-Джънглу?
Лукас нахлу в тоалетната и погледа му попадна върху руското момче по чиито врат имаше кръв от все още не зарасналите напълно дупки, ядоса се и измести погледа си срещайки го с ядосания поглед на Донгхюк. В мига в който Хюк видя Лукас яростта отново го завзе. Блъсна го бързо в стената и показа издължените си зъби.-Ти си виновен!
Извика ядосано той и натиска му се увеличи карайки другия да се закашля заради недостига на въздух.-Д-джънглу..
Русокосия погледна към гаджето си което седеше до мивката и гледаше с разширени очи. Осъзнах се бързо и тръгна към дете момчета. Изблъска Донгхюк и хвана Лукас преди да падне.-Добре ли си?
Лу хвана лицето на Юкхей в шепите си и го погледна. Гледаше го толкова загрижено, че другия не сдържа усмивката си. Постави ръцете си върху неговите и се на дигна целувайки го. Джънглу се стресна в първия момент, но веднага му отвърна. Спусна ръце към раменете му и се притиснат към тялото му.Донгхюк седеше отстрани и наблюдаваше тихо, нима приятеля му наистина се ба влюбил, нима бе попаднал в същия капан. Съжали за постъпките си от преди, отново изгуби контрол. Пристъпи тихо към вратата и излеза, а пред нея се сблъска с Марк, който изглеждаше притеснен.
-Какво стана?
Попита направо той и хвана ръката му в своята. Хюк вдигна погледа си към него и видя същия притеснен вид като този на Лукас.Без да му мисли се метна на врата на ловеца и го гушна силно. Имаше нужда от това, за да се успокои. Усети топлина която тялото на другия излъчва и затвори очи отдавайки се на момента.
-Всичко ли е наред?
Минхюнг уви здраво ръце около него и вдигна едната си ръка поставяйки я върху тила му. Прокара ръка през косата му карайки другия да настръхне от това докосване.-Да, благодаря за прегръдката.
-Винаги бих го направил.
Засмя се леко другия и затегна хватката си.***
-Добре си, нали?
Лукас вече питаше това за стотен път.-Да, вече ти казах. Нищо ми няма.
Двамата си тръгнаха след случката в тоалетната и сега се намираха в стаята им. Прозореца бе леко отворен тъй като в стаята бе много топло. Лукас преди малко беше излязъл от душа и все още седеше само с хавлия увита около кръста му. Джънглу от своя страна седеше на леглото си и гледаше някакво клипче в ютуб.-Ами раните?
Продължи високия и се приближи към него. Хвана брадичката му с два пръста и я повдигна срещайки погледа си с неговия. Наведе се и огледа му врата му по който вече нямаше и следа от пробитите дупки. Постави лека целувка върху врата му и се повдигна отнов вглеждайки се в красивите му тъмни очи.Джънглу не издържа и плъзна поглед надолу по тялото му, бързо върна очите си нагоре и сезагледа в русокосия. Вдигна едната си ръка и я прокара по врата му стигайки до косата по тила му, вплете пръстите си там и го при дърпа надолу сливайки устните им.
Легна назад с което дръпна Лукас върху себе си. Обстановката бързо се превърна в страсттна и нагорещена. Юкхей поглъщаше жадно устните на вампира сякаш нямайки търпение да усети вкуса им, сякаш бяха бягството от реалния свят.
Отделяха се само, за да си поемат въздух и отново се въвличаха в нова доза наслада, сякаш безкрайно това се повтаряше..
🌙🌙🌙🌙🌙
Кратко и тъпо.
Дано утре стане по-добре.
Станвайте cravity те са талантливи бебета! А и новата вест за nct dream е просто буум!
YOU ARE READING
I want YOU {markhyuck}
FanfictionХечан е вампир. Марк е ловец на вамири. Какво става когато два различни свята се срещнат. И какво става когато убиеца се влюби в преследвача си. WARNING 🚨... SMUT...🚨