-Какво прави тоя тъпак тук.
-Ми Джено ако знаех щях да ти кажа.
Заяде се ниския и отново тръгна.
-Хайде, прави се че не го познаваш. Може и да не ни обърне внимание.-Тц добре.
Братята се запътиха и на вхона на университета се спряха на информацията в фоайето на голямата сграда. Попитаха за стаите в които трябваха да се настанят.Жената им се усмихна мило и подаде и на двамата ключове за стаята им, казвайки че тази година ще има и нови ученици които може да са заедно с тях в една стая.
Донгхюк кимна и взе ключа за своята стая. Обърна се и погледа му съзря същата фигура от преди малко.
Явно нямаше да стане по зле.. Помисли си ниското момче и въздъхна.
-Донгхюк? Еха не съм те виждал отдавна.
-Разкарай се...
Рижавия и въртя очи и се опита да мине покрай високото чернокосо момче.-Така ли се поздравява?
-Джони остави ме намира!
Хечан се ядоса и го погледна. Джони бе вампир от другия клан, като малки излизаха доста често заедно и играеха докато един ден Хечан не се влюби в него. Враждата между клановете им пречеше, но те двамата имаха други планове. Всичко между тях приключи в дена в който Джони каза че вече не изпитва нищо към него, и че се е влюбил в друг. Хюк беше с разбито сърце.Оттогава рижавокосия не искаше да допусне никой до сърцето си, знаеше че така е най добре.
-Ами ако не искам?
Тъмнокосия се приближи към него и се усмихна.-Хюк? Къде си?
Джено туко що бе взел ключа си и когато се обърна видя че брат му не бе до него. Погледа се и видя глетка която накара кръвта ми да закипи.С бързи крачки отиде до брат си и обви ръка около раменете му.
-Разкарай се от него Йонгхо.
Джено се озъби насреща му и очите му станаха в светлия нюанс на жълтото.-Оуу ето го и по-големия брат.
Джону вдигна ръце във въздуха и се дръпна смейки се.
-Аз просто си говорех с него, какво толкова.-Тц боклук.
Хечан дръпна брат си за края на блузата и се усмихна леко.-Хьонг, няма смисъл да се занимаваш с него.
Джено кимна и взе куфара на брат си, тръгвайки нагоре към стаите им. Донгхюк погледна назад към чернокосия вампир и след това последва брат си.
YOU ARE READING
I want YOU {markhyuck}
FanfictionХечан е вампир. Марк е ловец на вамири. Какво става когато два различни свята се срещнат. И какво става когато убиеца се влюби в преследвача си. WARNING 🚨... SMUT...🚨