Гаден вибриращ звук се разнесе из помощението. Джисънг отвори раздразнен очи и извъртя поглед настрани, виждайки че телефона му звъни. Взе устройството и изключи звука. Опита се да стане, но усети захват около кръста си. Погледа му слезе надолу и той видя русия вампир, който се бе вгушил в него.
Малките му ръчички бяха обвити около кръста на Сънг, а главата бе на гърдите му.
Кестенявокосия се усмихна леко и прокара ръка през пухкавата му руса коса. Малкото момче се размърда и сбръчка нослето си това накара големия да се засмее.
-Сънг..
Лоло отвори очички бавно и се вгуши в момчето до себе си, прозявайки се.-Какакво има?
-Колко е часа?
Малкото момче се изправи леко, и прокара ръка през рошавата си коса. Погледна към другото момче и се изчерви, забелязвайки че е без тениска. Очите му се плъзнаха по добре оформения му корем, по широките му рамене.-Минава обяд, защо?
-Аз- ами добре.
-Чонло добре ли си? Целия си червен, да нямаш температура?
Джисън го дръпна към себе си и целуна нежно челото му.
-Леко си топъл. Как се чувстваш?-Аз...добре съм.
Малкия вампир заби поглед в земята и прехапа долната си устна.
-Много извинявай за вчера, още ли те боли?-Кое? А сетих се, не.. Вече не боли не се притеснявай.
Сънг хвана с два пръста брадичката му и повдигна главата му.
-Виж даже белега не се вижда толкова вече.Чонло се загледа и видя двете малки точки, точно над ключицата му. Преглътна и вдигна погледа си, заглеждайки се в очите отсреща.
Нещо вътре в него отново се пробуди. Без да мисли се приближи към момчето срещу него и го целуна. Очите на Джисънг се разшириха. Целувката не продължи дълго, само няколко секунди, но тези няколко секунди накараха сърцата и на двете момчета да бият лудо.
-Н-не знам защо го направих... Изв-
Речта му бе прекъсната от устните на високото момче. Този път целувката бе друга.Бе от тези които карат пеперудите в стомаха ти да се разпърхат, а сърцето ти да бие все едно си плувал един километър без почивка.
Лоло плахо раздвижи устните си. Това бе първата му целувка и въобще не знаеше какво да прави, радваше се че Сънг води. Тялото му постепенно се отпусна и започна да се наслаждава на ласките на другия.
YOU ARE READING
I want YOU {markhyuck}
FanfictionХечан е вампир. Марк е ловец на вамири. Какво става когато два различни свята се срещнат. И какво става когато убиеца се влюби в преследвача си. WARNING 🚨... SMUT...🚨