Capitolul IX

1.1K 83 20
                                    

Sunt bulversată de tot ceea ce se întâmplă în jurul meu. Cearta cu Sierra, dorința tatei de a o avea pe Natalia, relația destul de tensionată pe care o am cu mama, jurnalele pe care mă tem să le citesc şi, mai ales, toate senzațiile pe care doar un anumit brunet le poate trezi în mine.

Mă trântesc pe pat, întrebându-mă dacă Raven îşi doreşte într-adevăr să ne cunoaştem mai bine sau totul este doar un joc al celor patru băieți în care nicio fată nu ar trebui să se încreadă.

De ce am fost atât de naivă? De ce i-am permis să mă sărute? De ce nu am simțit nici măcar pentru o secundă acea teamă pe care o simt de fiecare dată când un bărbat se apropie prea mult de mine? În baia hotelului, m-am temut, însă acum nu. Oare pentru că nu am avut suficient timp de a mă gândi la faptul că s-ar putea repeta ceea ce am pățit în acea noapte, dar de data aceasta să nu mai fiu atât de norocoasă?

Mă simt amețită, de parcă aş fi băut. Simpla lui prezență îmi dă o stare stranie pe care o detest. De ce inima îmi accelerează ca nebuna? De ce trupul îmi tresare când se apropie prea mult de mine? De ce îmi arde pielea sub atingerea lui?

În mod clar, trebuie să îmi scot din minte imaginea brunetului. Nu ştiu dacă îi voi accepta sau nu propunerea. Ştiu doar că mintea mea are nevoie de o pauză de la El Diablo şi, de aceea mă întind după geanta mea şi scot cartea. O deschid şi încep să citesc.

***Aici Emerie citeşte capitolele 1 şi 2 din Nocivi. Dacă nu le-ați citit, le găsiți pe profilul meu în volumul cu acelaşi nume. Nu are rost să le copiez aici, întrucât unele dintre voi le-ați citit deja. De fiecare dată când Emerie va citi ceva, vă voi spune ce capitole🥰

Îmi amintesc că am întrebat-o cândva pe mama cum i-a cunoscut pe taţii mei. Mi-a spus că la o petrecere. M-a mințit. Se pare că i-a cunoscut pe Erick şi pe Joel în San Francisco când fugea de cineva. Mama voia să fie independentă, iar asta îmi aminteşte de mine. Se pare că, deşi urăsc să recunosc, semănăm mai mult decât am crezut. În ciuda faptului că voia să se descurce de una singură, a fost nevoită să accepte ajutorul tatălui meu biologic pentru a scăpa de acel Jayden. Mă întreb dacă a pățit acelaşi lucru ca şi mine sau a fost mai puțin norocoasă. Probabil voi afla în paginile următoare.

În mod evident, s-a simțit atrasă de Joel. Atunci cum a ajuns în braţele lui Erick? Categoric ruptura dintre ea şi tatăl meu natural a apărut când era deja însărcinată cu mine.

Zâmbesc la gândul că, în sfârşit, voi afla adevărul. Închid cartea şi o ascund sub pernă când aud vocea mamei venind de la parter.

♡♡♡

Cobor la bucătărie pentru a-mi saluta părinţii şi, fără să vreau, aud discuția lor. Nu ar trebui să ascult, însă curiozitatea mă învinge şi mă opreşte lângă uşă.

- De ce nu îi spui că încă o iubeşti? îl întreabă mama.

Înțeleg că face referire la Natalia. Deci şi ea ştie despre sentimentele tatei pentru blondină.

- E căsătorită. E însărcinată în cinci luni şi, cel mai important, este fericită, vine replica tatei, iar mama oftează.

- Tu eşti fericit? insistă ea.

Răspunsul tatei soseşte abia după câteva secunde de tăcere.

- Bebecita, ştii că le iubesc pe fete. Ştii că te iubesc şi pe tine, dar... În acea noapte, nu mi-am pierdut doar prietenul, ci mi-am pierdut şi o parte din inimă, acea parte pe care Natalia a luat-o cu ea, rosteşte cu durere în glas.

El Diablo de mi corazonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum