🌒39🌘

404 49 4
                                    

Момчетата бродеха през гъстата гора и не след дълго в далечината се забеляза някаква стара постройка. Приличаше на къща, но една ѝ стена отдавна я нямаше, прозорците бяха унищожени, а покрива бе на път да падне.

Джони спря карайки и другите да спрат зад него.

-Хюк, това ли е?
Чернокосия се обърна и погледна надолу към другия получавайки кимване са отговор.

-Юта, вземи Тейонг и минете отзад аз  и Донгхюк ще минем отпред.
Японеца на почака и втора покана, грабна ръката на приятеля си и изчезнаха за секунди от погледите им.

-Ами аз?
Тен се намръщи и бавно се приближи към високия вампир.

-Няма да ти позволя да ти се случи нещо. Затова ти ще стоиш тук.
Джони обхвана лицето му в шечите си и се усмихна мило.

-Тц, нищо няма да ми стане ако дойда.
Тайландеца продължи да се цупи и да мрънка, но знаеше, че Джони няма да си промени мнението.

Донгхюк извъртя очи с досада гледайки към двамата влюбени, завидя им за момент, но реши да разкара тази мисъл от главата си.
-Нямаме време за това, хайде!

-Оставаш тук, ясно?

-Да.
Преди да тръгнат Джони го дари с бърза целувка и след това с Хюк поеха към входа на порутената къща.

Лек вятър се усещаше, но това не направи впечатление на никой. Йонгхо отново бе застанал отпред прикривайки тялото на другия със своето собствено.

Бавно и тихо успяха да се промъкнат до къщата. През един от счупените прозорец се виждаха две фигури. Донгхюк веднага разпознат възрастния мъж от таксите, а след това видя и Шинби, която бе завързана за стол.

Хюк дръпна Джони за яката надолу и прошепна тихо, че да може само той да го чуе.

-Познавам мъжа. Един път викнах такси и този беше шофьора. Искаше да ме хване, но успях да избягам.
Очите на Джони се разшириха и той побърза да погледне отново. Сестра му седеше неподвижно сякаш е в безсъзнание, но нищо не бе сигурно.

И двата остаха статични гледайки какво ще се случи. Възрастния мъж извади телефона си и вампирите гладко чуваха как се развива разговора.

-Хванах един. И по-интерсното е, че е момиче. Да...доста е красива. Искам ти и твоя приятел веднага да дойдете тук.... Без но Марк! Веднага!
След това разговора приключи.

I want YOU {markhyuck}Where stories live. Discover now