Ahoj!!
Ani Keijiho sladké rty nezabránily tomu, aby můj výkřik vyšel na povrch. Nečekal jsem, že to poprvé bude takové. Byl ve mně celou délkou a já cítil příjemně nepříjemný tlak. Asi už vím, jak se na poprvé cítil. Chvíli vyčkával a u toho dobýval mé rty, díky čemuž jsem se uvolnil a pomalu přestával vnímat bolest. Keiji, doufám že to bude stát za to, takhle zneužít to dokonalé pozadí, řekl jsem si pro sebe.
Tak takové to je, když je ve mně, pomyslel jsem si. To stáhnutí kolem jeho vstupu, vlhkost a zároveň příjemné teplo v něm, které jsem teď cítil...slovy se to nedalo pořádně popsat, jak úžasné to vlastně bylo. Jeho sevření povolilo a já to bral jako znamení na pokračování. Přirazil jsem pomalu s veškerou jemností. Nemohl jsem dopustit, že bych zničil tu dokonalost. Oba jsme slastně vydechli. Zopakoval jsem to. Nakonec jsem si zvolil pomalé tempo a u toho líbal jeho obnaženou kůži.
Jednou rukou jsem mu zajel do vlasů a druhou mu jezdil po zádech. Už jsem takměř necítil žádnou bolest jen stoupající chtíč a přicházející slast. Byl něžný a zdrženlivý. Mohl jsem si vše vychutnat na sto procent. Svým sténáním, které bylo čím dál naléhavější, jsem to dával značně najevo.
Ach bože, tohle bylo tak úžasné. Líbilo se mi, jak se pode mnou prohýbá. Můžu s jistotou říct, že to bylo lepší než v mých představách. Avšak čím déle jsem uvnitř něj byl, tím větší touhu jsem pociťoval. Přesto jsem však pokračoval dál ve svém pomalém tempu. Chtěl jsem jej ještě chvilku trápit. Což se povedlo, když tak smutně zakňučel a udělal na mě psí oči.
,,Ale, ale...chtěl bys přidat." pošeptal jsem a prudce do něj přirazil. Ještě dvakrát jsem to tak udělal a u toho provokativně vzdychal.,,Co kdybys mě přestal mučit a ukázal mi, co v sobě doopravdy máš..." řekl jsem hravě a doufal, že mi splní přání.
,,Když teda jinak nedáš..." znpvu jsem šeptl. Na chvíli jsem z něj vyjel. Chtěl ukázat, co mám v sobě, tak mu to ukážu. Pobídl jsem jej, aby se přetočil na čtyři a když tak udělal, znovu jsem do něj pronikl. Ale tentokrát jsem ho nešetřil.
Má věta zabrala...ale měl jsem pocit, že jsem si tím pořádně zavařil a budu rád, když se zítra udržím na nohou. Přirážel do mě jako zběsilý, stejně jako já do něj při našem opětovném shledání. Polibky mi sázel záda. Ruce jsem měl zatnuté v pěst a snažil se tak nevzdychat, ale nešlo to. Čím víc jsem se snažil ztišit, tím prudčeji přirážel. Chtěl mě slyšet. Chtěl, abych mu patřil. Nakonec jsem se podvolil.
Věděl jsem, že takhle již dlouho nevydržím. Obemkl jsem dlaní jeho úd a začal po něm přejíždět ve stejném tempu svých přírazů. Ještě párkrát jsem se v něm pohnul a s vykřiknutím jeho jména vyvrcholil. Chvíli jsem tak ještě setrval a snažil se popadnout dech. Následně jsem z něj vyjel a padl zády na matraci.
Těžce jsem oddechoval. Svalil jsem se na bok, pocítil jsem bodavou bolest v mém pozadí.
,,Už teď lituji toho, že jsem tě provokoval..." řekl jsem s úšklebkem.,,Časem si zvykneš, tak jako já..." odvětil jsem. Ten jeho vystrašený pohled. Přiložil jsem mu dlaň na tvář a lehce po ní přejížděl.
,,Neboj, jen vtipkuji, i když se mi to opravdu líbilo, mám to raději naopak." uklidnil jsem jej a naklonil se pro polibek. Ještě chvíli jsme jen tak leželi a poté se vydali do sprchy.Pokračování příště...
ČTEŠ
Chci být zase tvým! [BokuAka2] ✔️
RomancePoté, co Bokuto dokončil vyšší střední, jsem se stal kapitánem týmu. Začali jsem spolu bydlet a vedli tak šťastný život. Bokuto se dostal na skvělou univerzitu. Já o rok později také, ale tentokrát jsem nešel v jeho stopách. Oba jsme poznávali nové...