Ahoj!! Tuto skladbu a tyto interprety jsem vybrala kvůli tomu, že tihle dva jim dříve byli vzhledově hodně podobní a připomínali mi je a taky si je dokážu představit jako doopravdický pár stejně jako Bokuta s Akaashim.
Věnováno adelaptkv <3
Celý týden jsem se snažil být tím nejlepší přítelem, jakým jsem mohl být. Vychutnával jsem si každičkou minutu s ním. Ne kvůli tomu, že jsem se bál, že by byly poslední...ale kvůli tomu, že jsem věděl, že jsou poslední. Snažil jsem se myslet jen na to dobré a stranou dával to špatné. Nechtěl jsem v Bokutovi vyvolat podezření, ale v ten jistý osudný den to bylo obzvlášť těžké a myslím, že se pochyby přeci jen ukázaly.
-----------------------------------------------
Chtěl jsem to vyřešit v klidu...
,,Keiji, nemám přeci jen couvnout?" optal jsem se jej. Všechno mi to přišlo, až příliš krásné na to, aby to tak opravdu bylo i nadále. Měl jsem pochybnosti čím dál víc.
,,Pročpak vždyť je to skvělá nabídka, ne?"
,,Je, ale mám pocit, že se mnou nechceš jet. Vím, že ti zbývá ještě rok, ale tam je taky dost univerzit s tvým zaměřením. Nechci tě nutit, ale byl bych hrozně rád, kdybys jel se mnou. Pojedeš?" optal jsem se ho. I kdyby řekl ne, přeci to není konec...
,,Koutarou, nejde jen o univerzitu. Ale i kdybych chtěl odjet, nemohl bych..." tiše jsem odpověděl. Nechtěl jsem, aby tohle nastalo, ale už nebylo cesty zpět.
...opravdu jsem chtěl...
,,Proč nemůžeš? Už mě snad nemiluješ?" křikl jsem. Proč jsem jen musel být tak naštvaný? Cítil jsem se zrazeně a kvůli tomu má hloupá hlava nemohla normálně uvažovat.
...jenže on stále naléhal...
,,Co to povídáš? Nikdy bych tě nemohl přestat milovat..." odpověděl jsem upřímně. Měl jsem slzy na krajíčku a jen se držel, abych je nepustil na svobodu.
,,Nejsem tak hloupý Akaashi. To jak hezky ses poslední dobou choval...všechny ty věci, co jsme spolu zažili za týden... říkal jsem si, že je něco špatně...že to nemůže tak krásný, aby to mohlo pokračovat. Věděl jsem nebo spíš jsem pochopil, že to děláš kvůli tomu, že mám odjet a ty se mnou odjet nechceš. Už předem si se mnou loučil a já se ptám, proč?"
...a nakonec už jsem se mu musel přiznat.
,,Protože jsem si nechtěl nic nalhávat. Vím, že i když odejdeš, nemuselo by to znamenat konec...ale pochybuji, že budeš mít čas, aby ses mi věnoval a to ani kdybych jel s tebou, si myslím, že bys ho neměl dostatek. Nechtěl jsem, abychom se rozešli ve zlém...tak prosím, nekřič!"
,,Promiň, ale já to pořád nemůžu pochopit..."
,,Je to naprosto jednoduché, i když bolestivé..."
,,Proč Keiji? Proč mě opouštíš?"
,,Právě kvůli tomu, že tě tak hrozně moc miluji a nechci ti stát v cestě." na chvíli jsem se odmlčel. Setřel jsem si slzy a poté jsem je setřel jemu. Pohladil jsem jej po tváři a jemně políbil jeho rty. Aspoň poslední polibek jsem si od něj vzal, než mě začne zcela nenávidět.
,,Nemůžu jít s tebou a ani ti v tom bránit. Promiň, ale mám jiný sen. A stejně jako bys ty nechtěl, abych se ho vzdal kvůli tobě, tak ani já nechci, aby ses toho svého vzdal kvůli mě." řekl jsem a snažil se potlačit slzy, které se opět snažily proniknout na povrch.,,Co to vlastně znamená, je to opravdu konec?" bál jsem se zeptat, ale nakonec jsem to přeci jen udělal. Hlavně neříkej, že je to konec!
,,Sám nevím, jen asi to, že se teď na nějakou dobu naše cesty rozdělí..." hlesl jsem a pokusil se o úsměv. Nechtěl jsem to nazývat koncem, i když to bylo jistě očividné.
,,V tom případě doufám, že se naše cesty opět sejdou..." řekl jsem a pořádně jej objal. I když to tak hrozně moc bolelo, nemohl jsem se na něj zlobit. Miloval jsem ho a nikdy milovat nepřestanu.
Pokračování příště...
S láskou Vaše Tsukki ♥️♥️
ČTEŠ
Chci být zase tvým! [BokuAka2] ✔️
RomancePoté, co Bokuto dokončil vyšší střední, jsem se stal kapitánem týmu. Začali jsem spolu bydlet a vedli tak šťastný život. Bokuto se dostal na skvělou univerzitu. Já o rok později také, ale tentokrát jsem nešel v jeho stopách. Oba jsme poznávali nové...