Водата падаше бързо надолу удрайки се в зелените плочки под краката на двете момчета. Пара се разнасяше навсякъде около тях замъглявайки и малкото което можеше да се види. Огледалото на мивката отдавна бе покрито с мрежа от ситни капчици, които се спускаха бавно надолу. Стъклената врата на душ кабината бе ясно замъглена, но се виждаха два силуета.
Лукас бе притиснал тялото на вампира към стената намираща се зад душа и бавно и нежно целуваше устните му, карайки главата му да се замайва допълнително. Не знаеше от къде се породи това така силно желание да притежава ниското момче, но знаеше, че с всеки изминал ден се привързваше повече и повече към него.
Джънглу простена тихо когато езика на русокосия се вмъкна палаво в устата му и започна малка битка, в която разбира се Юкхей надви наистина лесно. Тънките снежно бели ръце на Лу се прокраднаха през гърдите на високия, изучавайки всеки инч от стегнатото тяло пред него и скоро се увиха около врата му въвличайки го в нова целувка. Отдавна бяха забравили за това какво правеха в банята, но пък важното бе, че се отдаваха един на друг по наистина великолепен и страстен начин.
-Защо се чувствам така?
Дълбокия глас на Лукас се разнесе из не много широкото пространство и тялото на Джънглу трепна при властния тон на другия.-К-как?
Попита той вдигайки замъгления си поглед към по-високия. Лицето му бе леко червено от много раздадени целувки, устните му леко притворени и подпухнали, а очите му едвам се държаха отворени.-Така...не знам защо, но искам постоянно да те държа в ръцете си. Знам, че вие имате способности. Всеки от вас има някаква дарба и то се познава само по цвета на очите. Но искам да знам...има ли нещо с което може да привличате хората без те да осъзнават?
-Не. Това с привличането...няма такова нещо.
Лу се повдигна леко на пръсти и спусна ръце надолу по широкия му гръб.
-Ти просто ме желаеш твърде много.
Без да дочака другия да отговори сля устните им позволявайки му да води.Усещането да бъде властван и контролиран от Лукас беше просто нещо ново за него. Захапа леко долната му устна драскайки я с зъб. Мина с език по контура на устните му облизвайки малкото кръв която бе върху долната му устна и продължи надолу към врата му. Движеше бавно устните си сякаш рисуваш, като от време на време поставяше по някоя смучка къде му хареса. Чуваше тихите въздишки на Юкхей и се зарадва наистина много, че му влияе по този начин.
YOU ARE READING
I want YOU {markhyuck}
FanfictionХечан е вампир. Марк е ловец на вамири. Какво става когато два различни свята се срещнат. И какво става когато убиеца се влюби в преследвача си. WARNING 🚨... SMUT...🚨