🌘11🌒

491 57 0
                                    

-Много си гаден. И ми се наричал приятел.
Минхюнг ходеше след високия си приятел и мрънкаше.

Двамата вървяха по коридора отивайки към столовата, за да си вземат нещо за ядене. Юкхей все още не говореше на чернокосия ловец и нарочно се радваше как по ниския се дразни. Подсмихна се и бутна двете врати пред себе си влизайки в голямото помещение в което студентите се хранеха. Тръгнаха  към витрините и си взеха по една табла.

Огледаха и накрая се спряха на ориз, рамен и пиле с зеленчуци. Лукас си взе портокалов сок за пиене а Марк кола.  Двамата се настаниха на свободна маса в дъното. Покрай тях немаше много ученици.

-Е с кой си в стая?
Марк натъпка голяма хапка ориз в устата си и погледна към приятеля си.

-С едно много секси момче.
Лукас се усмихна сещайки се за дребното момче.

Минхюнг едва не се задави с хапката си.

-На мен ми се падна някакъв странен висок тип.
Намръщи се и продължи да се тъпче с пиле.

-Искаш ли да го набия?

-Не благодаря. И сам мога да го набия.

-Само ми кажи ако те дразни.

-Охх добре. Та викаш при теб секси момче а?

-Само да му видиш задника.
Очичките на Юкхей светнаха.

-Боже мили с какво заслужих такъв приятел.
Марк пусна клечките си и подпря главата на ръцете си.

-Тц, ти завиждаш, защото не ти се е паднало някое секси парче.

-Не ми и трябва.

***

-Не трябва ли да се връщаш?
Ронджун лежеше гушнат в Джено. Бе положил глава на гърдите му и с едната си ръка правеше кръгчета по оформения му корем. Краката им бяха преплетени, а завивката падаше нежно по телата им.

-Ти гониш ли ме Хуанг?
Чернокосия обви ръцете си около него и се подсмихна рошейки с едната си ръка косата на любимия си.

-Неее. Просто не знам дали няма да ти направят проблем.

-Спокойно. Няма нищо да ми направят.
Вампира се приведе леко и целуна нежно челото му.

-Сигурен.

-Да. Защо не дойдеш с мен в университета?

-Джено знаеш че не мога.
Малкото момче се завъртя към него и се настани в скута му, завивката падна надолу по тялото му и откри малкото му дупе.

I want YOU {markhyuck}Where stories live. Discover now