Hoofdstuk 14

68 2 0
                                    

Pov Yara.

We zijn nu twee weken verder het is 6 mei dus dat betekent dat ik over een maand 17 wordt jaaaaaa eindelijk. Maar aan elk iets positiefs is ook iets negatiefs en dat is dat ik morgen terug moet naar Nederland om mijn schooljaar af te maken.
Ik heb er echt geen zin in maar ja het moet gewoon. Ik zit voor mijn kast om de meeste dingen in te pakken. Maar ik ben nu al wel klaar. De rest laat ik hier want ik ga toch in de zomervakantie terug hier heen met alle spullen.

"Heyy" zeg ik met hangende schouders tegen de rest die allemaal beneden zitten behalve Shawn. Hij zit al een week alleen maar boven op zijn kamer. Aaliyah zit op de computer en Papa en mama kijken tv.
Ze kijken allemaal echt heel down en daar ben ik klaar mee. Ik loop weer terug naar boven maar dit keer niet naar mijn kamer maar naar Shawns kamer. Ik klop niet meer maar loop gewoon de kamer in.

"SHAWN PETER RAUL MENDES" begin ik.
Hij kijkt me aan met een da fack gezicht maar ik ga gewoon verder.

"Jij komt nu mee naar beneden iedereen is down en we kunnen nu nog iets gezelligs doen morgen kan het niet meer" zeg ik.

"Wat als ik nee zeg" zegt Shawn.

"Dan sleur ik je mee" zeg ik.

"Okee doe je best maar" zegt hij met de welbekende grijns op zijn gezicht.
Ik pak zijn arm vast en probeer hem mee te trekken wat niet echt heel soepel gaat.

"SHAWN STA NU OP" roep ik naar hem. Hij lijkt geschrokken en staat op.

"Loop naar beneden en ga op de bank zitten" zeg ik iets minder boos. Hij loopt inderdaad naar beneden. Nu is het mijn beurt om te grijnzen. Ik loop achter Shawn aan naar beneden.
"Aaliyah kom je ook even zitten" vraag ik.

"Ik zit al" zegt Aaliyah.

"Op de bank" zeg ik terwijl ik met mijn ogen rol.

"Oké oké kom al" geeft ze toe.

"Oké morgen ga ik weg en we gaan nu niet down lopen doen en we gaan nu iets doen" zeg ik
Iedereen kijkt verrassend op

"Ben jij niet down dan" vraagt Shawn.

"Jawel maar ik laat daardoor niet mijn laatste dag verpesten" zeg ik.

"Je hebt gelijk lieverd. Zullen we anders uit eten gaan" stelt mama voor.

"Ja doen we mogen we Ons klaar gaan maken" vraag ik enthousiast en veer op van de bank.

"Ja natuurlijk" zegt papa.
Ik kijk Aaliyah aan en we rennen naar boven.

"Liy we doen jou eerst" zeg ik.

"Jaaaaaaaa" roept ze blij uit.
We kijken in haar kast en we kiezen voor Aaliyah een rokje met een wit hemdje uit en een leer jasje. Als schoenen pakt ze haar superstars. Als ze is  aangekleed gaat ze aan haar bureau zitten en begin ik aan haar haar. Uiteindelijk na een paar dingen geprobeerd te hebben kiest ze voor een simpel knotje waarbij de rest van je haar los hangt. Als we klaar zijn bij Aaliyah lopen we naar mijn kamer. Ik kies een jurkje uit met drie kwart mouwen. Het topje is van wit kant en de rok is van een zwierige blauwe stof. Ik pak nog een zwart riempje zwarte ballerina's om de outfit af te maken. Mijn haar laat ik los over mijn schouders vallen. Ik had vannacht een vlecht in dus is heeft het een slag. 

We lopen woonkamer in waar iedereen al klaar zit.

"Jullie zijn zo mooi" fluistert papa terwijl hij ons een knuffel geeft.

"Laten we nog een foto maken als aandenken" stelt Shawn voor. We maken de foto en dan gaan we met de auto van papa naar het restaurant.

Na een super gezellige avond met nog lekkerder eten gaan we weer naar huis. Ik zit tussen Shawn en Aaliyah in en merk dat ik heel moe ben. Als we gaan rijden val ik binnen No time in slaap.

"Yaar wakker worden we zijn thuis" hoor ik Shawn zeggen.
Ik open mijn ogen en sta op. Als we binnen zijn doe ik mijn pyjama aan en ga op de bank liggen. Ik val weer bijna in slaap maar iemand moet mijn slaapje verstoren.

"Yaar als je nu is gaat slapen je bent dood op" zegt mama.

"Maar mam als ik ga slapen moet ik weer sneller weg en dat wil ik niet" zeg ik. Ik krijg tranen in mijn ogen.

"Ach meisje toch kom is hier" zegt mama. Ze komt naast me zitten en knuffelt me. Als ze dat doet komen de tranen die in mijn ogen zaten er uit. Na een tijdje vallen mijn ogen dicht en val ik in een droomloze slaap.

Xx Isabel

I dont know anything About me.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu