Capitolul II

858 73 27
                                    

          Prima noapte petrecută în apartamentul acesta în care Raven nu este lângă mine. Privesc spre cealaltă jumătate a patului în căutarea trupului cald şi aproape gol al băiatului pe care îl iubesc, în ciuda traumelor sale. Acum, partea sa de pat este rece şi goală, la fel cum, probabil, îşi simte şi el sufletul.

          Deşi mi-a făcut loc în inima lui distrusă de tot ceea ce a pătimit în trecut, îmi este clar că Raven nu a reuşit să depăşească niciodată acele momente. În unele nopți, încă are coşmaruri, însă par a fi mai rare decât înainte.  

          Raven s-a ascuns atât de mult în spatele măştii de El Diablo, încât a uitat cine este cu adevărat. Sau poate nu vrea să-şi amintească de el, cel real? Poate se simte neputincios şi neajutorat dacă nu se ascunde în spatele măştii de băiat rău, iar faptul că, în prezența mea, a lăsat atât de mult garda jos îl face să alunece într-o prăpastie a îndoielilor.

          Niciunul nu ne dorim un copil la vârsta asta şi, totuşi, reacția lui a fost exagerată. Cine s-ar fi aşteptat că prima noastră ceartă va avea ca subiect o eventuală sarcină? Cu siguranță nu eu. Ştiu că lipsa unui tată care să fie constant prezent în viața lui l-a marcat profund şi îi creează nesiguranţa că el nu va putea să-şi iubească propriul copil, însă țin să-l contrazic. Sunt de părere că tocmai faptul că nu a avut o bună prezență masculină în viața sa îl va face să ajungă un tată grijuliu, iubitor şi gata de orice pentru copilul său. Îi va oferi toată dragostea pe care el nu a primit-o şi după care a tânjit atât de mult. În orice caz, nu intenționez să am un copil prea curând. Poate peste vreo cinci ani.

          Îmi amintesc discuția pe care am purtat-o cu mama când i-am spus că am avut relații intime cu Raven. La început, m-a certat puțin, temându-se că el nu este băiatul potrivit pentru mine, însă când am convins-o că nu regret nimic şi că îl iubesc, mi-a zis cât de important este ca prima dată a unei fete să fie alături de bărbatul iubit, deşi rar se întâmplă ca acela să fie alături de ea pentru toată viața. Trebuie să fie prea norocoasă.

          După aceea, am vorbit la fel de deschis despre riscul unei sarcini. Ba chiar şi-a sunat medicul, cerându-i o rețetă de contraceptive pentru mine. Mi-a fost ruşine, dar mama m-a asigurat că totul este în ordine.

          Deşi mai demult, obişnuiam să mă cert cu ea din orice prostie, acum am ajuns să o consider pe mama cea mai bună prietenă. Nu ştiu când s-au schimbat lucrurile, însă citind jurnalul ei, am înţeles că nu a avut întotdeauna viața pe care o are acum şi nu a fost femeia puternică care este în prezent. Am înțeles că dragostea le îngenunchiază chiar şi pe cele mai independente femei. Nici Natalia nu face excepție. Din discuțiile pe care le-am avut cu tata, simt că se apropie împăcarea anului. Sper ca presa să fie pregătită pentru că tata şi blondina de la Hollywood vor fi unul dintre cele mai puternice cupluri din California.

          Mă întind să aprind veioza de pe noptieră, apoi îmi scot telefonul de la încărcat. Deşi este trecut cu mult de miezul nopții, Maeve pare să fie trează, aşa că îi trimit un simplu "Bună!" pentru a vedea dacă vrea să vorbim sau este ocupată cu Bryant. Nu-mi răspunde, ci mă sună imediat.

     — Eşti bine, Em? mă întreabă direct, vizibil confuză de mesajul meu la o oră atât de târzie.

     — Da, doar că nu pot dormi. Tu ce faci?

          Respiră adânc, luând o pauză de câteva secunde.

     — Eşti cu Raven?

     — Nu. Doarme in living. Adevărul este că ne-am certat. Poate că aveai dreptate când mi-ai spus că este un tip dificil. Te rog, nu spune nimic, nu am de gând să renunț la el, recunosc, simțind că am nevoie să-mi exteriorizez sentimentele.

El Diablo de mi corazonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum