Hoofdstuk 23

55 0 0
                                    

Pov Yara

"ETEN" roept papa vanuit de keuken.

"O God als papa kookt is het of mega lekker of heel vies" zeg ik mompelend.

Shawn, Aaliyah en ik lopen dit keer rustiger naar de keuken en gaan aan de keukentafel zitten.

"Jaaaaaaa spaghetti" schreeuw ik.

"Dat is ook echt het enige wat papa goed kan maken" fluistert Shawn in mijn oor.
Ik moet moeite doen om niet in lachen uit te barsten.

"Yaar schep je op" haalt mama me uit mijn gedachten.

Ik schep op en wacht tot iedereen opgeschept heeft.

"Eetsmakelijk" zeg ik en we beginnen te eten.

"Mam mag ik morgen met Charlotte afspreken" vraag ik met volle mond.

"Yara niet eten met volle mond" zegt papa streng.
Ik eet mijn mond leeg en zeg het opnieuw.

"Mag ik morgen met Charlotte afspreken" vraag ik.

"Ja tuurlijk hoor" zegt mama.
We eten verder en dan help ik nog met de tafel afruimen. Daarna loop ik snel naar de bank en pak mijn telefoon en ga naar Instagram dm. 

Yara💖: Heyy lotje zou je misschien je telefoon nummer kunnen sturen dat is misschien handiger. Xx
En bijna meteen krijg ik antwoord terug.

Lottie❤️🦄: Heyy ja tuurlijk hier heb je hem 0612344678. Xx
Ik sla het nummer op als lottie🍕❤️

En dan open ik WhatsApp.

Yara❤️: Heyy heb je zin om morgen af te spreken?
En eigenlijk meteen komt ze online.

Lottie 🍕❤️: ja lijkt me super leuk 12 uur bij de Starbucks?

Yara❤️: ja is goed zie je morgen Xx

Lottie🍕❤️: tot morgen Xx

Ik sluit WhatsApp af en ga uitgestrekt op de bank liggen.

"Yaar kante ik wil erbij" zegt Aaliyah. Dus ga ik weer aan de kant.

"Kunnen we een film kijken" vraag Ik.

"Ja maar geen een of andere soetsappige film graag" zegt Shawn.

"Jaha hunger games" stel ik voor.

"Jaaaaaaa" schreeuwt Aaliyah.

"Aller aller liefste broertje van de hele wereld wil je de film aan zetten" smeek ik.

" ten eerste ben ik ouder dan jou en ten tweede Aaliyah heeft de afstandsbediening" zegt Shawn.

"Aaliyah wil je de film aan zetten" vraag ik.
Aaliyah zet de film aan en we kijken de film. Na een tijdje merk ik dat ik moe word. Ik probeer nog een tijdje wakker te blijven maar dat mislukt en val in slaap.

Pov Shawn.
Na de film kijk ik naast me en zie dat Aaliyah en Yara tegen elkaar aan liggen te slapen. Zo snel als ik kan pak ik mijn telefoon en maak een foto. En zet hem op insta met de onderschrift:
My two beautifull little sisters❤️

Daarna loop ik eerst met Aaliyah in mijn armen na boven en leg haar in bed. Daarna pak ik Yara en leg haar ook in haar bed. als iedereen in hun eigen bed ligt  ga ik zelf ook in bed liggen en val in een diepe slaap.

Pov Yara
Wanneer ik wakker word kijk ik om me heen en zie dat het al half 11 is. Wacht wat half 11 chipszooi. Ik ga snel uit bed en trek kleren uit mijn kast. ik pak een spijkerbroek met gaten en een gestreept T-shirt. Ik trek mijn adidas schoenen eronder aan. Dan loop ik naar de badkamer en binnen 20 minuten sta ik weer buiten de badkamer. Ik loop naar beneden en smeer een boterham met kaas en ga op de bank zitten met mijn telefoon. Ik kijk rond op instagram en zie een foto waar ik in getagd ben. Ik lig op de bank naast Aaliyah en we liggen allebei te slapen.

"Ahh zo cute" fluister ik. Ik maak een screenshot en kijk weer verder. Na 20 minuten sta ik helemaal klaar en pak voor de zekerheid mijn leren jasje. 

"Mam ik ben naar de Starbucks met Charlotte" schreeuw ik.

"Veel plezier" roept mama terug. Ik schreeuw nog een bedankje en loop de deur uit. Ik pak Aaliyahs fiets en fiets naar de Starbucks. Waar ik sneller ben dan ik gedacht had. Ik zet mijn fiets op slot en loop naar binnen waar ik Charlotte zie zitten.

"Lottie" schreeuw ik.

"Yaartje" schreeuwt ze lachend terug. Ze staat op en loopt naar me toe.
Ik geef haar een knuffel en we gaan zitten.

"Duss vertel is wat over jezelf" vraag ik.

"Nou ik ben Charlotte Robins ik ben 16 zit op een hele saaie school en ik werk in de supermarkt voor wat meer geld. Ook hou ik van tekenen en paardrijden en jij" zegt ze.

"leuk nou ik ben Yara ik ben net 17 en ik heb mijn hele leven in Nederland gewoond verder hou ik van dansen en heb ik geen idee naar welke school ik ga" zeg ik.

"Serieus kom bij mij op school het is best leuk Opzich maar ik heb daar niet zo veel vrienden" zegt ze

"Dat zou echt super leuk zijn ik zal thuis overleggen wat is de naam van de school" zeg ik.
Ze geeft mij de naam en kletsen nog veel meer. En hebben we een super leuke middag.


Xx Isabel

I dont know anything About me.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu