🌘19🌒

538 57 1
                                    

-Хей дами.
Двете момичета погледнах към красивия японец пред тях и се изкикотиха леко. Момичето което държеше цигара са приближи към него и хвърли вече изпушената цигара настрани. Момичето беше с дълга руса коса и изглеждаше доста добре. Тя постави едната си ръка на врата на вампира и вплете дългите си пръсти в косата му. Усмихна се леко и започна да приближава лицето си към това на Юта.

Тейонг гледаше внимателно какво се случва нещо в него вътре се пробуди и очите му бързо станаха червени. За отрицателно време червенокосия стигна до русото момиче. Бутна Юта назад и захапа врата ѝ, забивайки зъбите си вътре в плътта ѝ. Очите на другото момиче се разшириха и ръката ѝ изпусна стъклената бутилка, гледаше втрещено какво се случва тъкмо когато реши да бяга Юта я погледна и се подсмихна.

-Оуу никаде няма да ходиш.
Светлокосия я хвана за косата и я върна обратно до стената. Очите му придобиха плащеш цвят, а зъбите му се удължиха бързо. Момичето изпищя, но нямаше кой да я чуе. Скоро гласа и замлъкна а сладката червена течност се разнесе из устата на японеца.

Тейонг се дръпна от другото момиче и го бутна, а то се приземи на земята. Вдигна ръката си държейки врата си от който бликваше топла кръв. Очите на Джони попаднах там и той облиза долната си устна. Отдавна  не се бе хранил и тази гледка не му понасяше. Без да се замисли се спусна към момичето. Наведена се и махна ръката ѝ от врата. Заби зъбите си без да се замисля и започна да вкусва от червената течност.

Юта скоро бе приключил с другото момиче и я пусна. Без жизненото ѝ тяло падна на твърдата земя. Японеца се облиза и въздъхна доволно. Обърна се и видя ядосания поглед на Тейонг. Подсмихна се и се приближи увивайки кръста му с ръце.

-Защо се цупиш?
Червенокосия вампир го погледна със скептичен поглед и се опита да се дръпне, но другия не му позволи. Юта се усмихна и се наведе леко целувайки другия. Задвижи бавно устните си и Те не можа да се здържи. Отвърна му и се повдигна леко на пръсти увивайки врата му с ръце. Зарови пръсти в косата му и се притисна към него усмихвай ки се леко в целувката. Юта се дръпна пръв и подпря челото си до това на другия.

-Знаеш че обичам само теб.
Бузите на дребното момче почервеняха и той побърза да се вгуши във високия за да се скрие.

-Хей влюбените гълъб чета вместо да се натиска те ни помогнете с телата.
Джони вече се бе нахранил и сега вдигаш тялото на едно от момичетата. Юта се отдели от приятеля си и взе другото тяло.

I want YOU {markhyuck}Where stories live. Discover now