Устни преплетени в страстен танц и тела жадуващи за допира на другия. Това се случваше точно в този момент в тясната стая. Лукас разхождаше ръце из тялото на светлокосия не пропускайки всеки един инч.
Всичко беше толкова вълшебно все едно се разиграваше сцена от романтичен филм, но красивия момент бе развален от отварянето на вратата.
-Лук-
Марк спря на прага и се почеса нервно зад тила. Погледа напред и срещна гневния поглед на приятеля си.Момчето което седеше в скута на Юкхей се изчерви и побърза да се вгуши в другия, за да се скрие. Китаеца въздъхна и показа среден пръст на приятеля си.
-Какво искаш?
Каза през зъби и обви ръце около тънкото тяло на сладурчето.-Аз...ами такова...виках да излезем на вън, но явно си зает. Та..да
Черноскосия се усмихна и повдигна вежда гледайки го мазно.-Еми да, зает съм. Сега ако обичаш, вън!
Лукас сви очи и му посочи с пръст вратата.
-Чао, Марк!-Чао.
Преди да излезе му показа за последно среден пръст и дори е почака да види реакцията на другия.Китаеца само извъртя очи и въздъхна шумно. Как можеше този досадни да успее да развали такъв момент.
-Хей...извинявай за това.
-Толкова ме е срам.
Промрънка приглушено, скрил лице във врата на другия твърде засрамен от случващото се.-Тц, не му обръщай внимание. Този идиот само може да прецака всичко.
Ловеца хвана с едната си ръка и завъртя лицето му към себе си, целувайки го.Малкия не се и двоуми и веднага отвърна прокарвайки пръсти през меката руса коса на високия. Не искаха да се отделят, но недостига на въздух им попречи да продължат сладкия момент.
-Ако до вчера някой ми казал, че сега ще седиш в скута ми и ще се натискаме щях да го ударя.
В замяна получи удар в рамото.
-Ауу, за какво беше това?
Нацупи се и потърка мястото.-Убиваш всичко романтично Уонг Юкхей!
***
Донгхюк си бе взел дълъг душ след като Марк настоя да го изпрати до общежитието с оправданието, че навън е вече тъмно и небеви да се разхожда сам. Дълго спориха, но накрая Хюк се предаде.
Отиде и легна на средно голямото си легло. Скоро ще трябваше да се прибира в имението, трябваше да говори с Джено за Марк.
Как успя това момче да му влезе така под кожата. Въобще не мислеше за последствията и на всичко отгоре е ловец.
-Перфектно, Донгхюк! Късметлия си.
Затвори очи говорейки сам на себе си.
-Луд не бях, но заради теб станах.
Усмихна се сещайки се за целувката от по рано, отдавна не бе чувствал това топло и приятно чувство.Спомни си за него и Джони, но това вече бе едно минало с което повече се надяваше да не се среща. Искаше да има силна връзка като тази на Джено и Ронджун. Те двамата бяха като едно цяло. Толкова добре си пасваха и Хюк много се радваше за тях. Радваше се за брат си.
Отвори очи чувайки звука идващ от телефона си. Взе мобилното устройство и видя че е получил съобщение от Минхюнг. Усмивка заигра на лицето му и побърза да отговиори.
Така близо цяла нощ двете момчета разменяха теми, неспособни да заспят.
🌙🌙🌙🌙🌙🌙
Много тъпо стана нещо...
:"(
Обещах да кача. Лов ю!❤
YOU ARE READING
I want YOU {markhyuck}
FanfictionХечан е вампир. Марк е ловец на вамири. Какво става когато два различни свята се срещнат. И какво става когато убиеца се влюби в преследвача си. WARNING 🚨... SMUT...🚨