Wprowadzenie

1.5K 49 48
                                    

Czy Atua istnieje? Czy Yonaga miała rację?

Odpowiedź brzmi

Tak.

Atua istnieje. Widzi ona również Danganronpe jednak przez to że mało osób w nią wierzyło nie miała tak wiele mocy aby skończyć z Danganronpą raz na zawsze.

Jednak przez Danganronpe Atua była zakłopotana.

Ponieważ co zrobić z takimi osobami?gdzie je odesłać po śmierci?

Do piekła?
Nie.

Do nieba?
Też nie.

Atua więc postanowiła stworzyć nowy wymiar. Przeznaczony tylko dla dusz poszkodowanych przez Danganronpe.

Jednak to nie koniec zaskoczeń

Atua postanowiła im dać "drugą szansę".

Czyli odesłać ich spowrotem na ziemię, pozwalając im żyć jak normalni ludzie.

W dodatku gdy powracają do życia ich pamięć sprzed gry wraca do nich.

Jednak pojawiły się duszę które nie zamierzały wracać na ziemię z różnych powodów.

Jednak Atua i tak ściągała ich na ziemię.

Takie duszę które wróciły na ziemię, żyły jak zwykli ludzi. I choć już raz zmarli nie byli niezniszczalni.

Dostali drugą szansę więc mogą umrzeć a po ich "drugiej" śmierci trafiają już normalnie. Do piekła lub do nieba.

Na ziemię wracali jako oni, nie polegało to na drugich narodzinach czy cokolwiek innego.

Wracali oni jako oni. Dla przykładu Rantaro wracał jako Ranatro, nie jako kto inny.

Nikt z Danganronpy nie wiedział przed śmiercią o tym wymiarze oprócz Angie Yonagi.

Jednak Atua zakazała Yonadze mówić tego komu kolwiek.

Ponieważ mogli znaleźć by się spryciarze który popełnili by samobójstwo a potem wróciło by ją świat już nie w Danganronpie.

Jest jeszcze jedno.

Duchy muszą odczekać aż dana gra się skończy. Chodzi o to że przykładowo Sakura z Danganronpy 1 musiała czekać aż Makoto, Kiyoko, Hina, Togami, Fukawa oraz Hiro rozwiążą sprawę. Potem duszę te ( czyli Sayaka,Mukuro, Leon, Fujiskai, Mondo, Ishimaru, Hifumi, Celestia, Sakura) musiały jeszcze odczekać 2 miesiące.

Po 2 miesiącach co tydzień wychodziła jedna dusza( pierwsza dusza wyszła ta którą została zamordowana jako pierwsza, a ostatnia ta która została ostatnia)

***************************************************

310 słów

jeśli jeszcze jest jeszcze coś czego nie rozumiecie piszcie w komentarzach

~Claudia_chabashira

Inny wymiar// Saiouma, Oumasai//[ZAKOŃCZENIE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz