Pov Yara.
De lach die op de gezichten van Luke en Shawn zijn is bij mij ver te zoeken. Shawn en Luke zijn druk bezig met het praten over de tour die over een maand begint. Ja je leest het goed een maand. Dat heeft Shawn dus net gezegd. Ik zit voor me uit te staren en ik heb nog niks
Gezegd. Het blije gevoel wat ik net nog had toen ik wakker werd is nu helemaal omgeslagen. Ik sta op en ga naar boven daar pak ik een tas en doe er een paar benodigdheden in. Dan loop ik naar de garage en pak ik mijn fiets ik fiets nog steeds in een trans en kom na 10 minuten aan bij Lottie veilig. Ik ben wel bijna aangereden maar goed. Ik zet mijn fiets op slot en loop naar de deur en bel aan. Na eventjes gewacht te hebben gaat de deur open. En daar staat de moeder van Lottie, Evelyn."Hoii Yara kom binnen Lottie zit op haar kamer" zegt Evelyn.
"Hallo Evelyn dankjewel doeiii" zeg ik en loop naar boven. Ik klop niet aan maar storm naar binnen. Ik zie dat ze op haar bed zit. Ik storm op haar af en geef haar een knuffel.
"Heyy Yaar gaat het wel" vraagt Lottie.
"Ja hoor prima" probeer ik zo overtuigend mogelijk te zeggen.
"Yaar ik ken je langer als vandaag wat is er" zegt Lottie. De O zo lang opgehouden tranen beginnen nu langzaam te rollen.
"Shawns tour begint over een maand" zeg ik tussen het huilen door.
"Ach meisje kom hier" zegt Lottie en trekt me in een knuffel. Na een tijdje ben ik rustig en begint Lottie te praten.
"Maar weet je Yaar je hebt nog een maand dus haal alles eruit en daarna kan je er toch elke vakantie heen" probeert Lottie me gerust te stellen.
"Ja dat is waar" Zeg ik en ik pak mijn telefoon. Ik zie dat ik heel veel meldingen heb van: Shawn, papa, mama, Aaliyah en Luke. Ik reageer op ze allemaal en zeg dat ik bij Lottie ben en zo terug ben.
"Sorry lot ik moet echt gaan super erg bedankt dat je mij getroost hebt" zeg ik schuldig.
"Maakt niet uit joh ik loop wel even mee" zegt Lottie. En we lopen naar beneden. Ik pak mijn jas en neem nog even afscheid van Lottie. En fiets weer terug naar huis.
Daar aangekomen pak ik mijn sleutel en loop naar binnen.
"YARA" hoor ik Shawn roepen.
"Jaaaaaaa ben terug" zeg ik. En ik zie Shawn op me af rennen.
"Yaartje ik was zo ongerust" huilt Shawn bijna.
"Er was niks aan de hand shawnie ik was gewoon even naar lot" zeg ik.
"Ben je boos" vraagt shawn voorzichtig.
"Nee tuurlijk niet gekkie" lach ik.
Ik Loop Naar binnen samen met Shawn waar mama,
Papa, Aaliyah en Luke zitten."Yaartje" roept Luke en komt ook op me af rennen.
"Lukkjee" zeg ik. En geef hem een knuffel.
"Zullen we wat doen" vraag ik. Als we al een half uur op de bank liggen.
"We kunnen naar het zwembad gaan" stelt papa voor.
"Jaaaaaaaaaaaa" roept iedereen.
"Kom dan spullen pakken" zegt mama. Iedereen stormt naar boven behalve Luke en ik.
"Lieverd ik ga even mijn spullen pakken zie je zo" zegt Luke.
Ik geef hem nog een kus en storm dan naar boven en ga op zoek naar een bikini en kies uiteindelijk een lichtblauwe bikini met witte stipjes erop. Ik doe hem alvast aan met mijn kleren er over. En pak nog even een handdoek en doe die met ondergoed in een tas. Dan loop ik nog naar de badkamer en pak nog snel een stiekje. En storm weer naar beneden.Waar iedereen al staat te wachten.
"Hee hoo Lets go" roep ik hyper en we rennen naar de auto.
Zwembad Here we come.
We stormen naar de auto maar mama roept ons terug.
"Hoe passen we in een auto met zijn 6en" zegt mama.
"Euh ja Euhm Yara kan bij mij op schoot" zegt Luke stotterend. Ik kijk naar Shawn en zie dat hij jaloers kijkt. Ik sein naar Aaliyah dat ze me moet helpen.
"Pap als Luke mee mag zou ik Megan dan mee mogen vragen want Luke is ook een vriend van Shawn" vraagt Aaliyah.
"Ja tuurlijk ga haar maar halen" zegt papa.
En ze loopt naar de buren want daar woont Megan."Jongens waarom doen we moeilijk Shawn kan toch ook met zijn auto rijden" zeg ik.
"O ja maar dan wil ik Yara en Luke graag" zegt Shawn.
"Is goed" zegt mama. En ik zie Megan en Aaliyah al aan komen lopen. Dus lopen ik, Luke en Shawn naar Shawns auto. En gaan we in de auto zitten. Shawn start de auto en we gaan nu echt richting het zwembad.
Na een rit van 15 minuten komen we aan bij het zwembad.
"Zo ik heb het nog nooit zo rustig gezien op een parkeerplaats bij een zwembad er staan precies geen auto's" zeg ik verbaasd.
Ik zie dat Shawn enorm aan het grijnzen is.
"Shawn wat heb je gedaan" vraag ik achterdochtig.
"We hebben heel misschien het zwembad afgehuurd" zegt Shawn nog steeds grijnzend.
"Je hebt wat gedaan" roep ik uit.
"Ik heb" begint Shawn
"Ik heb je wel gehoord hoor" lach ik.
"Wist ik" zegt Shawn. Ik stap de auto uit en pak mijn tas. Als iedereen alle spullen heeft zie ik dat de rest ook aankomt. We wachten even en lopen dan richting de ingang. Als we binnen zijn meld Shawn ons aan en kunnen we naar achter lopen. Als we bij de kleedhokjes aankomen zie ik een groep staan.
"Euh Shawn we hadden toch de boel afgehuurd" vraag ik.
"Ja dacht ik ook" zegt Shawn. Ik besluit naar de groep toe te lopen en doe dat ook. Als ik dichterbij kom zie ik heel veel bekende mensen staan.
"OMG SHAWN LIY KOM IS" roep ik hyper.
"Wat is er yaar" vraagt Shawn bezorgd.
"Kom maar kijken" zeg ik grijnzend.
"Omg fleur" schreeuwt Aaliyah en rent op haar vriendin af net zoals Megan en knuffelen haar zowat dood.
Volgens mij ziet Shawn nu pas dave en Michael staan en loopt vergeleken met Aaliyah rustig op ze af en geeft ze zo'n mannelijke knuffel. Dan pas zie ik Emily en Lottie staan.
"Omg lot em" schreeuw ik en ren op ze af en geef ze een knuffel.
"Oké genoeg geknuffeld nu omkleden" zegt papa grijnzend.
Ik loop naar een kleedhokje en kleed me snel om. En doe mijn haar in een knot. Daarna pak ik mijn handdoek uit mijn tas en doe mijn kleren in de tas. En loop dan uit het kleedhokje en zie iedereen staan behalve Aaliyah natuurlijk. Als zij ook klaar is lopen we naar het zwembad. Als ik als laatste het zwembad binnen kom voel ik een hand op mijn schouder.Ik draai me om en zie daar de mensen staan die ik nooit gedacht had hier te zien.
"OMG WAT THE FACK DOEN JULLIE HIER" schreeuw ik verbaasd.
"Jou verrassen natuurlijk" zegt Noa vrolijk.
"Omg nootje Lau lynnie ik had nooit gedacht jullie hier te zien" zeg ik met een brok in mijn keel. En geef ze een hele dikke knuffel.
"Nou genoeg gejankt nu gaan we zwemmen" zegt lauren als we uitgehuild zijn. Als ik me weer omdraai zie ik mijn vader en moeder staan. Ik ren op ze af en geef hun ook een hele grootte knuffel.
"Heel erg bedankt" zeg ik voordat ik mee word getrokken richting het zwembad.
Xx Isabel
JE LEEST
I dont know anything About me.
Fiksi PenggemarMaak kennis met Yara een meisje van 16 met een onbezorgd leven. Ze gaat naar school (vwo 4), spreekt af met vriendinnen en heeft een passie namelijk dansen. Dat veranderd echter als de waarheid boven tafel komt door een simpel schoolproject