SUPRISEEEEEE
'omg wat doen jullie nou weer hier' schreeuw ik en ren op het groepje mensen af.
'YARAAAAAA' 'PUCKIEEEE' schreeuw ik terug. Ze sprint op mij af en ik trek haar in mijn armen.
'ik heb gehoord dat we toch niemand meer hoeven te slaan' zegt Noa terwijl ze mij een knuffel geeft. 'nee gelukkig niet' zucht ik opgelucht. Ik laat Puck los zodat ik Noa beter kan terug knuffelen. Ook Lynn en Lauren begroet ik uitgebreid en als laatste loop ik naar Marieke toe.
'Hoe gaat het Yaar' 'Fantastisch' antwoord ik haar en geef ook haar een knuffel.
'nou vanochtend piepte ze wel heel anders' lacht Shawn die de rest ook al begroet heeft. Ik kijk Shawn vernietigend aan. 'ja nou oke beetje zenuwachtig' zeg ik en plof op de bank.
'ja hee wie wil er nou ook op een podium staan voor bijna 30000 mensen' grijnst Lauren. Ik kijk haar geshockt aan en zeg: 'WAT ZOVEEL' Ik kijk naar Shawn die uit verdediging zijn handen omhoog gooit en een pas achter uit zet.
'Yaar relax het is donker je ziet hooguit een paar mensen' zegt Lynn om mij gerust te stellen. Ik lach dankbaar naar haar. Er wordt op de deur geklopt dus ik wend mijn blik af om naar de deur te kijken die open gaat.
'Shawn, Yara zijn jullie doof geworden' zegt Andrew lachend terwijl hij de kleedkamer binnenkomt. Ik kijk Shawn aan met een vragende blik. Shawn kijkt mij ook aan met een vragende blik dus die weet ook niks. Andrew onderbreekt ons gestaar en zegt zuchtend: 'Jullie zijn al 2 keer omgeroepen kom op' Ik maak een verontschuldig gebaar en pak snel mijn gitaar koffer. Shawn volgt mijn voorbeeld en we lopen de kleedkamer uit. Ik roep nog snel naar de rest dat ze best mee mogen anders zitten ze daar ook maar te zitten. Shawn en ik lopen het podium op nadat mijn oortjes en gitaar gereed zijn gemaakt. De rest gaat aan de zijkant zitten en Shawn en ik beginnen met soundchecken.
Ik zit in de kleedkamer voor de spiegel om alvast te beginnen met mijn haar en make-up. We hebben naar de soundcheck gegeten. En nu zitten we allemaal in de kleedkamer ons te vermaken. Ik leg net mijn krultang weg als de deur naast mij open gaat.
'Waar is die schaap van mij' Ik kijk verbaasd op en zie Lottie, Dave, Mike, Emely en Luke binnen komen lopen.
'wat doen jullie nou weer' lach ik en draai mij om zodat ik niet door een spiegel met ze hoef te communiceren.
'jou steunen natuurlijk' zegt Luke en trekt me in een knuffel en geeft me een kus op mijn haar. Ik kus hem terug en voel mij even ontspannen voor een paar tellen.
'ben je er klaar voor Yaar' vraagt Lot als ze klaar is met iedereen begroeten.
'Ik hoop het' zucht ik gespannen. Lottie slaat een arm om mij heen en zegt: 'komt goed jij gaat dit rocken' Emely knikt bemoedigend en slaat ook een arm om mij heen. Iedereen neemt ergens plaats en ik ga verder met mijn make-up. Als ik klaar ben sta ik op en ga bij de rest zitten. We kletsen over van alles totdat de deur open gaat.
'Het is tijd gaan jullie mee' zegt Andrew. Hij draait zich weer om en loopt weer weg. We staan allemaal op en lopen naar de deur. Jake staat te wachten samen met mijn ouders, Aaliyah, Fleur en Megan. Ik draai om naar de rest en slik nog een keer in de hoop om de zenuwen te verminderen. Emely opent haar armen en ik trek haar dankbaar in een knuffel. Ze fluistert in mijn oor dat ik ga knallen. Ik knik en laat haar los. Ik geef iedereen een knuffel en iedereen zegt allemaal lieve dingen waardoor ik iets zekerder van mezelf word. Als laatst geef ik Luke nog een snelle kus en dan scheiden onze wegen. Shawn en ik gaan naar rechts richting het podium en de rest naar links richting het publiek. We lopen in stilte naast elkaar door de lange gangen in de arena. We komen aan backstage waar je al iedereen hoort gillen. Het voorprogramma is net afgelopen dus nu is het aan Shawn. Ik kijk naar het podium als ik een hand om mijn hand voel. Ik kijk naar rechts en zie dat het de hand van Shawn is.
JE LEEST
I dont know anything About me.
FanficMaak kennis met Yara een meisje van 16 met een onbezorgd leven. Ze gaat naar school (vwo 4), spreekt af met vriendinnen en heeft een passie namelijk dansen. Dat veranderd echter als de waarheid boven tafel komt door een simpel schoolproject