נייט
''מה השעה?'' שמעתי את קמילה לוחשת, ספק לעצמה וספק לי. התעוררתי ושפשפתי את עיניי בעייפות, והרגשתי את גופי מעקצץ ורטוב. פקחתי את עיניי וראיתי שאני עדיין שוכב על הדשא. אני רק זוכר שקמילה ואני התכרבלנו בדשא ואז התמזמזנו. איך נרדמנו?
''אין לי מושג,'' אמרתי בפיהוק.
''לדניאל, יש לו בית ספר.. הוא צריך לקום...'' היא ענתה בישנוניות. לקחתי את ידה ועצרתי ממנה לקום.
''קמילה, היום יום שבת.''
''אה. או. נכון.'' משכתי אותה בחזרה אליי וניסינו לישון עוד קצת, עד ששמעתי צלצול טלפון מעצבן שזיהיתי בתור הצלצול של קמילה. קיללתי בשקט כשהיא התיישבה ושמה את הטלפון קרוב לאוזנה.
''אני ישנה. ביי.'' היא אמרה באדישות.
''הערתי אותך? טוב, לא נורא, היית צריכה לקום כבר. כמה אפשר לישון, כבר שעה שתיים עשרה בצהריים,'' זיהיתי את הקול של איזבלה מדבר מהר כהרגלו. ''בכל מקרה, יש מסיבה היום לליאון, הטחון הזה, זוכרת שאמרתי לך עליו? שהיה לי קראש עליו עוד כשרק הגעתי לפה?''
''הבלונדיני עם הליכת הברווז?'' שאלה קמילה.
''אין לו הליכת ברווז! בכל מקרה, הוא חוגג היום יומולדת בבית הענק שלו והוא אמר לי להזמין אותך באופן אישי, והוא היה עושה את זה בעצמו אבל הוא לא הספיק לתפוס אותך בבית ספר. את באה.'' הכריזה איזבלה.
''אבל דנ-'' איזבלה קטעה אותה. ''אמא שלך בבית, שבת היום, שכחת?'' קמילה הבינה שנעלמו התירוצים ושתקה.
''את באה למסיבה הזאת, אני לא שואלת אותך. את גם ככה צריכה קצת להשתחרר. את הצעדים שיישמת בריקודים של ג'אסט דאנס תרקדי אצלו. אוקיי?''
''אני גרועה בג'אסט דאנס.''
''איך אפשר להיות גרועה בג'אסט דאנס???'' שמעתי את הקול התוהה של איזבלה.
''אפשר, כשאת חסרת קוארדיניציה.''
''קמילה, תק-''
''איזבלה, אם אני אגיד לך שבסדר, את תתני לי לחזור לישון?'' נכנעה קמילה.
''אמרתי למיילי שאצליח לשכנע אותך! אני אהיה אצלך בשבע, המסיבה מתחילה בתשע.''
''למה צריך שעתיים בשביל להתלבש לעזאזל?'' שאלה קמילה.
''קמילה, קמילה, קמילה...'' נאנחה איזבלה בייאוש וניתקה את השיחה. ידעתי על המסיבה הזאת ומייקל רצה שנלך אליה אבל אני שונא את הבנאדם שיזם אותה. כבר קלטתי את המבטים שליאון שולח לקמילה. למען האמת המבטים האלו היו די מאז ומתמיד, אבל קמילה לא שמה לב אליהם. או שאולי היא לא רצתה לשים לב. קמילה בהחלט הייתה יפה, יותר מדי יפה. זה טבעי שיסתכלו עליה, לכל מקום שהיא הולכת היא הכי יפה. ומה שהכי גרוע, זה שהיא לא מודעת לזה. היא לא מודעת לכמה היא יפה. לא רציתי שקמילה תלך למסיבה הזאת כי ממש לא הייתי מעוניין בזה שכולם יחשבו את המחשבות שאני חושב כשאני מסתכל עליה, ואז אני אהיה חייב ללכת למסיבה ולהתאפק כל הערב לא לדפוק לליאון מכות. בדקתי הודעות בטלפון שלי וראיתי שקיבלתי הודעה מג'יימס שהוא לא בא למסיבה. סגרתי את המסך של הטלפון והנחתי אותו בצד ושמעתי את הבטן של קמילה מקרקרת. אני חושב שכל השכונה שמעה.
YOU ARE READING
פרארי אדומה
Mystery / Thriller***הסיפור גמור*** קמילה תמיד דימתה את חייה לבלון שסיכה מאיימת לפוצץ אותו בכל רגע. משהו חייב לקרות. ואז, הסיכה התקרבה יותר מדי אל הבלון והפיצוץ קרה. באותו היום ששינה את חייה קמילה מוצאת את חברה הטוב נרצח. לפני שהיא מספיקה לראות מי עשה את זה הרוצח מ...