Pov Yara.
1 maand later
Deze maand is echt voorbij gevlogen. Het was echt een leuke maand we hebben super veel lol gehad. Noa lynn en lauren zijn nog 2 weken geweest. Wat echt heel leuk en gezellig was. Maar aan elk iets positiefs zit ook iets negatiefs. Namelijk Shawn gaat morgen op tour. Shawn is super blij en hyper maar ik Aaliyah en papa en mama zijn compleet het tegenovergestelde. Maar mama en ik zijn er het ergste aan toe. Ik zie niet dat iemand op me af komt rennen en per ongelijk mij omver duwt."WoW wat was dat" zeg ik verward.
"Sorry sorry sorry Yaar. Het spijt me" hoor ik Shawn zeggen.
"Maakt niks uit maar wat ben je precies aan het doen" vraag ik.
"Ik was gestrest rond aan het rennen om me spullen te pakken en dat ging niet zo heel goed" zegt Shawn.
"Aha moet ik helpen" vraag ik.
"Nee dankje ik ben bijna klaar maar bedankt" zegt Shawn bot.
"Sorry ik bedoelde het goed" zeg ik nu ook bot en loop naar boven. Als ik een tijdje op mijn bed heb lopen netflixen komt Aaliyah binnen.
"Yaar wat heb je gedaan" vraagt Aaliyah.
"Zo jij valt ook met de deur in huis zeg" zeg ik.
"Yaar kom op wat heb je gedaan Shawn is echt chagrijnig" zegt Aaliyah.
"Waarom zou ik iets gedaan moeten hebben dan" vraag ik.
"Euh nou ja dat dacht ik gewoon" zegt Aaliyah en komt naast me zitten.
"Gaat het wel" vraagt Aaliyah als ik niks zeg.
"Ik weet het niet liy" zeg ik en krijg een brok in mijn keel doordat ik wel zeker weet wat er is.
"Je weet het wel of niet Yaar. Ik zie gewoon aan jullie allebei dat jullie er moeite mee hebben. Het half jaar dat je hier bent zie ik gewoon dat jullie band zo erg gegroeid is. Laat het nou niet verpesten doordat jullie elkaar gaan missen en depri zijn" zegt Aaliyah.
"Dankje liy je hebt echt gelijk sorry dat ik zo deed" verontschuldig ik mezelf.
"Maakt niks uit. Iedereen heeft er nu moeite mee. En vergeet niet dat je over een maand weer naar hem toe kan" zegt Aaliyah.
"Dat is waar ik zal even naar hem toe gaan" zeg ik. Ik loop naar Shawns kamer en voordat ik de deur open doe hoor ik dat Shawn gitaar aan het spelen is. En het is niet een heel vrolijk deuntje. Zonder aan te kloppen loop ik naar binnen en zie ik dat hij op zijn bed zit. Ik besluit maar meteen te praten zonder na te denken.
"Shawn het spijt me ik ben gewoon sad omdat je weg gaat en dat had ik niet op jou af moeten reageren sorry" zeg ik. Ik zie dat Shawn me verbaast aan kijkt.
"Het spijt mij ook Yaar ik ga je ook missen kom is hier" zegt Shawn. Ik loop naar hem toe en ga naast hem zitten. En ik geef hem een knuffel.
"Yaar ik wil niet stom doen maar we moeten echt gaan slapen het is al 12 uur en we moeten vroeg op morgen" zegt Shawn.
"Uhu is goed" zeg ik en ga onder de dekens liggen.
"Yaar serieus" lacht Shawn.
"Uhu serieus" zeg ik en blijf liggen.
"Oké oké" zegt Shawn en gaat ook onder de dekens liggen. Als we net een paar minuten liggen gaat de deur open.
"Guys ik kan echt niet slapen mag ik bij jullie slapen" zegt Aaliyah.
"Ja tuurlijk liy kom maar liggen" zegt Shawn en Aaliyah komt in het midden liggen. En al snel vallen we in een diepe slaap.
"Yara, Yaar wakker worden we moeten zo gaan" hoor ik mama zeggen.
"Mmmhhh" mompel ik en ik open mijn ogen.
"Ja ben je wakker" zegt mama met een lach.
Ik knik en mama loopt de kamer uit. Ondertussen loop ik naar mijn kast en kies een gemakkelijke trui en een broek uit. Ik kleed me snel om en doe mijn bruine haar in een paardenstaart, ook poets ik nog snel mijn tanden en doe wat deo op. Als ik klaar ben ren ik naar beneden.
"Goedemorgen zussie" zegt Shawn hyper.
"Hoe kan jij zo blij zijn om" ik onderbreek mijn zin om op mijn telefoon te kijken.
"6 uur s'ochtends" zeg ik.
" Euh ja dat heet ik ga op freaking wereldtour" schreeuwt Shawn.
"Jo thanx voor de gehoorbeschadiging" zegt Aaliyah die de kamer in komt lopen.
"Graag gedaan zusje lekker geslapen" zegt Shawn.
"Ja daarover waarom sliepen jullie met z'n drieën in Shawns bed" vraagt papa.
"Nou ik en Shawn hadden het goedgemaakt en we moesten gaan slapen dus ik ging gewoon daar liggen. En toen kwam Aaliyah ook binnen en zij kon ook niet slapen dus vandaar" zeg ik en ga ondertussen op de bank zitten om mijn schoenen aan te doen.
"Lets go" roept Shawn als iedereen klaar is. We lopen (Shawn rent) naar de auto en gaan zitten. helaas voor mij moet ik in het midden. Geloof me het is niet echt bepaald leuk om naast een hele drukke Shawn te zitten. Maar als we na een half uurtje aan komen bij het vliegveld ben ik gelukkig nog helemaal heel. Ik stap uit en pak omdat ik zo'n fantastisch lief kind ben twee koffers van Shawn aan. We lopen naar de incheckbalie en Shawns manager checkt in. En dan is het helaas tijd om afscheid te nemen. Oké ik kan dit echt niet afscheid nemen. Ik staar voor me uit totdat ik iets zwarts voor me zie. Ik kijk omhoog en zie Shawn met een betraand gezicht staan. Ik breng mijn vinger naar zijn gezicht en veeg de tranen weg. Maar het heeft geen zin want er komen steeds weer meer tranen terug. Waardoor bij mij ook de tranen opkomen.
"Shawn het is oké je gaat het super leuk hebben. En we houden Contact" probeer ik Shawn gerust te stellen.
"Ik weet het Yaar, maar ik ga jullie zo ontzettend missen" huilt Shawn. Ik pak hem vast en trek hem tegen me aan.
"Natuurlijk gaan wij je ook missen maar je doet het voor je fans en ik ken je als je je fans ziet fleur je helemaal op. En als we jou blij zien dan worden wij ook blij vergeet dat niet" zeg ik. Ik knuffel hem nog lang en probeer zijn vertrouwde geur zo goed mogelijk te onthouden.
"Kuch, kuch het spijt me Shawn maar we moeten nu gaan anders redden we het niet" zegt Shawns manager. Ik geef hem nog een dikke knuffel en zeg nog tegen hem dat ik van hem houd. Hij laat me los en dan loopt hij weg voor een paar maanden.
Ik staar nog een paar minuten voor me uit en dan hoor ik papa's stem.
"Yaar kom je we gaan naar huis dan kan je nog even slapen als je wilt" zegt papa.
"Ja ik kom maar dat heeft toch geen zin ik moet naar school" zeg ik. Ik zie papa nog knikken voordat ik me omdraai en langs Aaliyah ga lopen richting de auto. Ik stap in de auto en leg mijn hoofd tegen de deur. En ik val al snel in slaap.
"Yaar wakker worden ik heb je tas ingepakt. Lottie is er al jullie moeten gaan" hoor ik mama zeggen. Ik open mijn ogen en stap uit bed. Ik loop naar beneden en doe mijn schoenen weer aan. Ondertussen klets ik honderduit met Lottie.
"Komen jullie ik breng jullie wel even" stelt mama voor.
ik, Lottie en Aaliyah stappen in en we rijden naar school. Na een rit van 5 minuten komen we al aan en we stappen uit. Aaliyah loopt naar haar vrienden en Lottie en ik gaan in de aula zitten. Helaas is de rust niet van korte want ik zie Mitchel de aula in komen. En hij komt recht naar onze tafel toe.
"O God hebben we hem weer" zucht Lottie geërgerd.
Xx Isabel
JE LEEST
I dont know anything About me.
FanfictionMaak kennis met Yara een meisje van 16 met een onbezorgd leven. Ze gaat naar school (vwo 4), spreekt af met vriendinnen en heeft een passie namelijk dansen. Dat veranderd echter als de waarheid boven tafel komt door een simpel schoolproject