🌒28🌘

433 53 6
                                    

Донгхюк влезе бързо в стаята си игнорирайки въпросите на всички от имението. Сърцето му беше бързо мислите му се удряха една в друга.

Какво бе направил туко що..

В ума му отново се появи образа на целувката и по бузките му плъзна червенина. Тялото му се плъзна надолу по вратата и се отпусна на земята.

-Какво направи..
Прошепна тихо той на себе си и прокара ръка през рошавата си коса. Въздъхна уморено и се изправи.

Отиде да си вземе душ на бързо и си легна без да има сили за друго. Главата го болеше, а сърцето му все още не бе успокоило ритъма си.

***
Досадните слънчеви лъчи влизаха през прозореца и осветяваха стаята на рижавото момче. Хюк отвори мудно очи и изръмжа с досада. Изправи се от леглото си и разтърка очи с опакото на ръката си.

Стана и след като се оправи слезе на долу да закуски преди да тръгне за университета.

Беше уморен и някак си не искаше да ходи никъде, но пък и не искаше да седи сам в това огромно имение.

-Добро утро скъпи. Как спа?
Майката на вампира се бе развихрила в кухнята и това се хареса на малкия. Усмихна се и отиде до майка си.

-Добро утро мамо.

-Тц, брат ти пак ли е навън?
Чернокосата жена въздъхна и продължи да слага масата.

Скоро всички бях седнали на масата без Джено, за който никой не бе чувал нищо.

Веднага след закуската господин На закара сина си до университета и замина за работа.

Донгхюк пристъпи в университета и веднага бе нападнат от приятелката си.

-Хюки ~ липсваше ми!
Слабото момиче се бе метмало на врата му и вампира не сдържа усмивката си.

Е поне нещо оправи настроението му.

-Шинби не сме се виждали един ден.. Как пък ти залипсвах?
Хюк бе обвил ръце около тялото ѝ и я прегръщаше.

Събираха доста погледи, но не им пукаше особено.

-Шшл тихо. Направила съм сладкиш от ябълки. Искаш ли? Брат ми щеше да го изяде, но аз не му позволих.
Момичето говореше бързо и се усмихваш докато ръкомахаше навсякъде.

Хечан опитваше да избегне ръцете ѝ преди да е останал с едно око.

-Добре, добре, но моля те спир с тези ръце. Живее ми се.
И двамата се засмяха и тръгнаха към стаята в която щеше да се проведе лекцията по химия.

I want YOU {markhyuck}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora