Hoofdstuk 20

55 1 3
                                    

Pov Yara

"Yara opstaan nu" hoor ik iemand boos zeggen. Ik open mijn ogen en zie Shawn staan. Ik kijk hem verbaasde blik aan.

"Je hebt alles verpest hier in huis. Niemand mag je. pak je spullen en verdwijn uit ons leven" zegt Shawn.
Geschrokken staar ik hem aan. Aaliyah komt ook binnen wandelen.

"Aaliyah wat is dit" vraag ik aan Aaliyah.

"Luister naar wat MIJN broer zegt en verdwijn" zegt Aaliyah op een Bitchie toon.
Mama en papa komen ook binnen gelopen en beginnen ook te praten.

"Pak je spullen Yara nu en geef je sleutels terug" zegt mama.

"Binnen 10 minuten anders krijg je het nog zwaar te verduren" zegt papa.
Ze lopen mijn kamer uit en ik begin mijn spullen te pakken. Ik kijk hoe lang ik al bezig staat en ik schrik.

"Nee verdomme de 10 minuten zijn al voorbij" fluister ik. Net als ik dat gezegd heb hoor ik de deur open gaan.

"Wat zei ik nou trut 10 minuten" roept papa. Hij doet zijn arm naar achter en slaat me tegen mijn wang.

"Auuuu" roep ik en schiet wakker.

"Wat is dit ik lag toch niet in bed" fluister ik.

"YARA wat is er" hoor ik Shawn vanaf de gang roepen. En hij komt de kamer in.

"Niks hoor ik had een nachtmerrie" zeg ik.

"O waar gaat het over" vraagt Shawn nieuwsgierig en hij gaat op mijn bed zetten.

"Nou ik werd van jullie uit huis gestuurd en ik werd geslagen door papa" zeg ik nog steeds bibberend van angst.

"Maar Yaartje dat gaat nooit gebeuren dat weet je toch" zegt Shawn.

"Ja weet ik toch" zeg ik met een glimlach.

"En nou ga ik douchen doeiii" zeg ik vrolijk. Ik pak kleren en loop naar de badkamer. Na ongeveer 20 minuten ben ik klaar en loop ik naar beneden dit is trouwens mijn outfit

Ik loop naar beneden meteen door naar de keuken. En pak wat te eten namelijk een boterham met Nutella of course en loop naar de bank met mijn telefoon. Aaliyah en Shawn zitten Ook al op de bank met hun telefoon.

"Kuch kuch" zeg ik. Ze kijken niet op of om.

"BRAND ER IS BRAND" roep ik.

"WATTTT IEDEREEN NAAR BUITEN NU" roept shawn. Aaliyah is ondertussen al naar buiten gerend waar papa en mama zijn geen idee maar goed.

"Whahahahahhaah sukkels" lach ik en val bijna op de grond.

"Wacht wat geen brand" vraagt Shawn.

"Neeee duhh schaap tuurlijk niet ik wilde jullie aandacht trekken" lach ik.

"O zullen we dan Aaliyah maar gaan halen" lacht Shawn.
We lopen naar de tuin en komen daar lachend aan.

"Wat lachen jullie nou het huis staat in de fik sukkels" roept Aaliyah gestrest.

"Jo liy doe is rustig ik wou alleen maar jullie aandacht" zeg ik.

"Yaar doe dat nooit meer ik schrok me kapot" zegt Aaliyah.

"Euh ja duh streskip" lacht Shawn. We lopen weer terug naar de bank gaan daar liggen.

"Eey waar zijn papa en mama eigenlijk" vraag ik.

"Euh die liggen nog te slapen denk ik" zegt Shawn.

"Jongens zit hier ergens een dansschool of een sportschool met danszaal" vraag ik.

"Ja waar we gesport hebben zit een danszaal" zegt Shawn.

"Kunnen we daar heen" vraag ik.

"Ja tuurlijk pak je spullen maar dan gaan we" zegt Shawn.

Ik spring op en loop zachtjes naar boven om papa en mama niet wakker te maken. Ik loop naar mijn kast. ik pak een roze legging met een simpel zwart balletpak en een trui. Ik pak ook nog beenwarmers en mijn nieuwe spitzen en nog normale dansschoenen. Ik trek alles aan en doe mijn haar in een knot. Ik pak mijn beenwarmers, spitzen en dansschoenen en loop weer naar beneden.  Ik vul nog een fles met water en dan ben ik helemaal klaar.

We gaan met z'n drieën in de auto zitten en gaan naar de sportschool. Als we daar aankomen lopen Aaliyah en Shawn naar het sportgedeelte en ga ik naar de balie.

"Hallo is er een danszaal vrij voor 2 uur" vraag ik.

"Ja natuurlijk zaal 3 is nu voor u er is een audio installatie in de zaal" zegt hij ik pak de sleutel aan en loop naar de zaal

Xx Isabel

I dont know anything About me.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu