-Джони~, защо избра този филм. Страх ме е!
Тайландеца бе поставил ръце пред очите си и леко разтваряше пръсти, за да види дали ужасната сцена бе свършила.-Нали съм тук. Няма от какво да се страхуваш.
-Но... Това е ужасно. Страх ме е.
Джони се засмя и преметна едната си ръка през кръста на Тен. Придърпа го по-близо до себе си, поглеждайки го.-Добре, щом не искаш да гледаме филма. Какво ще кажеш да си лягаме?
-Мхм.
Тайландеца облегна главата си на рамото му и затвори очи. Заради тъпия филм сега щеше да има кошмари.Смръщи вежди и уви ръцете си около широките рамене на Йонгхо. Стисна го силно.
-Хайде, ставай!
-По-полека шефе.
Чернокосия вампир се усмихна и побърза да се изправи от дивана придържайки леко тяло на другия.
-Винаги знаеш как да ме командориш.-Познавам те отдавна. Имам си моите начини.
-С какво ме омагьоса?
-С чар!
Тайландеца му се изплези и се засмян силно когато другия го хръли на голямото легло.-С чар, а? Дяволче си ти Тени~
***
-Миличък, как си?
-Добре съм, мамо. Стига си ме питала през две секунди. По-добре няма да стана.
Донгхюк остави чашата с вода на масата и се облегна назад върху дивана. Може би вече от час седяха в мълчание, в големия хол. Не беше неловка тишина по точно напрегната.Джемин още мислеше над думите на сина му. Какво можеше да значи датата, защо неговото име. Какво трябваше да стори. И кой беше 'Той'.
Тишаната се наруши от тихите стъпки, които се дочуха по стълбите. Джой погледна към вратата чакайки всеки момент някой да влезе.
-Джено.
Промърмори Джемин и Джой го погледна.
-Джено идва.
И точно секунда по късно чернокосия вампир влезе в стаята придържайки Ронджун за кръста. Жената отново се изправи рязко и се доближи до сина си. Хвана лицето на Джун в шепи и се усмихна.-Беше права. До края на пълнолунието щяхте да сте будни. Ронджун, как си?
-Добре, предполагам.
Ниския вампир се притисна към тялото на Джено чувствайки се некомфортно около другите.-Извинявай, Ронджун, че толкова скоро ще те попитам, но какво видя? Искам да разкажеш всичко.
Джемин също бе станал от мястото си и щом Ронджун насочи погледа си към него висшият вампир забеляза лилавите му ириси.
YOU ARE READING
I want YOU {markhyuck}
FanfictionХечан е вампир. Марк е ловец на вамири. Какво става когато два различни свята се срещнат. И какво става когато убиеца се влюби в преследвача си. WARNING 🚨... SMUT...🚨