-М-марк. Съжалявам, че трябваше точно с мен да се сблъскаш. Съжалявам и за мислите как да те убия. Аз не мога без теб, не мога вече. Сега ми се иска да съм нормален и да съм с теб, не да съм чудовището, което мразиш. Прости ми, моля те.
Донгхюк се отскубна от хватката му и коленичи на земята. Подпря с ръце земята и се приведе напред поставяйки глава върху ръцете си.
-Прости ми.-По дяволите Донгхюк. Стани веднага!
Марл се приведе и хвана леко ръцете на вампира. Издърпа го нагоре.
-Погледни ме. Хайде.Донгхюк го погледна колебливо с влажните си очи. Не посмя да дръпне ръцете си от тези на ловеца. Усещаше топлината и това го успокояваше до една степен.
-Стига си плакал. Моля те, не понасям да те виждам как плачеш.
-Не те заслужавам, не заслужаваш това.
Хюк отново се разплака. Приближи се до тялото на Марк и се гушна.Чернокосия го притисна към себе си милвайки гърба му с ръка.
-Не е така. Съдбата ни събра, така е трябвало да стане.
-Ти ме мразиш, мразиш ме!
Гняв обзе тялото и съзнанието на Донгхюк. Спомни си за онази нощ в този апартамент. Първия път в който се отдаде на Марк...тогава той също разбра какъв е и реакцията му бе друга, а сега? Сега той го приемаше.Сигурен бе, че чернокосия го мрази. Усещаше го.
Отдръпна се рязко от топлото тяло и го погледна в очите за части от секундата. Обърна се и излезе от през прозореца по начина по който бе влязъл.
Минхюнг едва осъзна какво се случваше. Опита се да хвана ръката на вампира преди да е излязъл, но реакциите му сякаш бяха твърде бавни. Изпусна го. Не успя да го хване, замина си.
-Донгхюк! Донгхюк!
Подпря сё на перваза при прозореца и наведе по-голямата част от тяло навън.
-Мамка му!
Удари юмрука си в близката стена и ясно дръпна косата си настрани.Точно това не искаше. Не трябваше да го пуска, ами ако не се върнеше? Ако повече не го зърнеше дори и за минута.
Сърцето му се сви изведнъж. Болката стана нетърпима за няколко минути. Краката го предадоха и падна на колене.
-Мамка му...
Заудря с юмрук по пода докато държеше лявата си ръка на сърцето.Това беше...
***
-Джони. Ммммм, искам!
Тен държеше ръката на по-високия и го подръпваше за пръстите.
YOU ARE READING
I want YOU {markhyuck}
FanfictionХечан е вампир. Марк е ловец на вамири. Какво става когато два различни свята се срещнат. И какво става когато убиеца се влюби в преследвача си. WARNING 🚨... SMUT...🚨