog snel een kus en dan vertrekken we met zijn vijven naar school. Megan en Aaliyah fietsen gezellig mee namelijk.
We rijden het schoolplein op en zetten onze fietsen in de stalling. We lopen naar de kluisjes om onze spullen te droppen, daarna gaan we nog even in de aula zitten. Ik kijk om mij heen en zie de persoon waar ik nu al geen zin in had, namelijk Mitchel.
"was hij niet geschorst of zo" vraag ik met een geirriteerde blik.
"jawel 2 weken nu is die weer terug" zegt Emely geërgerd terwijl ze bij ons komt zitten.
TRINNGGGGGGG
" o shit gaan jullie maar vast naar wiskunde ik moet mij nog even beter melden" zeg ik en loop de tegengestelde richting op dan het wiskunde lokaal. Ik loop naar de balie en meld mij weer beter. Ik draai mij om en kijk in het gezicht van Mitchel.
"hoe gaat het met je hoofd Yara ik heb blijkbaar niet hard genoeg geslagen even lelijk als altijd" zegt MItchel op zijn standaard arrogante toon. Ik wil al reageren maar de balie mevrouw is mij voor wat misschien ook wel beter is.
"meneer Brown moet je nog een keer geschorst worden" zegt de vrouw streng. Ik zie mijn kans en loop snel naar de wiskunde les en ga naast Lottie zitten. Ik draai mij om naar Emely en zeg: "had Luke Mitchel geen hardere klap kunnen geven hij is niks veranderd"
"wacht wat wat heeft hij nu weer gedaan" vraagt Lottie bezorgd. " hij vond dat hij niet hard genoeg geslagen had even lelijk als altijd zei die" zeg ik en tegelijkertijd gaat de deur open. MItchel loopt de klas binnen. Emely wil al opstaan om hem een klap te geven maar Lottie en ik trekken haar weer terug. De deur gaat nog een keer open en dit keer geen MItchel maar een blond meisje.
"aah Olivia we waren al op je aan het wachten. Wil je jezelf even voorstellen aan de klas" vraagt de wiskunde leraar.
" ja sure. Nou ik ben Olivia Brown ik ben 17 en ik ben hier naar toe verhuisd om bij mijn oom en tante te wonen voor een tijdje wegens privacy redenen" zegt Olivia.
"what the fack nog een Brown" hoor ik Lottie in mijn oor fluisteren. Ik besteed er geen aandacht aan en volg Olivia die naast Mitchel gaat zitten.
"jezus wat een barbiepop is dat zeg. Echt de exacte kopie van Mitchel maar dan vrouwelijk" zeg ik mischien iets te hard wat mij een boze blik oplevert van Mitchel, Olivia en de docent.
Godzijdank is dit uur afgelopen. Ik pak snel mijn spullen en loop het lokaal uit waar ik tegen iemand op bots.
" hee Honey" hoor ik. Ik kijk omhoog en zie de bekend groene ogen van Luke. Ik geef hem een knuffel en ik hoor Lottie en Emely al achter mij beginnen met praten.
"je gelooft nooit wie er deze school is binnen gewandeld" zegt Lottie zuchtend.
"euhhhhh Donald Trump" zegt Luke lachend.
" ja nee had gekund. het is het nichtje van Mitchel" zegt Emely.
"heeft Mitchel een nichtje" zegt Luke verbaasd.
"ja echt de grootste barbiepop op aarde" zeg ik geergerd. "echt de vrouwlijke versie van MItchel" vult Lottie aan.
Ik kijk Luke aan benieuwd naar zijn reactie, maar die is wel heel gefascineerd aan het kijken naar iemand achter mij. Ik draai mij om en zie daar Olivia en MItchel tegen de muur leunen.
XXisabel
JE LEEST
I dont know anything About me.
FanfictionMaak kennis met Yara een meisje van 16 met een onbezorgd leven. Ze gaat naar school (vwo 4), spreekt af met vriendinnen en heeft een passie namelijk dansen. Dat veranderd echter als de waarheid boven tafel komt door een simpel schoolproject