-Тук сме!
Заяви големия и изключи колата. Излезе, а след него и двете момчета. Джисънг огледа голямото имение пред което се намираха. Изненада се как до сега не е знаел за съществуването му.-Това е страхотно!
-Какво Сънги?
Чонло застана до високото момче и погледна напред.
-За имението ли говориш?-Да, толкова е голямо.
-Да, да, прекрасно е. Хайде да влизаме.
Джънгу мина напред и другите двама бяха принудени да го последват. Джънгу почука на голямата врата и не след дълго госпожа На отвори, младоликата жена се усмихна и ги пусна да влезнат.-Здравейте! Влизайте, влизайте . Донгхюк е в кухнята.
-Благодаря, за поканата госпожо На.
-Разбира се Лулу, винаги сте добре дошли.
Погледа ѝ проследи момчетата как влизат и го задържа повече върху Джисънг. Затвори зад тях и тръгна към кухнята.-Оууу, досадник!
Ниското момче влезе в кухнята и преметна ръка през рамото на рижавокосия си приятел.-Вече сте тук?
Хюк погледна през рамото си и се усмихна.
-Чонло, как си ти?-Супер съм хьонг.
Русокосия се присъедини зад тях, а скоро до него застана и Сънг. Донгхюк веднага го стрелна с поглед и се намръщи леко.-Лу, ела с мен, трябва да ми помогнеш.
Джънгу кимна и тръгна след другия.-Какво? Искаш помощ?
Тъмнокосия го погледна странно.-Не бе идиот. Какво прави този в къщата ми?
-За жалост е гадже на брат ми...
-Моля?
-Чуй сега, и аз не се радвам много много,но знаеш какъв е. А и е още малък, какво да знае. Всъщност и ти излизаш с такъв.
-За какво говориш.
Рижавокосия погледна настрани опитвайки се да избегне въпроса.-Не се прави. Ти и онзи Марк.
-Аз... Виж.. Не знам какво стана.
-Аз знам. И знам, че той може да те нарани както и Лукас може да нарани мен. Но виж какво ни предложи съдбата. Не очаквай да ти е лесно. Може би Лоло и този Джисънг няма вечно да са заедно, но нека сега да се радват макар, че ще ми избия зъбите ако нарани малкото ми братче.
Донгхюк се засмя на последния коментар от страна на другия и го гушна.
-Благодаря ти.
YOU ARE READING
I want YOU {markhyuck}
FanfictionХечан е вампир. Марк е ловец на вамири. Какво става когато два различни свята се срещнат. И какво става когато убиеца се влюби в преследвача си. WARNING 🚨... SMUT...🚨