פרק 5

274 27 24
                                    


עננים התחילו להופיע בשמיים, וכתוצאה מכך האפירו את השמיים. גשם החל לרדת. 

היה שמש היום. מזג האוויר תואם את מצב הרוח שלי. חשבה קמילה.

מזל שהבריכה שלנו מחוממת, חשב נייט.

''היי, ברונטית, לא לימדו אותך שזה לא מנומס לבהות?'' אמר נייט במבטא הבריטי הכבד שלו לקמילה לאחר שהוא שם לב שהיא בוהה בהם. היא מיהרה למחות את הדמעות; זה מה שחסר לה, שהם יראו אותה בוכה. היא ידעה שהעיניים שלה אדומות. קדימה קמילה, היא אמרה לעצמה, צאי מפה. קחי את הרגליים שלך ולכי. מה את עושה??

''א..אני לא בוהה.'' זו הייתה הפעם הראשונה שהיא החליפה מילים עם הבנאדם הזה. מאז שהיא הגיעה לבית ספר היא לא החליפה איתו אפילו לא מילה אחת. משהו בו פשוט לא מצא חן בעיניה. 

''זה לא נראה ככה.'' הוא אמר ויצא מהבריכה אליה. קמילה נבהלה אך היא לא יכלה לזוז. הרגליים שלה לא נענו לה. הבנים והיילי וליז הביטו בהם. היילי זיהתה פה הזדמנות לאקשן. היא לקחה את הטלפון שלה והתחילה להסריט.

''מה אתה רוצה?'' 

''אני רוצה שסטוקרים לא יבהו בי כשאני מוריד חולצה,'' השיב לה נייט. היא גילגלה עיניים והתחילה לצחוק.

''זה מה שחשבת שאני מסתכלת עליו?'' אמרה קמילה בצחוק מריר. זה באמת הצחיק אותה איך שהוא חשב שיש לה קראש עליו. על נייט סמית'. כאילו אין לה משהו יותר טוב לעשות בחיים שלה, או כאילו שלא חסר לה דרמות. היא הייתה כל כך עייפה ולא הבינה מה היא לעזאזל עושה פה ומאיפה האומץ לעמוד מול החבורה הכי פופולרית בבית ספר. שלא תבינו לא נכון, היא לא הייתה אחת כזאת בדרך כלל. היא לא התפרצה על כל בנאדם שהיא רואה ברחוב כשהיא עצבנית, אבל הפעם היא פשוט לא יכלה יותר. היא הייתה חייבת לשחרר עצבים, והוא במקרה היה שם בסביבה. ואחותו היא במקרה הסיבה שהחבר הכי טוב שלך מת, היא אמרה לעצמה. ''כדור הארץ לנייט: מצטערת לאכזב אותך, אבל לא כל הבנות רוצות אותך ולא כל העולם סובב פאקינג סביבך וסביב אחותך המטומטמת. אז תתרחק ממני.'' 

''מה יש לך קמילה? תעזבי אותי ואת אחותי בשקט.'' הוא היה נראה אדיש, כאילו הוא היה רגיל לזה שבנות מתפרצות ומוציאות עליו את העצבים בבית שלו.

''סליחה, אני מצטערת. נזכרתי ששכחתי לנשק לכם את הרגליים היום ולהודות לאלוהים על הקיום שלכם. סליחה. פשוט היה לי קצת צרות משלי. אתה סולח לי?'' היא התעלמה ממה שהוא אמר. 

 ''איך בכלל הגעת לפה? את וג'ואי שלך אותו דבר. שני פסיכים. אחד מתפרץ על אחותי ואחת מתפרצת עלי.''

''תסתום את הפה שלך!!!!'' צעקה קמילה. היא כבר לא עצרה את הדמעות יותר. ''הוא מת! הוא מת, אוקיי? הוא מת והוא לא הולך לחזור כי רצחו אותו והכל באשמתה של האחות שלך. כן, הם היו ביחד! היא לא רצתה שאף אחד ידע את זה אבל ג'ואי סיפר לי בכל זאת. ואז, לפני שלושה ימים, באותו היום שג'ואי התפרץ על מיילי היא נפרדה ממנו בהודעה שכתוב בה 'בגלגול הבא זה אולי היה עובד' או משהו כזה. זה למה הוא בא לדשא והתעצבן. והיא, כמו שאתה זוכר, הכחישה! היום היא שלחה לו הודעה שיגיע בדחיפות. ואחרי בערך שעה הוא מת.'' 

פרארי אדומהWhere stories live. Discover now