Pov Yara.
"Kuch kuch" zegt iemand. Geschrokken laat ik Luke los en zie ik Shawn staan met een boos gezicht.
"YARA WAT HEEFT DIT TE BETEKENEN"
"Euh Euhm Euh nou Euh ja kijk" stamel Ik.
"Wij hebben een relatie Shawn problemen mee" neemt Luke het voor mij op.
"even zodat je het weet als je haar pijn doet breek ik je helemaal begrepen" zegt Shawn gelukkig minder boos.
"Helemaal dankje Shawn" zegt Luke.
"Heel erg bedankt Shawn" zeg ik en geef hem een knuffel.
"Komen jullie mee naar binnen of blijven jullie buiten in de kou staan" zegt Shawn grijzend
"Nee ja tuurlijk komen we mee naar binnen" zeg ik. Ik pak Lukes hand en we lopen samen naar binnen. Onderweg hangen we onze jassen nog op. En dan lopen we de woonkamer in.
En daar zitten 3 paar ogen ons aan te kijken. Ik kijk weg en mijn voeten zijn erg interessant. Net wanneer ik wil gaan praten begint Shawn al.
"Mag ik jullie voorstellen aan een nieuw familielid Luke Wilson de boy van onze Yara" zegt Shawn met een grijns op zijn face.
"Omg Yaar ik wist het Omg zoooooo cooolllll" gilt Aaliyah hyper. En komt op mij afrennen en springt op en neer.
"Euh ja dankje liy" zeg ik lachend. Ondertussen zijn papa en mama opgestaan om Luke een hand te geven en zichzelf voor te stellen. Shawn geeft mij een knipoog waardoor ik nog ongemakkelijker word
"Kunnen we een film kijken asje asje asje blieft" Smeek ik in de hoop om deze ongemakkelijkheid weg te halen.
"Breken jullie de boel niet af dan gaan wij naar de stad oké" vraagt mama.
"Jaaa tuurlijk" zegt Aaliyah vrolijk.
"Doeii dan maar" zegt papa. Ik spring op ze af en geef ze nog een knuffel. Shawn en Aaliyah doen het ook en we gaan weer terug zitten.
"Oké welke film" vraagt Luke.
"Euhh een actiefilm of zo" stel ik voor.
Iedereen stemt in en zetten een random film aan. Na een half uurtje krijg ik honger dus loop ik naar de keuken en neem popcorn mee.
"Hier heb je eten" zeg ik.
En leg het tussen mij en Aaliyah in. Ik eet popcorn en kijk de film. na een tijdje word ik moe en begint de film te vervelen dus leg ik mijn hoofd op de borst van Luke. Door zijn hartslag word ik super rustig en val ik in een diepe slaap.Pov Shawn.
"Deze film was echt super leuk" zeg ik. Ik kijk naast me en zie dat iedereen ligt te slapen. Oké wat heeft iedereen toch met in slaap vallen tijdens de film. Ik sta op en zie dat Yara en Luke tegen elkaar aan liggen te slapen. Ik pak snel mijn telefoon en maak een foto van de tortelduifjes. Ik besluit om Yara en luke daar te laten liggen maar Aaliyah neem ik mee naar boven. En leg haar in haar bed. Ik maak mezelf ook snel klaar en ga ook slapen.
Pov Yara.
Ik word wakker van het licht dat in mijn ogen schijnt en van iemand die met mijn haar speelt. Ik open mijn ogen en kijk om me heen.
Ik zie dat ik op de bank lig tegen Luke aan."Goodmorning love " zegt Luke met zijn sexy ochtend stem.
"Goedemorgen Hoe laat is het eigenlijk" vraag ik.
"Euh half 10" zegt Luke.
"En niemand is nog wakker" vraag ik.
"Jawel iedereen alleen ze wilden je niet wakker maken dus zitten ze in de keuken" zegt Luke.
"O oké" zeg ik.
Ik sta op en loop naar de keuken toe."Ik ben wakker" lach ik.
"He he eindelijk" zegt Shawn.
"Ja sorry ik had gewoon een fijn kussen" grijns ik.
"Yara Yara Yara toch" lacht Aaliyah.
Tringgggg tringgg trinngg doet een telefoon.
"Mijn telefoon" roept Shawn en hij rent weg.
"Oké wat was dat nou weer" vraag ik.
"Waarschijnlijk het management" zegt papa.
Ik knik en loop naar boven en kleed me zelf snel om.
In een zwarte spijkerbroek en een rode trui. Ik doe mijn haar in een vlecht. Ik poets snel mijn tanden en doe mijn make up. En dan ren ik weer terug naar beneden waar ik een hypere Shawn tegemoet loop."En waarom ben jij zo hyper" lach ik.
"Er is nieuws over de tour kom dan vertel ik het aan de rest" zegt Shawn nog steeds hyper. De lach verdwijnt meteen van mijn gezicht en loop achter hem aan naar de keuken.
Xx Isabel
JE LEEST
I dont know anything About me.
FanfictieMaak kennis met Yara een meisje van 16 met een onbezorgd leven. Ze gaat naar school (vwo 4), spreekt af met vriendinnen en heeft een passie namelijk dansen. Dat veranderd echter als de waarheid boven tafel komt door een simpel schoolproject