- Dar este vineri şi mi-am terminat deja toate proiectele pentru şcoală! spun, dându-mi ochii peste cap.
- Mergem împreună la cumpărături mâine? schimbă subiectul, ignorând faptul că am rugat-o să mă lase să dorm la Maeve, prietena mea. Singura mea prietenă.
- Nu vreau să merg la mall cu mama, vreau să mă laşi să dorm o seara la Maeve. Serios, mamă! Credeam că o placi, pufnesc trântindu-mă pe fotoliul de piele roşie.- Am spus nu, Em. Nu vreau să te las să dormi în altă parte, continuă mama la fel de calmă şi începe să se privească în oglindă pentru a se asigură că nu şi-a stricat rujul roşu aprins.
Privindu-ne împreună ai crede că suntem surori, nu mamă şi fiică. Fizic semănăm foarte mult şi cred că am moştenit de la ea şi nişte trăsături de caracter precum încăpățânarea. Poate că tocmai din pricina faptului că semănăm prea mult, ne certăm mai mereu.
- Ce fac fetele mele? aud vocea tatălui meu şi îl văd intrând în living.
Îmbrăcat cu un costum bleumarin, cămaşă imaculat de albă, cravată neagră şi pantofi de aceeaşi culoare, oricine îşi poate da seama că tatăl meu este un bărbat de succes. Erick Ryan Londoño este unul dintre cei mai buni avocaţi din Statele Unite şi patronul unei firme de avocatură, cu sedii în Los Angeles, New York, Washington şi Miami. Mama, pe de altă parte, deține un lanț de douăaprezece hoteluri exclusiviste atât în SUA, cât şi în Europa. Împreună părinții mei au construit un adevărat imperiu financiar. Anul trecut tata chiar a fost inclus în tipul celor de la Forbes.
- Mama nu mă lasă acasă la Maeve. Voiam să dăm o petrecere în pijamale, doar noi două, îi zic tatei, ştiind că el nu mă va refuza niciodată.
- Mara, lasă fata să doarmă la prietena ei, i se adresează relaxat, apropiindu-se de mama şi furându-i un sărut cast.
- Ştii că îmi fac griji, îi răspunde mama, deşi ştie că odată ce am acordul tatălui meu, nu voi mai ține cont de ceea ce îmi interzice ea.
- Em, ne suni sau ne dai mesaj cât de des poți, da? îmi spune tata şi mă trage într-o îmbrățişare.
- Da. Mulțumesc mult!
Îl pup pe obraz, apoi urc scările spre dormitorul meu. Mă îmbrac cu un trening verde oliv, îmi prind părul într-o coadă de cal înaltă şi îmi pun în geantă o pereche de pijamale roz cu Pisicile Aristocrate. Deja sunt sigură că Maeve va râde de alegerea mea, însă erau prea drăguțe ca să nu mi le cumpăr.
Surioara mea, Sierra, care deşi are doar paisprezece ani este la fel de înaltă ca şi mine, se năpusteşte în dormitorul meu exact când voiam să ies. Ne izbim una de cealaltă şi izbucnim în râs.
- Scuze, Em! rosteşte, privindu-mă cu ochii ei mari, iar o şuviță din părul şaten deschis îi stă răzleață, făcându-mă să râd.
- Nu e nimic, zic şi o strâng în brațe. În seara asta dorm la Maeve, Erra, o informez, folosind formula de alint pe care numai eu obişnuiesc să o strig.
- Voiam să organizăm un maraton de filme, continuă dezamăgită.
- Promit că mâine seară sunt doar a ta, o sărut pe frunte şi vreau să plec, însă ea nu îmi dă drumul.
- Vei regreta că mă laşi cu micuțul tigru pe baterii, mă amenință zâmbind, făcând referire la Nate, fratele nostru în vârsta de zece ani, care este atât de plin de energie încât nu stă nici măcar o secundă liniştit.
- Îl va trimite tata la culcare foarte curând. Pa, Erra! adaug şi cobor în living unde, înainte să plec, le promit mamei şi tatei că voi avea grijă şi că le voi scrie.
CITEȘTI
El Diablo de mi corazon
RomanceI se spune "El Diablo" pentru că şi-a pierdut sufletul undeva în abis. Alegerea implică să ai cel puțin două variante, însă viața l-a privat de posibilitatea de a alege. Nu a ales Infernul, ci a fost trimis acolo. Când un Înger cu aripile frânte îi...