Pov Yara
We zijn nu 3 maanden later. In die tijd zijn er een paar dingen veranderd. Mitchel heeft ons gelukkig met rust gelaten. Waar we allemaal heel dankbaar voor zijn. En ik heb mega veel contact met Luke. We spreken vaak af met een hele groep: ik, Lottie, Luke, Emely, Shawn, Michael, Aaliyah, Megan, Dave (vriend van Shawn) en fleur een Nederlands meisje die geëmigreerd is naar Canada en is ook een goede vriendin van Aaliyah.
Het is altijd mega gezellig ondanks het leeftijdsverschil. Ik word uit mijn gedachten gehaald door mijn telefoon die een geluidje maakt.
Luke🐻: heyyy Yaartje heb je tijd om af te spreken met zn tweeën?
Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het pas half 2 is.
Yara❤️: ja tuurlijk gezellig
Hoe laat?Luke🐻: over een half uurtje ik haal je wel op.
Yara❤️: Okee tot zo Xx
Luke🐻: tot zo Xx
Jep ik denk dat ik Luke leuk vind alleen ik ben bang dat dat onze vriendschap verpest. elke keer als ik hem zie krijg ik helemaal een gelukkig gevoel. Ik mis hem als hij er niet is en kijk er naar uit als ik hem weer ga zien. Volgens betrouwbare bronnen aka het internet is dat verliefdheid.
Ik sta op en loop naar mijn kast en pak een warmere trui het is namelijk nogal koud vandaag.
Verder werk ik mijn make up een beetje bij en laat ik mijn haar los hangen. Als ik op mijn telefoon kijk zie ik dat ik nog 5 minuten heb.
Ik loop snel naar beneden. En loop de woonkamer in."Euh ik heb met Luke afgesproken hij komt me elk moment ophalen" zeg ik
En ik merk dat mijn wangen langzaam rood worden.
Ik kijk Shawn aan en zie dat hij een grijns van hier tot aan Tokio op zijn gezicht heeft."Is Yara een beetje" zegt Shawn maar hij word gelukkig onderbroken door de bel.
"Doeiiii" schreeuw ik nog en ren naar de deur.
Ik open hem en zie Luke
Staan. Damn wat is hij knap."Aarde aan Yara" zegt Luke en zwaait voor mijn hoofd.
"Euhm sorry wat zei je" vraag ik verward.
"Ik zei hoi" zegt Luke lachend.
"Hoiiii" lach ik nu ook en ik geef hem een knuffel.
"Kom je mee ik heb een verrassing" zegt Luke.
"Je weet dat ik verrassingen haat toch" Zeg ik maar loop toch mee.
"Ja daarom doe ik het ook" zegt Luke grijnzend.
We stappen op Lukes fiets en fietsen een tijdje tot we aankomen bij een meertje daar stoppen we ook."WoW Luke het is hier prachtig" zeg ik verwonderd.
"Ja I know daarom heb ik ook deze plek uitgekozen" zegt Luke. We lopen richting het meertje en dan pas zie ik dat er een hele picknick staat.
"WoW Luke heb je dit voor mij gedaan" vraag ik.
"Ja tuurlijk alles voor mijn beste vriendin" zegt Luke. En als hij dat zegt lijkt het net of mijn hart in duizend stukjes breekt. Ik probeer het te verbergen door een glimlach op te zetten en denk dat het aardig lukt.
We lopen naar het kleed en gaan daar aan allebei een kant zitten. Ik zie aardbeien met chocola, broodjes, muffins, nootjes, snoep. Echt van alles. We eten een broodje En kletsen over van alles. Het lijkt net of we elkaar in geen jaren hebben gezien maar we hebben elkaar gister nog Gezien. We eten muffins en kletsen nog meer.
"Hier heb je een aardbei" zegt Luke en stopt hem in mijn mond.
"Yaar er zit wat chocola op je neus" lacht Luke. En haalt het weg. Als we nog een paar aardbeien hebben gegeten gaan we over Op de nootjes.
"Oké ken je high school musical daar gingen ze met die Nootjes gooien zullen we dat ook doen" vraag ik hyper.
"Als jij dat wilt joh maar dan wil ik eerst gooien" lacht Luke.
Zo gezegd zo gedaan en hij begint te gooien maar dat gaat niet zo soepel dus doe ik het bij hem. Na een tijdje zijn we daar ook op uitgekeken en gaan op het kleed liggen tegen elkaar aan. We zijn stil maar het is een fijne stilte. Na een tijdje wordt de stilte onderbroken door Luke die begint te praten.
"Yaar ik moet wat vertellen" zegt hij. Hij kijkt naar beneden daardoor merk ik at hij zenuwachtig is.
JE LEEST
I dont know anything About me.
FanfictionMaak kennis met Yara een meisje van 16 met een onbezorgd leven. Ze gaat naar school (vwo 4), spreekt af met vriendinnen en heeft een passie namelijk dansen. Dat veranderd echter als de waarheid boven tafel komt door een simpel schoolproject