-Ее как се казваш?
Хечан постави някой неща на леглото си. Погледна нагоре след като не получи отговор. Видя че другото момче просто седи и гледа нещо написано в някаква тетрадка.-Ехо на теб говоря!
Отново без отговор. Хюк заряза всичко и се приближи към момчето поставяйки ръка на рамото му, червенокосия се стресна и подскочи леко, изпускайки тетрадката на пода. Наведена се бързо и я вдигна.-Не исках да те стряскам.
Хюк се усмихна леко и прибра ръката си отново до тялото си.
-Питах те как ти е името.Този път сякаш високото момче го разбра. Грабна един химикал от бюрото и започна да пише в тетрадката. Когато спря завъртя тетрадката и се усмихна.
-"Лии Тейонг"
Прочете ниския вампир.
-Значи Тейонг, така ли?Високия кимна и отново обърна тетрадката към себе си пишейки още нещо. Когато вече бе готов повтори процедурата от преди малко.
-"Извинявай но не мога да чувам и когато си с гръб към мен няма как да чета по устните ти"
Глухонем ли си?Тейонг кимна. И сега вече на Донгхюк му стана ясно защо преди не е отговорил. Какво ли се е случило за да стане глух, може би не бе негова работа, но любопитството го гризеше отвътре. Трябваше ли да попита или пък по натам.
Тръсна главата си и погледна пак към Тейонг. Усмихна му се и след това се обърна и продължи да си оправя багажа.
-Супер сега и глух си имам.
Извъртя очи и отвори гардероба започвайки внимателно да слага една по една бузите си. След като прибра всичко взе телефона си и звънна на Джено.Къде се губеше този боклук не го бе виждал цял ден и сега ако не беше при Ронджун.
Донгхюк въздъхна раздразнено и продължи да държи телефона до ухото си.
След продължително набиране най накрая някой му вдигна.
-Оуу ти се сети че имаш брат.
Хюк извъртя очи сякаш можеше другия да го види.-Какво искаш Хюки?
-Ами да ми кажеш къде се губиш. О, чакай да позная при Хуанг си, нали?
-Да. След малко ще се върна.
-Още е първия ден и ти вече закъсняваш. Дори видя ли с кой си в стая?
-Мхм. Някакъв японец е... Мисля че името му беше Юта или нещо такова.
-Ооу твоя поне говори, на мен ми се падна глухоням.
YOU ARE READING
I want YOU {markhyuck}
FanfictionХечан е вампир. Марк е ловец на вамири. Какво става когато два различни свята се срещнат. И какво става когато убиеца се влюби в преследвача си. WARNING 🚨... SMUT...🚨