קמילה
''דופקים בדלת!'' צעק נייט. התיישבתי על המיטה בבלבול ושפשפתי את עיניי בעייפות.
''אז תפתח,'' השבתי בעייפות.
''אבל אני באמצע,'' הוא אמר. קמתי מהמיטה וראיתי אותו בסלון, מסתכל בטלפון על משהו.
''באמצע הבטלה אולי. רגע, שיט, מה השעה???'' שאלתי.
''אחת עשרה בבוקר.''
''מתי הגעת לפה?'' שאלתי בבלבול.
''לפני שעה וחצי כזה. מיילי ואיזבלה בחדר של דניאל.'' הדפיקות חזרו ושמעתי את הקולות של החברים שלי מעבר לדלת.
''למה לא הערת אותי??'' אמרתי ובחנתי את עצמי במראה במסדרון. טוב, הם ראו אותי במצבים גרועים יותר. לפחות עברתי את השלב הזה שאני לא צריכה להרשים אותם. פתחתי את הדלת בפיהוק.
''סוף סוף באמת, כמה זמן לוקח לפתוח?!'' אמרה אוליביה והיא ורונה ומשכו אותי לחיבוק. חיבקתי אותן בחזרה בהתרגשות. הרגשתי כאילו דמעות עומדות לפלס את דרכן החוצה אך החזקתי אותן. אלה לא היו דמעות של עצב. אלה היו דמעות של אושר. כולם, כל החברים שלי עמדו בפתח הדלת של הבית שלי. וואו, כמה זמן לא ראיתי אותם, כמה זמן לא דיברתי איתם, אלוהים.
''התגעגעתי אלייך,'' לחש לי פיניאס בחיוך ולא במובן פלרטטני, במובן של באמת התגעגע אליי. וגם אני, גם אני התגעגעתי אליו. התגעגעתי לכולם.
''והנה ג'ושוע,'' אמרתי וחיבקתי אותו גם. ''מצאתי לך מישהי,'' לחשתי.
''טוב, אז אחרי הרגע המרגש אני רוצה שתכירו את נייט, הוא ה...חבר שלי,'' זה היה כל כך מוזר להציג את נייט ככה. להגיד חבר שלי. אבל זה מה שהוא היה, חבר שלי. העיניים של כולם נפערו. לא סיפרתי להם את זה בהודעות או בטלפון, זה מוזר מדי. נייט קם מהספה בסלון ועמד לצידי, ידינו שלובות אחת בשנייה.
''היי, סוף סוף אני רואה אתכם, אחרי ששמעתי עליכם די הרבה,'' הוא אמר.
''מעניין, כי קמילה לא סיפרה לנו כלום עליך,'' פיניאס אמר והביט בי במבט תוכחה. ''אני פיניאס, מה קורה גבר,'' הוא היה הראשון להתאושש מההלם ומשך אותו לחיבוק גברי או משהו בסגנון. כולם הציגו את עצמם בפני כולם ואוליביה אמרה לי, 'יפה שעל הפעם הראשונה מצאת לך מישהו כזה,' וקרצה. אוליביה נפרדה ממישהו שהיה איתה בערך שלושה חודשים. היא לא הטיפוס של קשר ארוך. לרונה היה חבר, כבר מגיל חמש עשרה. אבל הוא לא בא עכשיו כי הוא בחו''ל עם אבא שלו. אני זוכרת שרונה ממש חפרה עליו בהתחלה, וג'וש לא אהב אותו. הוא בכל זאת אח מגונן. פיניאס היה אחרי פרידה גם והוא אמר לי שבזמן הזה שלא ראיתי אותם הספיק להיות משהו בין אוליביה לג'וש, אבל עכשיו הכל רגיל. ג'וש היה הרווק בעל הסטוצים האין סופיים. כמו אוליביה, הוא לא הטיפוס של קשר ארוך. אבל הוא אמר לי שהוא רוצה קשר רציני אז השדכנית שבי יצאה והנה אנחנו.
YOU ARE READING
פרארי אדומה
Mystery / Thriller***הסיפור גמור*** קמילה תמיד דימתה את חייה לבלון שסיכה מאיימת לפוצץ אותו בכל רגע. משהו חייב לקרות. ואז, הסיכה התקרבה יותר מדי אל הבלון והפיצוץ קרה. באותו היום ששינה את חייה קמילה מוצאת את חברה הטוב נרצח. לפני שהיא מספיקה לראות מי עשה את זה הרוצח מ...