Hoofdstuk 9

82 1 0
                                    

Pov Aaliyah

Wanneer ik terug kom van Yara ga ik op bed liggen met mijn laptop. Ik kijk allemaal video's op YouTube. Na een tijdje heb ik dat ook wel weer gezien en ga ik een film kijken op Netflix. Als ik dat aan het doen ben hoor ik de deur van yara's kamer open gaan en hoor ik Shawns stem. Ik besteed er geen aandacht aan. Een half uurtje later is de film afgelopen en hoor ik geen stemmen meer in de kamer naast me. Ik besluit te gaan kijken. Ik loop naar de deur van Yara's kamer ik doe de deur zachtjes open. Ik tref daar het meest schattige ooit aan. Yara ligt in de armen van Shawn te slapen. En Shawn slaapt ook. Ik pak mijn telefoon en wil een foto maken. Als ik op het knopje druk merk ik pas dat Mn geluid aan staat en hard ook.
Kut roep ik en ren snel weg.

"AALIYAH" hoor ik Shawn roepen.

Pov Shawn.
"Klik" hoor ik, waarschijnlijk iemand die een foto maakt. Ik open mijn ogen en zie Aaliyah wegrennen.
"AALIYAH" roep ik nog en ren dan achter haar aan. Ik zie dat ze naar buiten rent de tuin in, maar ik ben lang en kan grotere passen zetten dan haar. En ik haal haar al snel in ik pak haar vast zodat ze niet weg kan. Ik hoor iemand lachen en draai me om samen met Aaliyah en zie Yara op de grond liggen van het lachen.

Pov Yara.
Ik hoor een klik geluid van een telefoon. En een paar seconden daarna hoor ik dat Shawn Aaliyah roept en weg rent. Ik stap ook wel uit bed en loop naar buiten. Ik zie dat Shawn Aaliyah in de houdgreep heeft en begin heel hard te lachen. Zo hard dat ik uiteindelijk op de grond lig. Shawn en Aaliyah merken me op en kijken me raar aan. "Whahahaha waarom whah maken whaha jullie Whahaha ruzie Whahaha over een foto. Hij is vast heel leuk" zeg ik terwijl ik op sta. "Wil je hem naar me door sturen" vraag ik aan Aaliyah. "Ja tuurlijk zussie" zegt Aaliyah. En dan rennen Aaliyah en Shawn naar de deur waar een man staat en ik heb geen idee wat ik moet doen dus loop er maar rustig achter na. "Paappp" hoor ik Aaliyah schreeuwen. O denk ik bij mezelf dat is dus mijn vader. Daar herkende ik hem dus van dat is natuurlijk de man op de foto's. Ik kijk de hele tijd naar hem en hij naar mij. "Yara" vraagt hij voorzichtig. Ik knik. Aaliyah laat hem los en hij loopt naar me toe. Hij trekt me in een knuffel en ik hoor hem huilen. Over zijn schouder zie ik dat Shawn en Aaliyah naar binnen lopen. "Pap wat is er" vraag ik. "Je bent terug je bent gewoon terug ik ben zo blij. Ik heb je al die tijd zo erg gemist en nu ben je gewoon terug" fluistert hij.

" ik ben terug en ik ga nooit meer weg" stel ik hem gerust. Na een paar minuten is hij weer rustig en lopen we naar binnen. Als ik de deur open doe ruik ik een hele lekkere geur en begin door het huis te springen. "Eten eten eten eten jaaaa eten" roep ik. Na een minuutje doen Shawn en Aaliyah gezellig mee en springen we met z'n drieën door het huis. En hebben we geen idee dat mama aan het filmen is. Als we 10 minuten gesprongen hebben zijn we moe en gaan we op de bank liggen. "ETEN" roept mama vanuit de keuken. "Jaaaaa eten" roep ik en ren zo hard als ik kan naar de tafel en zit ik als eerste. Als we klaar zijn met het eten van de verrukkelijkste lasagne ooit. ruimen we eerst de tafel op en Gaan dan nog buiten zitten bij een kampvuurtje.
"Yaar ik heb je nummer niet eens hoe moet ik dan die foto door sturen" zegt Aaliyah. " O ja hahah dat is niet slim" lach ik. Ik geef mijn nummer aan Aaliyah.

Ongeveer een minuutje later krijg ik een melding dat ik in de familie groep ben gezet, dat ik een foto heb en een video. De foto is van Aaliyah en de video van mama.
"Shawn mag ik de foto van ons samen op insta zetten" vraag ik voorzichtig. "Ja tuurlijk dan zet ik het filmpje erop" zegt hij.
"En ik dan" roept Aaliyah verontwaardigd. "Kom hier gekkie dan maken we een selfie met z'n drieën" zeg ik.
We maken de foto en ik zet de foto van mij en Shawn op insta en tag hem en Aaliyah erin.

"hebben we marshmallows om te roosteren" vraagt Aaliyah. mama knikt en zegt dat ze in de voorraadkast liggen. Ik en Aaliyah staan op. Zij pakt de marshmallows en ik een bak en stokjes. We lopen terug naar buiten en hebben nog een super gezellige avond.

Ik zeg ik iedereen welterusten  en loop naar boven. Als ik mijn pyjama aan heb gedaan en mijn tanden heb gepoetst en zo ga ik in bed liggen. Ik kijk nog op mijn telefoon en ga slapen.


Xx Isabel

I dont know anything About me.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu