70.

560 110 32
                                    

Ahoj!!


Vzdychal jsem, jak se jeho rty neustále dotýkaly mé nahé kůže. Rukama jsem svíral prostěradlo a prohýbal se v zádech. Nejraději bych mu vyzradil svůj plán a řekl bych mu, že tohle a všechno ostatní s ním hodlám sdílet až do konce našich životů. Všechno to bylo tak dokonalé. On byl dokonalý a to co dělal, bylo ještě dokonalejší. Slastně jsem vykřikl, když do mě pronikl. Zvolil si své obvyklé tempo ne nijak rychlé ale ani moc pomalé spíše něco mezi tím, protože si to chtěl vychutnat, což jsem mu vůbec za zlé neměl. Užíval jsem si jeho přírazy a dával to dost jasně najevo. Ruce jsem přesunul z prostěradla na jeho záda, na kterých jsem mu zanechal malé škrábance. Aby utlumil můj hlasitý projev slasti, vloupal se svým jazykem do mých úst. Začal jsem proti němu přirážet nazpátek. Pochopil, co jsem tím naznačoval, a zrychlil. 

Líbilo se mi, když měl v tomto ohledu sebedestruktivní sklony...rád jsem toho využíval. Udělal jsem, co si přál, ale on chtěl stále víc a nebyl jediný. Na pár sekund jsem z něj vyjel a obrátil ho na všechny čtyři. Následně jsem do něj opět pronikl a vůbec ho nešetřil. Celý dům zaplnil svým slastným křikem. Rukou jsem obemkl jeho úd a opět mu pomohl k vrcholu. Ještě naposled jsem zaměnil polohu. Posadil jsem si ho na sebe a chytil jej za boky. Byl tak neskutečně sexy a když si skousl ret, jakoby spustil nějaký spínač, který ze mě udělal monstrum. Opět jsem do něj přirážel, oba jsme si to tak neskutečně užívali. Ovšem i já po chvíli došel k vyvrcholení. Co mě ale překvapilo, že on vyvrcholil se mnou. 

Slezl jsem z něj a otřel jsem ze sebe jak mojí tak jeho nadílku. Bokuto nestydatě ležel na posteli. Přemýšlel jsem, zda přes něj hodit peřinu, která byla vedle postele pohozená s ostatníma věcma, ale nakonec jsem si to rozmyslel a vrátil se k němu do postele. Sledoval jsem ty dokonalé křivky a dvěma prsty přejížděl po jeho stehně přes zadek až na jeho krk a zpět. Přiváděl mě k šílenství. Lhal bych, kdybych řekl, že jsem vyčerpaný a že mi to stačilo. Lehl si na záda, a tak jsem svou ruku přesunul na jeho úd a obemkl jej. Jeho vypracované břišní svaly jsem mapoval svými rty. Snažil se nevzdychat, ale moc mu to nešlo. 

,,Kolikrát se mi tě dnes podařilo uděl..." přiložil mi prst na rty a tím mě dokonale umlčel. 

,,Pokud tě to opravdu zajímá tak čtyřikrát a ne nestačilo mi to, neboť s tebou tohle člověk nikdy nechce zažívat jen jednou za noc. Ale tak mě napadlo, co bys řekl na to, kdyby se role obrátily?" ke konci jsem se ztišil a rukou sjel k jeho vstupu. Následně jsem do něj pronikl jedním prstem. 

Právě teď mé tělo zalil studený pot. Bylo to tak divné...příjemné a nepříjemné zároveň. Tak tokové to je? Jak se mu to může líbit a jaký to bude, až to zamění za svůj úd...pomyslel jsem si. Byl jsem zvědavý, ale zároveň jsem se bál. Začal se ve mně hýbat a řeknu vám, podle jeho výrazu v obličeji si to opravdu užíval. Zaslechl jsem nějakou ránu a pak divné zvuky. Upozornil jsem jej na to, ale on nad tím jen zakroutil hlavou a přidal další prst. Najednou jsem cítil už jen ten přijemný pocit. Zavřel jsem oči a nechal se unášet slastí, která stále rostla. Jenže po chvilce někdo bouchl do dveří a následně se otevřely. OMG! Tak tohle jsem fakt vidět nepotřeboval. Akaashi ihned přestal a jen vraždně propaloval ty dva. 

,,Pardon, asi jsme si spletli pokoj." řekl jsem omluvně, když jsem zahlédl, v jakém momentě jsme je vyrušili. 

,,Opravdu skvělý způsob, jak někomu oznámit, že jste se vrátili." sykl jsem po nich. Chtěl jsem ho zabít, avšak má nahota mi v tom bránila a já si jen přál, aby oba zmizeli. Jenže Atsumu si prostě nedal říct a začal s jeho obvyklým provokováním. 

Pokračování příště...

Chci být zase tvým! [BokuAka2] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat