— Am nevoie de tine la fel de mult cum tu ai nevoie de mine. Ai devenit așa pentru că eu am distrus îngerul pe care l-am avut în brațe, dar acum sunt aici să am grijă de tine, Emerie. Singură nu vei putea să te descurci în întunericul care a devenit parte a vieții tale. Ești schimbată chiar dacă vrei sau nu să recunoști.
Îl urăsc. E un maestru al manipulării și un actor atât de bun încât mi-e teamă că tot el va câștiga și în jocul în care eu sunt cea care face regulile sau, cel puțin, încerc, căci e al naibii de greu. Îl urăsc pentru că încă are o putere imensă asupra inimii mele și mă face să simt o pasiune atât de fierbinte încât știu că îmi va incendia inima naivă.Îi simt palmele pe șoldurile mele, trăgându-mă mai aproape de el. Parfumul său mă năucește și mai mult, dar încerc să-mi păstrez rațiunea.
— Nu o să-ți dau drumul, îmi șoptește calm și sigur pe el. Nu am de gând să te mai las vreodată, iubirea mea. Sper că sunt suficient de clar. Sunt obsedat de ochii ăștia care cândva erau atât de inocenți, dar în care acum arde o flacără pe care doar eu o pot controla. Sunt al naibii de posesiv cu trupul ăsta de zeiță care a fost, este și va fi atins doar de mine. Sunt atât de sălbatic și gelos când vine vorba de tine încât aș incendia un oraș întreg dacă este nevoie. Și, nu în ultimul rând, sunt atât de hotărât să-ți reconstruiesc inima pe care ți-am distrus-o din cauza orgoliului meu prostesc și a setei de răzbunare. Vreau să am grijă de ea, să o vindec ținând-o în palme și să o conving că într-un colț al ei trebuie să existe iubirea pentru mine.
— Tânjești după mine sau ești nebun, rostesc, încercând să par neafectată de cuvintele sale.
— Nebun după tine, afirmă simplu, iar rânjetul caracteristic îi împodobește buzele pline.
Nu mai spun niciun cuvânt, fiind hotărâtă să mă întorc la petrecere și să evit orice moment în care sunt singură cu Raven. Pentru binele meu și al inimii mele. Îmi pot juca jocul mult mai bine dacă nu sunt sufocată de parfumul său amețitor sau dacă nu mă atinge.
Este cu mult trecut de miezul nopții și toată lumea e dezlănțuită. Atmosfera e fierbinte, iar alcoolul i-a amețit aproape pe toți. Fetele prezente la petrecere îi sorb din priviri pe cei patru, etalându-și mișcările obraznice pentru a le atrage atenția. Din păcate pentru ele, nu funcționează prea bine. Raven fumează plictisit un joint și se uită pe telefon, însă îmi mai aruncă uneori câte o privire pentru a se asigura că Royce nu mă atinge în vreun fel. Sunt conștientă că își dorește un motiv pentru a sări din nou la gâtul blondului, doar pentru că am ales să stau lângă el când mi-a făcut semn să iau loc în dreapta sa. Kayden preferă să bea singur un pahar de whisky, și pare să fie total dezinteresat de propria petrecere, de parcă ar fi măcinat de gânduri, în timp ce Derek pare fascinat de mișcările lui Maeve și o privește cu interes.
Mă plictisesc teribil, dar apoi îmi amintesc că și Averia trebuie să fie pe undeva pe aici. Nu am văzut-o și mi se pare ciudat că Raven nu o ține aproape pentru a putea sta cu ochii pe ea. Îmi scot telefonul din poșetă și îi trimit un mesaj brunetei. Răspunsul ei nu întârzie să apară, spunându-mi că mă așteaptă în bucătărie. Mă ridic de pe canapea și le spun băieților că mă duc să o găsesc pe Ave. La auzul numelui surorii lui, Raven doar ridică indiferent din umeri, continuând să fumeze dezinteresat, de parcă ar fi în propria lui lume.
Averia era deja una dintre cele mai frumoase fete pe care le-am cunoscit vreodată. Nu-mi imaginam că poate deveni chiar mai frumoasă, dar părul nrunet care îi ajunge până la șolduri este brăzdat de șuvițe de un roșu aprins, care nu fac decât să-i accentueze trăsăturile latino. E îmbrăcată cu un top negru care abia îi acoperă sânii și o mini fustă de piele albă. Ținuta îi este completată de ciorapi plasă și o pereche de cizme de catifea roșie care îi ajung deasupra genunchiului.
— De ce frate-mio este mereu un dobitoc?
Pufnesc amuzată și o privesc curioasă pe bruneta atât de pornită pe fratele ei încât pare că l-ar strânge de gât cu el mai mare entuziasm.
— Ce a mai făcut? o întreb, ridicându-mi o sprânceană și făcându-mă confortabilă pe blatur de bucătărie din marmură neagră.
Ave își trece degetele prin păr, iar obrajii i se colorează în roșu, ferindu-și oarecum privirea. Cu toate acestea, pot zări focul care-i dansează în ochi, foc atât de asemănător cu cel pe care îl recunosc atât de bine în privirea fratelui ei. Deschide sertarul de lângă frigider de parcă ștoe exact unde se află toate lucrurile din bucătăria lui Kayden și scoate două pahare de shoturi pe care le așază lângă mine pe blat. Deschide și frigiderul, plimbându-și privirea asupra colecției de sticle așezate pe ușa acestuia. După câteva secunde în care pare că îi este greu să se hotărască între două sticle, o apucă pe cea de vodkă cu cireșe și toarnă în pahare. Sunt conștientă că Raven ar fi scos din minți dacă eu și sora lui ne-am îmbăta, dar nu-mi pasă. Nu m-am îmbătat niciodată, vreau să știu cum e, așa că dau shotul peste cap odată cu Averia. Gustul dulceag de cireșe îmi mângâie papilele gustative, în timp ce gustul înțepător de vodkă mă face să tușesc puțin, nefiind obișnuită, dar combinația îmi place și accept și următoarele shoturi pe care bruneta le toarnă.
— M-am îndrăgostit, șoptește, iar durerea din glasul ei îmi este atât de cunoscută, încât nu ezit să o strâng imediat în brațe. Raven a făcut crize când a văzut schimbarea de look. I-am spus și că am cunoscut pe cineva, apoi a început cu zeci de întrebări de parcă aș fi un copil mic care nu-și poate purta singur de grijă. Mi-e teamă să aflu cum va reacțtiona când va ști cine este cel de care m-am îndrăgostit, oftează, strângându-mă și ea în brațe.
— Oricine ar fi nu poate să fie mai rău decât El Diablo, nu-i așa? glumesc, încercând să schimb puțin atmosfera.
Bruneta îmi zâmbește trist și se desparte din îmbrățișare pentru a turna un alt rând de shoturi.
— Kay... Sunt îndrăgostită de el de mult prea mult timp, dar nu m-aș fi așteptat vreodată să fie și el atras de mine. Suntem împreună de câteva săptămâni și sunt terifiată de ce ar putea face Rav când va afla. Nici măcar nu mai sunt atât de apropiați ca înainte și, oricum ar fi fost, nu mi-ar permite să fiu cu el. M-a ținut departe de grupul lui de prieteni tocmai din cauza lui Kayden. Sunt conștientă cât de letal poate fi tipul ăsta, dar crede-mă... Are și o parte bună, nedescoperită, pe care nu o lasă la vedere.
Oftez, fiind conștientă că poate fi adevărat. Nu tot ce ne fac băieții ăștia să credem este purul adevăr, însă este destul de dificil de crezut că el ar avea părți bune.
Ne întoarcem la petrecere mai hotărâte să le dăm lumea peste cap celor doi bărbați capabili să dezlănțuie iadul pe pământ.
Boxele bubuie în adevăratul sens al cuvântului, iar o idee năstrușnică își face loc în mintea mea când zăresc un tip blond, cu un bronz perfect și un trup de invidiat. Raven va înnebuni.
CITEȘTI
El Diablo de mi corazon
RomanceI se spune "El Diablo" pentru că şi-a pierdut sufletul undeva în abis. Alegerea implică să ai cel puțin două variante, însă viața l-a privat de posibilitatea de a alege. Nu a ales Infernul, ci a fost trimis acolo. Când un Înger cu aripile frânte îi...