🌒20🌘

449 54 4
                                    

-Здравей отново!

-Пресвета Дева Мария!
Донгхюк изскочи назад, плуейки в пазвата си.
-Ще спреш ли да изкачаш така пред мен?

-Оу, извинявай.
Марк се поклони извинително и се усмихна конфузно. Не знаеше защо, но имаше огромен интерес към това рижавокосо момче. Толкова му напомняше на онзи вампир, но не бе възможно това да е той... Това момче седящо пред него изглеждаше толкова невинно. Един крехък порцеланов съд, който с едно докосване можеше да бъде счупен.

Не осъзна колко дълго се бе за гледал в момчето пред себе си което просто стоеше, държейки в ръцете си папки.

-Е днес ще ми кажеш ли името си?
Точно преди дребното момче да отговори звънеца би.

-Извинявай, но закъснявам.
Хюк се подсмихна и побърза да го подмине запътвайки се към кабинета по физика. Чернокосия побърза да го настигне и влезе след него в кабинета сядайки на последния чин. Хюк седна до приятелката си и започна да водят ожесточен разговор относно живата материя.

Лекцията започна веднага след като професора влезе. Всички слушаха захласено и записваха всяко нещо което професора написваше на зелената дъска.

Марк не чу и половината от казаното от професора. Бе подпрял брадичка на свитата си в юмрук ръка и гледаше към рижавото момче. Със сигурност щеше да разбере името му, но как.

-На Донгхюк защо не излезеш да решиш уравнението?
Чу се раздиращия висок глас на професора и Хюк подскочи леко на стола. Стана и остави химикалката на тетрадката си. Отиде до дъската и започна да пише. Огромна самодоволна усмивка се изписа на лицето на Мингхюнг.

Значи На Донгхюк...красиво име.
Мислеше си тъмнкосия.

-И какво доказваме с това Донгхюк?

-Че магнитната възприемчивост на Ксенона е -43,00 по 10 на -6 степен.

-Добре, седни си вече на мястото.
Хюк се поклони леко и отново си седна на мястото.

Остатъка от деня мина скучно. Нямаше търпение да се прибере вкъщи. Беше края на седмицата и щяха заедно с Джено да се приберат до вкъщи. Дано само Джено да приключваше по рано, не му се чакаше излишно.

Имаше нужда от кръв. Не се бе храни откакто бяха дошли. Не смееше да се издаде пред съквартиранта си, но след като видя че излиза с Джони значи и той също бе вампир, но откъде щеше да е сигурен.

I want YOU {markhyuck}Where stories live. Discover now