🌒55🌘

305 41 4
                                    


-Агх... Лукас.
Джънгу дръпна ръцете си карайки белезниците да се ударят в рамката на леглото.

Шаваше из цялото легло и с едно рязко движение би премахнал белезниците, но защо да си разваля удоволствието от това да бъде доминиран от другия.

Погледна към Лукас и се подсмихна оглеждайки гаджето си, китаеца сякаш прочете мислите му и се наведе целувайки го. Забави тласъците си докато обхождаше устата на другия, но бързо възобнови искайки да чува как другия стене за още..

Телата и на двамата бяха потни, а атмосферата в стаята нагорещена. След като Лукас му бе казал, че ще го накаже, това и направи. Но на Джънгу му харесваше това наказание.

-Ахгх, ще ми развършеш ли ръцете?
Светлокосия размърда ръцете си.

-Не! Все още наказанието ти тече.

-Искам да те докосна, моля те!
Вампира го изгледа умолително. Уви крака си около кръста му искайки го по-близо до себе си.

-Моли се, хайде!
Лукас прокара ръка по гърдите на вампира и я уви около врата му. Стисна го леко и се усмихна виждайки как другия го гледа.

Джънгу се изненада когато усети ръката му обвита около врата си, не бе срещала тази стана на другия, но не се оплакваше. Това му държание го възбуждаше още повече. Гласчето вътре в него просто вече му се бе отадало. Искаше да му се подчинява и дори не се противеше.

-Моля те...искам да те докосна.  Моля те, Лукас! Ще слушам.. Ще съм добро момче. Моля те.
Вапмира раздвижи ханша си показвайки на Лукас, че иска да се движи.

Лукас изпълни на мига желанието му и започна отново да се движи. Със свободната си ръка отключи ръцете му, хвърли ключовете настрани и се наведе въвличайки вампира в лигава целувка. Веднага усети ръцете му плетени в косата си.

Тласъците му се забързаха с което и стенанията на Джънгу. Не трябваше много време и на двете момчета да свършат. Вампира усети как краката му треперят след оргазъма и след като се опита да стане, за да отиде в банята залитна, но силните ръце на вампира го задържаха.

-Искаш да се изкъпем?

-Мхммм...да.
Светлокосия се отпусна в ръцете на гаджето си и се усмихна когато другия го вдигна и понесе към банята.

I want YOU {markhyuck}Where stories live. Discover now