Ahoj!!
Měl jsem takové menší tušení, že bych do té koupelny chodit neměl, abych ho náhodou nespatřil nahého úplně. Ale ono to bylo jedno, když by stejně přišel nahý, protože bych mu tam to oblečení nedonesl. Vzal jsem tedy nějaké čisté oblečení. Jsme stejně vysocí, takže by mu to mělo padnout. Zhluboka jsem se nadechl a vydechl, abych se připravil na další překvapení a pomalu otevřel dveře od koupelny. Vešel jsem dovnitř a zase je zavřel. A pak jsem málem dostal infarkt, když jsem se ocitl v objetí teď už nejspíš nahého Atsumua.
Šel jsem pustit vodu a stoupl si vedle dveří, aby mě neviděl, až bude otevírat. Nevím, co tam dělal, ale trvalo mu to. Ovšem ani tak jsem neopustil od svého plánu. Když se dveře konečně otevřely a následně zavřely, objal jsem jej zezadu.
,,Tak teď už tě to vyvedlo z míry, nebo jsi to také čekal?" pošeptal jsem mu do ucha a vedl ho k sprchovému koutu. Dnes se sprchujeme společně.
,,Atsumu, co to zase vyvádíš?" vyhrkl jsem a těžce polkl. Jelikož jsem si teď připadal v nebezpečí. S kým já se to zase spřátelil.
,,Dlužíš mi přeci laskavost a já bych chtěl, aby ses se mnou šel vysprchovat. Neboj se. Slibuji, že na tebe nebudu nic zkoušet. Jen tu nechci být sám."
,,Mohl jsi mě o to požádat normálně a ne mě přepadnout jako nějaký gangster." ohradil jsem se, ale on mě měl též zcela přečteného.
,,Děláš, jako bys to někdy přijmul dobrovolně a už neremcej a svlíkej se, nebo tam chceš jít s věcma?" optal jsem se jej a čísté věci položil na skříňku kousek od umyvadla.
,,Jasně že bych to nepřijmul. Nějak se nesprchuji se svými přáteli a jestli ty jo, tak je to divný..." řekl jsem mírně podrážděně. I s Bokutem mi to trvalo nějakou dobu, než jsem se přestal stydět. A teď se mám sprchovat pomalu s cizím mužem kvůli tomu, že si to přeje. Asi ho zabiju ve spánku, jestli tuhle možnost někdy budu mít.
,,Fajn, od teď budeme divný spolu. To zní celkem dobře."
,,Zapomeň...jdu s tebou jen proto, že jsem ti dlužný, takže si pod tím nepředstavuj nic jiného a tohle si rozhodně nechám." řekl jsem s důrazem. Propadl bych se do země být před ním bez trenýrek.
,,Jsi tak rozkošný, když se stydíš. No jestli jsi připravený, tak jdeme." řekl jsem s úsměvem. Nečekal jsem, že doopravdy půjde. I kdybych byl někomu dlužný, tohle bych neudělal. Ale on asi nemá rád dluhy. Chytil jsem ho za ruku a i s ním vlezl do sprchověho koutu.
Hlavně se na něj nedívej, pořád jsem si opakoval. Chtěl jsem sklonit hlavu, ale to taky nebyl dobrý nápad, jelikož byl úplně nahý, a vážně jsem nechtěl vidět víc, než bych měl. Jediná možnost, jak se nedívat na jeho nahotu, byla dívat se mu do očí. Mé rozpaky nemohla skrýt ani tekoucí voda. Ale ani on nebyl tak zcela v pohodě.
Možná jsem to přeci jen trochu přehnal. Ani já se necítil zrovna ve své kůži, když jsem měl před sebou polonahého Akaashiho.
,,Jo dobře, je to přeci jen trochu divný a upřímně jsem nevěřil, že to uděláš, ale když už jsme tady, nech mě tě aspoň umýt." řekl jsem a otočil ho zády k sobě. Konečně jsem si mohl trochu oddechnout. Jak mě tohle proboha napadlo, sám nevím.,,Atsumu, varuji tě, jeden divný dotek a jsi mrtvý..." upozornil jsem ho. Na druhou stranu, pořád lepší než být otočený čelem k němu.
,,Víš, že umíš být i celkem sexy, ale nemusíš se bát, říkal jsem, že nic zkoušet nebudu." řekl jsem a začal se mu s šampónem na rukách hrabat ve vlasech.
Pokračování příště...
Neřeště mé myšlenkové pochody...nevím, jak mě tohle napadlo, takže děkuji za pochopení a snad se vám díl aspoň trochu líbil.
S láskou Vaše Tsukki <3
ČTEŠ
Chci být zase tvým! [BokuAka2] ✔️
RomancePoté, co Bokuto dokončil vyšší střední, jsem se stal kapitánem týmu. Začali jsem spolu bydlet a vedli tak šťastný život. Bokuto se dostal na skvělou univerzitu. Já o rok později také, ale tentokrát jsem nešel v jeho stopách. Oba jsme poznávali nové...