פרק 51

137 17 3
                                    

''נייט יודע על הטיול שעשית לפה?'' שאלה קיילי.

נשמתי עמוק. ''אני צריכה הסברים, אוקיי? אני צר-''

''עופי מפה,'' פטריק קטע אותי. ''פשוט עופי מפה, מילר. עשית מספיק. נייט באמת חשב שאת מישהי אחרת. הוא סמך עלייך. את פשוט פאקינג דוחה אותי. אז עופי מפה.''

''אתה בכלל יודע למה אנחנו נפרדנו? או שאתה היית רק עסוק בלהטביע את הבעיות שלך באלכוהול ובסמים מזויינים?'' אמרתי בכעס. ''נפרדנו כי מישהו הפליל אותו ברצח של החבר הכי טוב שלי. אוקיי?'' הודיתי. סוף סוף אמרתי את זה. סוף סוף הודיתי בקול שהפלילו אותו. הבטתי בפרצופו של הזר מהאוטובוס שמסתבר שהשם שלו רודף אותי. הבטתי בקיילי ופטריק. הם היו המומים.

''אם את יודעת שמישהו הפליל אותו, אז למה נפרדת ממנו מלכתחילה?'' קיילי חזרה לעצמה במהירות.

''לא ידעתי. למען האמת אני עדיין לא יודעת בוודאות. זה מה שבאתי לברר.''

''איך אנחנו אמורים לעזור לך עם זה?'' שאל פטריק. הוא היה נראה פיכח. מעניין אם הוא נגמל מאלכוהול או לא.

''אתם מכירים את לוקאס מרטין?'' הימרתי. לא ידעתי מאיפה להתחיל את זה. הפנים של פטריק התקשחו. הוא הידק את לסתו.

''אפשר שלא להכיר את הבן זונה שהרס לאחותי את החיים?'' הוא שאל בכעס.

''הוא-'' קיילי קטעה אותי.

''מואשם ברצח של החבר שלך, אנחנו יודעים, ראינו את זה בחדשות. אז מאיפה את יודעת שזה לא לוקאס? אולי הוא ניסה להפליל את נייט בשביל שתחשבי שהוא חף מפשע? שמעתי אם אני לא טועה שמצאו את הDNA שלו על החולצה של החבר שלך.'' 

''כי דיברתי איתו, והוא היה נשמע די משכנע. הוא אמר שמי שבאמת עשה את זה השאיר לו פתק בלוקר יום לפני שהוא נעצר שבו כתוב שהוא צריך להגיד שהוא הרוצח או משהו בסגנון, ואם לא אז הוא יגיד לכולם משהו נורא שהוא עשה שאף אחד לא יודע עליו.''

''למה שמישהו ישקיע כל כך?'' שאל ג'ואי. 

''זה לא הכל. באותו היום שעצרו אותו אמא שלו כתבה את הפוסט הזה בפייסבוק-'' פתחתי את הגלריה בטלפון והראיתי להם את צילום המסך של הפוסט. 

''כשהלכתי לבקר את לוקאס אז הוא אמר לי שהוא באמת הלך מכות עם ג'ואי,'' הקרוב משפחה של קיילי הסתכל עליי, ''ה..חבר הכי טוב שלי. זה היה אחרי מה שקרה עם מיילי. ג'ואי טיפל בה ואז הוא הלך ביער בשביל לחזור לפגוש אותי, והוא נתקל בלוקאס. כמובן שהוא כעס על מה שהוא עשה אז הוא רב איתו. הDNA של לוקאס היה על חולצתו של ג'ואי בגלל שהוא רב איתו.''

''אבל מה כל כך גרוע שהוא היה חייב להיתקע בכלא על רצח מדרגה ראשונה בגלל זה?'' שאלה קיילי.

''אני חושבת שזה משהו שקשור לאמא שלו, אולי למשפחה שלו,'' הצעתי. ''כשביקרתי אותו הוא היה ממש מגונן על אמא שלו.''

פרארי אדומהWhere stories live. Discover now