Седмица мина от както Донгхюк бе погледнал Марк. Всеячески се опитваше да избяхва високия. Сърцето му още се сещале за целувката преди седмица и често забързваше ритъма си.
Най накрая лекциите му бяха свършили и той се запъти към общежитието където щеше да си почине добре.
Влезе в стаята си и видя че съквартиранта му го няма. Зарадва се от една страна и набързо съблече дрехите си отивайки под душа. Нагласи водата да е по-топла, но тялото му така или иначе не чувстваше добре температурата. Капките се удряха жестоко в напрегнатото му тяло докато накрая не го отпуснаха.
След дълъг душ Хюк излезе в кърпа увита около кръста си и отиде към гардероба. В момента в който отвори вратата на дървения шкаф външната врата се отвори с замах.
Донгхюк подскочи и погледна натам срещайки поглед с този на Джони.
-Хюк?
Чернокосия се усмихваш, но изведнъж тя изчезна виждайки полу голото тяло на малкия.-К-какво искаш?
Рижавия вампир бързо се опита да прикрие слабото си тяло и се скри зад дървената врата.-Търсех Тейонг..
Гласа на високия бе някак властен и това накара краката на дребното момче да се подкосят. Хватката му около вратата се затегна и успя да се задържи прав.-Н-няма го т-тук.
Не спираше да се взира в черните очи на другия. Сякаш отново виждаше пламъка в очите му, сякаш отново бяха лудо влюбени, сякаш отново нямаше кой да ги спре...Джони явно усетил същото бавно започна да се приближава към дребния. Затвори вратата с трясък и за нула време се оказа пред другия. Силните му ръце рязко се обявиха около тънката талия на Донгхюк и го придъпа към себе си.
Хюк затаи дъх и погледна колебливо нагоре. Ръцете му стояха спокойно на гърдите на другия а цялото му тяло трепереше.
Капки падаха от мократа му коса и се спускаха нежно надолу по лицето, а след това и по торса му.
-Все още си толкова красив.
Йонгхо вдигна едната си ръка и я постави на бузата на другия. Милваше я леко с палец вглеждайки се в очите му.Няколко секунди им трябваха за да намерят познатата топлина в очите на другия.
Донгхюк не знаеше как стигнаха до тук, но сърцето и тялото му го искаха.
И ето сега се намираха в техен собствен свят.
Хюк бе притиснат към стената, а силните ръце на Джони държаха здраво кръста му. Устни срещу устни бяха заплетени в страстна целувка. Хюк прокарваше пръсти през меката коса на високото момче което бе заето да изпива въздуха му.Не знаеха от колко време се целуваха , не знаеха и защо го правеха, но телата им се привличаха..
Сърцата и на двамата туптяха в синхрон и това възбуди стария забравен пламък.
Донгхюк дръпна за косата другия показвайки му че има нужда от въздух. Джони с нежелание се отдръпна от малкия дишайки тежко.
Лицата и на двамата бяха за червени, а дишането им упестено. Всеки можеше да чуе сърцето на другия.
Хюк отвори бавно очи и погледа му се спря на чернокосия който бе забил поглед в него.
-Това не е редно Джони.
Гласа му бе тих и немощен. Отново няколко секунди минаха в мълчание преди другия да го прегърне рязко и да зарови лице във врата му. Тръпки преминаха през тялото на рижавия вампир.-Нищо на този свят не е редно Хюк.
🌙🌙🌙🌙🌙🌙
Кратко, но сладко!
Утре пак.
YOU ARE READING
I want YOU {markhyuck}
FanfictionХечан е вампир. Марк е ловец на вамири. Какво става когато два различни свята се срещнат. И какво става когато убиеца се влюби в преследвача си. WARNING 🚨... SMUT...🚨