🌘7🌒

618 60 1
                                    

-Тате?
Хюк почука на тъмната врата, но когато не получи отговор реши да влезе. Натисна леко дръжката и вратата се открехна. Бутна я и влезе внимателно в стаята виждайки баща си който държеше някаква папка с докоменти и седеше на стола зад бюрото си.

Мъжа не отрази присъствието на сина си, а продължи да работи.

-Още ли ми се сърдиш?
Рижавокосия пристъпи по смело напред и затвори след себе си. Приближи се до бюрото на по възрастния вампир и седна на диванчето.
За гледа се в него и чакаше реакцията му.

Нана отново не отрази рижавото момче което седеше пред него. Единственото което направи бе да вдигне за малко погледа си и да го погледне, но веднага след това да върне очи на документа.

-Тате...моля те, говори с мен.

-Смяташ ли, че заслужаваш да ти говоря?

-Нали се извиних. Обещава че повече няма да се пробвам.

-Знаеш ли колко рисковано беше твоето безотговорно действие?

-Знам.
Малкото момче сведе глава и се за гледа в краката си.

-А знаеш ли какво последици може да има? Помисли малко за себе си. Помисли за майка си, за мен, за брат си. Погледни колко хора ги е грижа за теб. Знам че искаш да я овладееш, но все пак това е голяма сила...послушай Ронджун и я остави сама да се овладее. Знаеш че сме силен род, могъщ и никой не може да ни победи...ти ще станеш силен, силата затворена в теб ще помага на много хора, но това ще се случи когато му дойде времето.

-Добре.

-Радвам се, че успя да ме разбереш синко.
Баща му мина покрай него и потупа по рамото.
-Ще се видим за вечеря.

Възрастния вампир напусна помощението, а след това и голямата къща.

Хечан въздъхна и отиде в стаята си. Влезе и затвори вратата, заключвайки. Седна на голямото си легло и посегна към нощното шкафче взимайки кожения си дневник.

Отвори го внимателно и разгърнат страниците докато не стигна до последна на която бе писал. Взе химикалка и започна да излива всичко което се бе събрало в душата му през последните дни. Имаше нужда от това. Имаше нужда да се отдъхне, да си почине...да махне тази тежест от раменете си.

***

-Къде са? Лукас ще те убия ако не ги намериш.
Марк хвана високото момче за яката и изсъска срещу него.

I want YOU {markhyuck}Where stories live. Discover now