🌒41🌘

381 51 3
                                    

-Стана малък инцидент...
Джено огледа другите и забеляза ранения Джони и Шинби която бе в безсъзнание.

-Ти добре ли си?
Естествено, че първо ще се притесни за брат си, един вид той носеше някаква отговорност за него докато родителите му не са наоколо. Доближи се и започна да го оглежда за нещо необичайно.

-Тц, добре съм. Нека се погрижим за Джони.

-Ронджун.
Тен повика светлокоското гледайки го тъжно.
-Моля те.

Джони вече не изглеждаше толкова добре. Едвам се задържаше на краката си, устните му бяха посиняли, а от раната вече не течеше кръв, но изглеждаше доста зле. Беше доста загноила.

-Поставете го да седне.
Джун извика поглеждайки го.
-Джено, отиди и ми вземи чантата отгоре. Бързо.
Чернокосия кимва в разбиране и се забърза.

Хюк и Тен поставиха Йонгхо да седне на дивана и тайландеца махна тениската му с което си спечели изаъскване. Рамата изглеждаше дори и по зле. Джено се върна бързо с чантата и я сложи в ръцете на Джун.

Не знаейки с какво е бил ножа Ронджун първо се зае да прочисти раната колкото може повече. Джони бе облегнал глава назад и затворил очи усещайки силното щипене и болка. Стискаше едната си ръка в юмрук, но и това не помагаше особено.

-Някой взе ли ножа?
Всички се спогледаха, но нямаше отговор.

-Не. Остана там.
Хюк прехапа долната си устна и погледна през прозореца.
-Ще отида да го взема.

Всичко спря за миг. Погледи бяха насочени към него и сякаш го молеха да не прави глупости.

-Не! Никъде няма да ходиш.
Тишината се наруши от гласа на Джено.

-Но така как ще му помогне Ронджун?

-Аз ще отида.

-Тц, ти не знаеш къде е. Аз ще отида.
Рижавокосия бе твърдоглав и Джено се замисли има ли смисъл да спори с него.

-Тогава ще дойда с теб. Нямаш право на друго.

-Гххх защо си толкова досаден.

-Хюк! Грижа ме е за теб! Ако има още ловци?

-И? Аз ще се пазя, но добре, идвай с мен.
Донгхюк напусна стаята и Джено просто извъртя очи след което го последва.

-Ще гледаме да сме бързи.

-Джено тръгвайте, не знам колко още време ще е в съзнание.
Чернокосия кимна и тръгна след което отново тръгна.

I want YOU {markhyuck}Where stories live. Discover now