-Ах затваряй вече Лукас. Омръзна ми от теб.
Марк натисна червената слушалка и въздъхна облекчено.
-Хей Хюк ис-
Думите замряха в гърлото му не виждайки другото момче до себе си.Изправи се рязко от дънера и в следствие телефона му падна. Наведе се и го взе прибирайки го. Къде ли бе отишъл, това бе въпроса който се въртеше в главата му. Огледа се около дънера, но нямаше никой.
***
-Чонло!
Хюк се затича мятайки се на врата на приятеля си. Русото момче едвам съумя да го хване. Но успя да го направи.-Хьонг по спокойно ще ме удушиш.
-Боже мили добре ли си? Къде беше?
Рижавокосия вампир се дръпна оглеждайки притеснено руското момче.-Добре съм.
-Къде беше?
Въпросите продължиха с всичка сила.-Не ми се говори за това хьонг.
Чонло се дръпна гледайки надолу. Джънглу седеше малко по близо до тях и наблюдаваше разговора им.Искрено се притесняваше за малкото си братче, но пък от друга страна се притесняваше за Лукас който бе видял всичко, дали не би било хубаво да говори с него и да се разберат.
-Джънглу?
Някой размаха ръка пред лицето му и това спря цялата мисловна дейност в главата му. Видя Хюк пред себе си и се усмихна леко.-Какво има?
-Ще ми кажеш ли какво е станало с Чонло?
-Дълго е Хюк.
Русокосия седна на близкия диван, разтривайки слепоочията си. Всичко напоследък му идваше в повече.
-И не е особено приятно, но щом не са му направили нещо е добре.-Те?
Хечан седна до него все още гледайки любопитно, бе жаден да разбере какво се е случило с приятеля му.-Ловците Донгхюк. "Те" .
Очите на дребното момче се разшириха значително.-Л-ловците?
Гласа му потрепери леко.-Да. Не знам какво са му правили и дали той е казал нещо, дори не знам как е оцелял. Не беше ял нищо много време. Тялото му бе ужасно слабо и бледо. В момента в който го видях сърцето ми спря Хюк. Разбираш ли? Беше най ужасното нещо което ми се е случвало.
-К-как го намери?
-Не знам дали бе случайно или не. Но ловците са много по близо до нас отколкото трябва.
***
Донгхюк напусна имението ядосан до краен предел. Яростта във вените му бушуваше с пълна скорост.Дръгна директно към гората. Поне там можеше да е себе си.
Спря се пред едно от огромните дървета, които го бяха наобиколили и изля всичко което държеше в себе си.
Започна да удри яростно дървото, а кокалчетата на ръцете му отдавна бяха окървавени. Спря за миг дишайки тежко.
Въздуха го подтискаше , всъщност всичко около него го подтискаше.
Свлече се по кората на дървото и седна на земята. Ръцете му бавно минаваха през рижавата коса и оставяха в нея леки следи от кръв.
Затвори очи за момент и го чу.
Чу стъпките идващи не далеч от него. Чу шумуленето на храстите и малките пръчки които се чупеха под тежката стъпка на създанието.
И просто трябваше една секунда за да разпознае човека идващ право към него.
Очите му се отвориха лежерно и той из върна глава виждайки приближаващата фигура, която си личеше колко бе изненадана да го види тук и то в това ужасно състояние.-Здравей...
Бе единственото което промълви Хюк преди пред очите му да избия мрежа и всичко да се замагли, тялото му отпускайки се в студената земя.🌙🌙🌙🌙🌙
Еми пак късно качих и пак кратка глава...
Извинявам се болна бях.
YOU ARE READING
I want YOU {markhyuck}
FanfictionХечан е вампир. Марк е ловец на вамири. Какво става когато два различни свята се срещнат. И какво става когато убиеца се влюби в преследвача си. WARNING 🚨... SMUT...🚨