🌘67🌒

408 32 9
                                    

-Къде да го оставя?
Ниското момче, което носеше тялото на Донгхюк спря зад Кун. Вампира се обърна и хвърли бърз поглед към него.

-Качи го горе. Затвори го в някоя от стаите и заключи. Някой да остане вътре и да го наблюдава. Не знаем кога ще се събуди.
-Добре.
Момчето се поклони леко и тръгна към втория етаж. Зад него тръгнаха още два вампира.

Заключиха рижавокосия вампир в една от стаите в края на коридора. Пред вратата останаха двамата вампира да пазят като им бе наложено през определено време да отварят, и да проверяват дали другия се е събудил.

Хендери и Шаоджун влезнаха малко след Кун и другите.

-Справихте ли се с Джънгу?
Кун се обърна към двамата. Подпря се на стената и кръстоса ръце пред гърдите си.

-Ей толкова ми оставяше да го убия!
Хендери беше все още ядосан заради случилото се.

-Аз какво ви казах?
Кун се отблъсна от стената и се доближи към чернокосия.

-Знам какво каза, но той нарани Шаоджун! Според теб трябваше да го оставя ли?!

-Не ми дръж такъв тон!
Шаоджун се опита да дръпне Хендери, но това не се получи. Кун ловко хвана вампира за врата и го заби в земята, прилагайки натиск.
-Не забравяй кой те създаде и обучи.

Хендери се опита да се освободи, но не успя. Захавата на другия бе твърде силен. Знаеше, че няма такава сила. И да искаше не можеше да се освободи, не бе способен да се съпоставя със силите на чистокръвен вампир.

-Кун, моля те, остави го.
Шаоджун застана на колене до двамата гледайки умолително към по-старшия.

Кун измърмори нещо, но пусна захвата си над гърлото на Хендери. Джун побърза да му помогне, хвана главата му и я постави в скута си. Раните бяха дълбоки и щеше да е нужно повече време да се излекуват.

-Този път ти се размина. Внимавай какъв тон ще ми държиш следващия път.
С това Кун напусна помещението и се за пъти към втория етаж. Докато вървеше по стълбите разхлаби вратовръзката си, трябваше да задейства плана по-рано, но всичко се бе объркало. Сега поне плана бе в действие, само трябваше да задържи Донгхюк докато всичко отмине.

-Скоро всеки ще знае, че с мен не е хубаво да се заиграваш..
Китаеца влезе в кабинета си. Подсмихна се при мисълта за това, което щеше да се случи.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 31, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I want YOU {markhyuck}Where stories live. Discover now