Hoofdstuk 12

70 1 0
                                    

Pov Yara.

"IKK VERVEEEELL MEE"
roep ik door de kamer als we al een paar uur beneden zitten te niksen.

"IK OOK" schreeuwt Shawn terug.

"Jo gast je zit naast me dan hoef je niet in mijn oor te gillen" zeg ik terwijl ik over mijn oor wrijf.

"Sorryy Yaartje" zegt Shawn.
En dan is het stil totdat ik een idee heb.

"Zullen we Aaliyah gaan stalken" vraag ik fluisterend zodat mama het niet hoort.

"Jajajajajajajjajajajaaja dat gaan we doen" schreeuwt Shawn.

"Ssttttt idioot dalijk hoort mama het Kom we gaan naar boven" fluister ik. Ik zie dat Shawn knikt en we lopen naar boven. We lopen eerst Shawns kamer in om een plan te maken.

" oké we lopen dus haar kamer in en gaan op haar bed zitten en gaan dr dan een beetje vervelen" stel ik voor.

"Jajajajjajaa doen we" zegt Shawn op een manier dat net niet heel de wereld het hoort.
We lopen naar Aaliyahs kamer en gaan naar binnen. We gaan op haar bed zitten zonder wat te zeggen.

"Wat doen jullie hier" vraagt ze argwanend. Maar wij blijven stil.

"Okee dan blijven jullie daar zitten ook goed" zegt ze een beetje bozig.
Na 5 minuten stil hebben gezeten kijken Shawn en ik elkaar aan en gaan over in de aanval. We lopen naar haar toe en tillen haar op. We leggen haar op haar bed neer en beginnen haar te kietelen.

"Whahahaha stop Whahaha ik wist dat Whahaha jullie iets Whahaha van plan waren whahah Shawn stoopp please" roept Aaliyah maar hij stopt niet ondertussen kijk ik wat voor huiswerk Aaliyah aan het maken was.

"Jeetje dit is nog best moeilijk" zeg ik.
Shawn heeft Aaliyah volgens mij los gelaten want ik hoor geen gelach meer.

"Ja daarom vraag ik jullie vriendelijk om mijn kamer te verlaten" zegt ze.

"Oké oké we gaan al" zegt Shawn.

"Doeiiiii" schreeuw ik nog.

"Ik ga denk ik naar Mn kamer even met vriendinnen praten en met puck" zeg ik

"Is goed ga ik oefenen" zegt Shawn met een grijns van hier tot aan Tokio.

Ik loop mijn kamer in en start de laptop op. Ik app mijn vriendinnen eerst of ze kunnen Skypen en gelukkig kunnen ze dat.
Na een uurtje met ze gekletst te hebben vraag ik of puck kan Skypen. En zij kan ook yeay lucky me.

"Heyyyy puckie hoe gaat het" vraag ik

"Niet zo goed papa en mama zijn de hele tijd chagrijnig en ik mis je heel erg" zegt puck met tranen in haar ogen.

"Ja snap ik puckje maar over 2 weken kom ik terug want dan moet ik weer naar school" probeer ik haar gerust te stellen.

"Ga je daarna weer weg dan" vraagt ze.

"Euhm dat weet ik niet sorry puck. Maar ik heb wel een verrassing" zeg ik in de hoop dat ik haar iets kan opvrolijken.

"Waaattttt dannnn" vraagt ze nieuwsgierig.

"Ik ga het halen oké" zeg ik. En loop naar Shawns kamer.

"Aller aller aller liefste broertje" zeg ik

"Wat wil je" vraagt Shawn argwanend.

"Nou ik ben met puck aan het Skypen en ze is sad en ze is fan van je dus misschien kan je haar opvrolijken" zeg ik.

"Asje asje asje blieftttt" smeek ik.

"Ja natuurlijk ook zonder dat asje asje asje bliefttt had ik het gedaan hoor" lacht hij.
We lopen naar mijn kamer maar blijven voor mijn deur staan.

"Ik zeg ja en dan kom je oké"
Zeg ik.

"Jaja ik begrijp het" zegt Shawn.
Ik loop mijn kamer in en ga op mijn bed bij mijn laptop liggen.

"Waar is het nou" vraagt puck ongeduldig

"Rustig puck jaaaa" roep ik. En Shawn komt binnen.

"OMG DAAATTTT ISSS SHAWN FACKING MENDES IN JOU KAMER" schreeuwt ze.

"Puckkkk wat is er" hoor ik Jan roepen

"Niksssss" schreeuwt puck terug.

"Dusss hoe is Shawn als broer" vraagt puck als ze een beetje bijgekomen is van haar fangirl attack. 

"Heel leuk en gezellig" lach ik "we gingen net Aaliyah pesten"

"De Aaliyah" vraagt puck.

"Nee puck Aaliyah is de vriendin van Aaliyah. natuurlijk die Aaliyah gekkie" lach ik.

"Heyyy mensen ik ben eindelijk klaar met mijn huiswerk" hoor ik Aaliyah zeggen.

"hahahahahahaha puck je mond staat open" lach ik.

" O Heyy jij bent dus puck we hebben al veel over je gehoord " zegt Aaliyah

Puck kan alleen maar knikken en blozen.

"Misschien komen we wel een keer langs als Yara in Nederland is voor school" zegt Shawn.

"Dat dat dat zou echt fantastisch zijn" zegt puck zachtjes.
We praten nog een uurtje en dan worden we geroepen voor het eten.
"Sorry puck we moeten eten tot snel doeiiii" en dan sluit ik Af. Shawn en Aaliyah zijn natuurlijk al naar beneden gerend dus loop ik maar een keer rustig naar beneden en val een keer niet van de trap. Als ik beneden kom begint Shawn te roepen. "Yara is een ei, Yara is een ei, Yara is een ei ja een ei".

"Shawn dit was geen wedstrijd" lach ik

"Maakt niet uit het is alsnog leuk om te doen" zegt hij.

Na het eten gaan we op de bank zitten en ga ik op mijn telefoon zitten klooien.

"Zeg jongens moeten we niet eens bekend gaan maken dat Yara jullie zus is voordat er dadelijk allemaal roddels de wereld in komen" stelt papa rustig voor. 

"Neeee" roept Shawn.

"Hoezo niet dan kunnen we meer dingen samen doen en de fans krijgen duidelijkheid" zegt Aaliyah.

"Maar dadelijk krijgt ze super veel haat en dat wil ik niet" zegt Shawn met tranen in zijn ogen.

"nee joh dat zal echt wel meevallen" probeer ik.
"Kom op je kan mij niet voor altijd geheim houden zoals freaking Rapunzel ofzo" probeer ik nog eens.

"Oké nou vooruit dan maar" Zegt Shawn niet bepaald enthousiast.

"Zullen we anders een foto maken met zijn allen. die hebben we toch nog niet" stelt mama voor.

"Jaaa dat is goed maar wel in de tuin dan hebben we een mooiere achtergrond" zeg ik
We maken de foto in de tuin. papa Shawn ik en mama staan naast elkaar en Aaliah staat voor ons omdat zij nu toch eenmaal de kleinste is. we buigen wel allemaal naar elkaar toe anders is het net een of ander statieportret.  We posten hem allemaal op onze insta accounts. Shawn, Aaliyah, papa en mama met deze tekst:
Our family❤️
Dat meisje in het midden is Yara onze zus die het gezin weer opnieuw compleet maakte.
En ik:
Best family ever❤️

Als we dat gedaan hebben gaan we allemaal naar boven en doen onze avondroutine. Ik ga in bed liggen en besluit gelijk mijn insta naam aan te gaan passen. Nu was het nog Yara.vDijk. ik besluit het aan te passen naar YaraMendes. Als ik dat gedaan heb zet ik mijn telefoon uit en ga slapen. 

Xx Isabel

I dont know anything About me.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu