Hoofdstuk 3

90 2 0
                                    

Pov Yara.

 "WoW jeetje Yaar dat is niet niks dat is super heftig" zegt ze. ik zucht "Ja vertel mij wat. Is het goed als ik hier vandaag blijf slapen dan kan ik even uit rusten" vraag ik. " ja natuurlijk mag dat

"ahh top dat is super je bent de beste" zeg ik. "hahaha i know gekkie" Lacht ze.

2 dagen later.
In die twee dagen ben ik bij Lynn geweest en zijn Lauren en Noa een nachtje geweest wat super gezellig was. Echt ik bof maar met mijn beste vriendinnen. Maar vandaag ga ik terug naar mijn ouders en Puck. Ik heb haar zo erg gemist. Mijn ouders hebben mij 100 keer geprobeerd te bellen maar ik had daar geen behoefte aan dus heb ik mijn telefoon uitgezet. 

"Heel erg bedankt dat ik bij je mocht slapen dit weekend" zeg ik. " geen probleem ik vond het super gezellig" antwoordt Lynn. Doeiiii zeg ik nog en dan doet Lynn de deur dicht. Ik doe zoals gewoonlijk mijn oortjes in en loop met muziek naar huis.

Als ik aankom merk ik dat ik mijn sleutels vergeten ben dus bel ik aan. De deur wordt open gemaakt door Puck. Ik kijk haar aan en zie dat ze rode ogen heeft en dat er allemaal opgedroogde tranen op haar gezicht zitten. Als ze ziet dat ik het ben vliegt ze op me af en ik til haar op. Ik hoor haar zachtjes huilen dus zing ik een liedje voor haar. Never be alone een van haar favoriete nummers van haar idool Shawn Mendes. 

ik loop naar binnen en daar zie ik mijn ouders zitten ook allebei met rode ogen en een verdrietig gezicht.  Als ze mij zien binnenkomen lopen ze rustig op me af en belanden we in een groepsknuffel. Na een paar minuten vind ik het wel prima en trek mij los. Puck is ondertussen in slaap gevallen dus die leg ik op de bank neer. en stop haar in met een dekentje. Mijn ouders zijn aan tafel gaan zitten en ik schuif bij ze aan. 

"Dus ja ik ben eigenlijk weg gegaan omdat ik rust wilde en moest nadenken. Nu ben ik terug gekomen omdat ik antwoordden wil" zeg ik. " ja dat snappen we heel goed.wat wil je weten" zegt en vraagt mijn moeder. "ik heb wel een paar vragen: Is mijn naam wel Yara en wie is mijn biologische familie en waarom wilde ze mij niet en wat nu" ratel ik maar door. Mijn ouders kijken mij lachend aan mama begint. "ja je naam is Yara die hebben je ouders je zelf gegeven. Je hebt ook nog een tweede naam Ashley" zegt mama. ik knik en papa neemt het verhaal over. "je ouders hadden al een zoontje die 2 jaar ouder is dan jij bent. toen je ouders in verwachting van jou waren hadden ze het absoluut niet breed. Je vader en moeder werkte al meer dan fulltime om rond te komen. Ze hadden niet genoeg financiële middelen en te weinig tijd voor een tweede kindje" ik slik en voel de tranen al weer opkomen. "wie zijn het kan ik contact met ze krijgen ik wil de waarheid. ik wil weten waar ik thuis hoor" zeg ik. 

"je ouders heten Karen en Manuel. Dan heb je een oudere broer Shawn van 18 en een jonger zusje Aaliyah van 13. Hier heb je hun contact gegevens" antwoordt papa en schuift een papiertje mijn kant op. Ik wil opstaan maar tegelijkertijd stormt Puck deze kant op. 

"ZEG DAT NOG EENS WIE ZIJN HAAR FAMILIE". schreeuwt Puck. Voor mijn ouders antwoord kunnen geven doe ik dat al. "mijn ouders zijn Karen en Manuel en dan heb ik een jonger zusje Aaliyah en een oudere broer" voordat ik mijn zin kan afmaken schreeuwt puck al in mijn oor SHAWN SHAWN JOU BROER IS SHAWN. 

"jaa dat wilde ik net zeggen ja hoe weet jij dat nou" vraag ik verbaasd. "Yaar je achternaam is Mendes" schreeuwt Puck in mijn oor. 

ik verstijf en kijk mijn pleegfamilie aan. "WACHT MIJN BROER IS EEN POPSTER" schreeuw ik 


Xx Isabel

I dont know anything About me.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu