Pov Yara.
"Mevrouw wakker worden we gaan landen" hoor ik ver weg iemand zeggen.
"Mevrouw, mevrouw" hoor ik de stem nu dichterbij. Ik open voorzichtig mijn ogen en zie de vriendelijke stewardess staan.
"Bedankt mevrouw voor het wakker maken" antwoord
Ik beleefd."Graag gedaan mevrouw dat is mijn baan" zegt de stewardess met een lach en ze loopt weg. Ik doe mijn gordel om en stop alles weg behalve mijn telefoon. Na een half uurtje staan we op de grond in Nederland en kunnen we het vliegtuig uit. Ik pak mijn spullen en sta op. Ik loop het vliegtuig uit en ga naar de bagageband. Wanneer ik daar aan kom zie ik dat er nog geen koffers zijn dus app ik Marieke of ze Me op zou kunnen halen. Daarna zie ik de koffers aan komen. Als ik even gewacht heb zie ik mijn koffer. Deze valt ook wel op met allemaal gekleurde ananasjes erop. Als ik hem heb loop ik naar de uitgang en ik zie de auto van Marieke en Jan staan.
Ik loop er heen en open de kofferbak en doe mijn koffer er in.
Daarna loop ik naar de achterbank waar ik uitbundig wordt gegroet door puck.
"YARA EINDELIJK JE BENT ER WEER" zegt ze heel blij en geeft ze me een knuffel.
"Heyy Yaartje hoe gaat het"
Vraagt Marieke."Ja gaat echt super goed alleen ik mis mijn ouders en Shawn en Aaliyah wel echt al heel veel" zeg ik. Ik zie een jaloerse blik in Marieke ogen maar dat probeert ze te verbergen.
"Ja dat snap ik" zegt puck.
"Maar vertel is hoe zijn hun als familie" vraagt puck nieuwsgierig.
"Puck" lach ik.
"Ze zijn gewoon net zoals jullie" zeg ik." ja maar ik bedoel was Shawn niet heel veel weg voor zijn muziek en zo" vraagt ze.
"Nee hij had vrij die 3 weken" beantwoord ik haar vraag.
En dan komen we aan bij ons huis. We lopen naar de woonkamer en daar zit Jan. Ik geef hem een knuffel. Dan loop ik met mijn koffer en mijn rugzak naar boven. Ik pak alles uit en ga slapen want ik ben echt heel moe.Volgende ochtend.
"Yara wakker worden je moet zo naar school" hoor ik puck zeggen. Ik schiet geschrokken omhoog."PUCK JAAAAAAA SCHOOLL" roep ik blij uit.
"Jo Yaar relax het is school maar sinds wanneer wil jij naar school"
"Euh puck dan zie ik mijn vriendinnen weer" lach ik.
"En nu mijn kamer uit ik moet mijn klaar maken" zeg ik. Puck loopt mijn kamer uit en ik loop naar mijn kast. Ik pak een zwart rokje met een wit hemdje met daarover een spijker blouse. Ik pak mijn vans nog en loop dan naar de badkamer. Ik Poets mijn tanden doe make up op en doe mijn haar in een zijwaartse vlecht. Ik pak mijn zwarte eastpack met witte stippeltjes in. En eet beneden een boterham. En dan is het tijd om naar school te gaan.
Ik pak mijn fiets en fiets naar school . Als ik op school aan kom pleur ik mijn fiets in de fietsenstalling en loop naar mijn kluisje. Maar het is anders als normaal ik word de hele tijd aangekeken ik doe een poging om het te negeren. Als ik mijn kluisje open doe, hoor ik drie bekende stemmen achter me ik draai me om en zie de mensen die ik het meest gemist heb."YARA" schreeuwen ze tegelijk. Ik lach en trek ze in een knuffel, Maar de bel verpest alles. We lopen naar het lokaal en we worden de hele tijd aangekeken.
"Jeetje waarom kijkt iedereen ons aan" vraag ik.
"Euh wat denk je je bent het zusje van een van de meest bekende popidolen gek" lacht Noa.
"Ja dus hij is ook maar een mens" zeg ik geïrriteerd. Uiteindelijk komen we aan bij het lokaal. We lopen naar binnen en gaan op onze plekken zitten. Iedereen is stil en staart me aan.
"Meneer mag ik even iets komen zeggen" vraag ik aan de leraar Nederlands.
"Ja tuurlijk Yara kom maar" beantwoordt hij mijn vraag.
"Okee zoals jullie weten was ik niet op school de laatste 3 weken dat Komt omdat ik bij mijn biologische ouders was in Canada. En ik denk dat jullie wel weten dat mijn broer Shawn Mendes is. Maar hij is ook een mens en dat is geen reden om mij de hele tijd aan te staren ik kan er ook niks aan doen" zeg ik geïrriteerd
Ik hoor allemaal instemmend gemompel dus het zal wel goed zijn. Ik loop naar mijn plek en de meneer begint de les.Xx Isabel
JE LEEST
I dont know anything About me.
FanfictionMaak kennis met Yara een meisje van 16 met een onbezorgd leven. Ze gaat naar school (vwo 4), spreekt af met vriendinnen en heeft een passie namelijk dansen. Dat veranderd echter als de waarheid boven tafel komt door een simpel schoolproject