Hoofdstuk 34

40 1 0
                                    

Pov Yara.

en dan is het eigenlijk tijd om om te kleden en me klaar te maken.

"Jaaaaaaaa het is tijd" roep ik blij uit waardoor iedereen mij aankijkt.

"Omg Omg Omg kleine zusjes worden groot" zegt Shawn nep huilend.

"Kom nou jullie zouden helpen zeiden jullie remember" zeg ik zeurend.

"Ja ja we komen al" zegt Aaliyah. We lopen naar boven richting mijn kamer. Ik doe de deur open en loop naar mijn bed waar ik mijn kleren op had gelegd.

"Oké oké ik heb dit uitgezocht" zeg ik en laat mijn outfit zien.

"omg Yaar dit is zooooo leukk" zegt Aaliyah blij.

"Ja echt perfect" beaamt Shawn

"Oké zal ik lot bellen om te beslissen wat ik in mijn haar doe" vraag ik.

"Ja ja ja ja bel mijn walvis" zegt Shawn hyper.

"Wat the fack" vraagt Aaliyah.

"Je kent finding dory toch nou die walvis heet ook lot" zegt Shawn.

"O mijn hemel hoe kom je erbij" lach ik hoofdschuddend.
Ik pak mijn telefoon en bel lot op FaceTime.

Y= Yara
L= Lottie

Y; heyyyy girl.

L: heyyy meid

Y: oké ik heb dus een date met Luke en ik weet niet wat ik in mijn haar moet doen. Weet jij iets.

L; Omg serieus een date met super knappe en leuke Luke ik heb jullie al die tijd al geshipt oké ik heb de PERFECTE shipnaam Yura.

Y: ja oké lot focus weet je iets.
Ondertussen laat ik mijn outfit zien.

L: oké ik denk dat beach waves wel echt heel leuk staan.

Ik Krul mijn bruine haar en Ondertussen blijf ik met Lottie kletsen. na een half uurtje ben ik klaar met mijn haar ik doe mijn make up op en als laatste doe ik mijn schoenen aan.

Y: sorry ik moet gaan Luke staat hier Elk moment voor de deur doeiii.

L: doeiii heel veel plezier

En ik hang op. Ik maak een foto en stuur hem in de groep meteen krijg ik al antwoorden.

Nootje😜: Omg girl you look beautiful.

Lautje🦄: OMG YOU ARE SOOOO PRETTY ❤️❤️

Lynnie 🎀:Yaar is that you ?😂❤️

Yara❤️: ahhh jullie zijn echt sweeties love you all en Jep thats me lynnie 😂😂

Net wanneer ik al mijn zooi in mijn tas heb gepleurd gaat de bel we rennen als malloten naar beneden en ga naar de deur.

"Doeiiii tot straks" roep ik nog. ik open de deur en sla hem meteen weer dicht zodat sommige mensen zich er niet mee gaan bemoeien. ik noem geen namen. kuch Aaliyah kuch shawn. 

"Heyy Yaar" begroet Luke me.

"Heyy luukje" zeg ik en geef hem een knuffel.

"Lukeeeee waar gaan we heen" vraag ik nieuwsgierig.

"Yaar je weet dat ik dat niet ga zeggen toch" lacht Luke

"Ja I know maar proberen kan geen kwaad" lach ik.

We lopen een paar minuten tot dat Luke opeens mijn hand pakt ik schrik maar laat het wel toe. Na nog een paar minuten te hebben gelopen komen we aan in een park. Het is mega mooi het is herfst dus alles heeft een mooie kleur. Je ziet overal kinderen spelen in de blaadjes en meteen krijg ik een lach op mijn gezicht.

We lopen door het park en komen bij een super mooi paadje. Aan allebei de kanten staan bomen in allerlei kleuren. De zon komt door de blaadjes heen wat het allemaal nog mooier maakt. We lopen verder het paadje in  en dan staat Luke opeens stil.

"Yaar weet je nog een paar maanden geleden dat we tegen elkaar op botsten. Toen was ik al verkocht door je vrolijke uitstraling. Ik wordt altijd blij als ik de fonkeling in je bruine ogen zie, de manier waarop je met je haar zwiept als je moet lachen, je humor, je eigenwijsheid, je behulpzaamheid en hoe je mensen altijd weet op te vrolijken. Ik weet het al een tijdje maar ik durfde het nooit te zeggen. Lieve Yara zou je mijn vriendinnetje willen worden" vraagt Luke terwijl hij mij in mijn ogen blijft aankijken. 

Ik staar hem met open mond aan en ik weet niet wat ik moet zeggen.

"Euh WoW nog nooit heeft iemand zoiets Liefs gezegd" begin ik.

"Maar natuurlijk wil ik je vriendinnetje zijn. Ik zou niks anders willen" glimlach ik.

Ik draai me om naar Luke en  onze lippen komen dichterbij totdat ze op elkaar zitten.

Ik hou nu al zielsveel van deze jongen.

We lopen weer richting huis hand in hand en kletsen over van alles ondertussen maken we nog een selfie. Ik zet hem op mijn insta story met een hartjes sticker erbij. We lopen verder naar huis we staan voor mijn huis en ik leun naar voren om hem te kussen en hij kust terug. De deur gaat open maar we hebben niks door.

"Kuch kuch" zegt iemand. Geschrokken laat ik Luke los en zie ik Shawn staan met een boos gezicht.


Xx Isabel

I dont know anything About me.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu